Mumto3 skriver:
Åh, nej dog! Det lyder hårdt!
Har du mulighed for at blive uredt? Jeg kender en som også har mistet et par gange (dog var hun over ½ vejs begge gange) og hende ville de ikke udrede, for det var lige blevet sparet væk 
Men med to SA og en MA så burde du kunne blive udredt! Håber alt går godt for jer i sidste ende!
Nu er det jo meget forskudt at jeg har oplevet de her aborter. Den første havde jeg da min søn var 1½ år, den næste da min søn var 6 år, og denne her gang skete det jo da min søn var 10 år.
Så det er jo ikke sådan at det er sket indenfor 1 år eller 2. Jeg tror bare jeg har været rigtig uheldig, og så er alderen måske lidt imod mig denne her gang. jeg bliver 34 år til april, og jeg ved udemærket godt, at jo ældre man er, jo større er risikoen for at noget går galt.
jeg er stadig vildt ked af det, men er efterhånden begyndt at tænke, at der må have været noget galt med fostret. Vil hellere miste det nu, end f.eks. halvvejs i graviditeten.
Nu må den uge bare godt hurtigt gå, så jeg kan blive scannet. Ved godt at den selvfølgelig ikke har vokset mere, men vil bare gerne have den graviditet ud af min krop så hurtigt som muligt. Så længe jeg stadig har graviditets-symptomerne, bliver jeg jo konstant mindet om det.
Anmeld