Jeg har højst sandsynlig en MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Carina1977

Mumto3 skriver:

Åh, nej dog! Det lyder hårdt!

Har du mulighed for at blive uredt? Jeg kender en som også har mistet et par gange (dog var hun over ½ vejs begge gange) og hende ville de ikke udrede, for det var lige blevet sparet væk

Men med to SA og en MA så burde du kunne blive  udredt! Håber alt går godt for jer i sidste ende!

Nu er det jo meget forskudt at jeg har oplevet de her aborter. Den første havde jeg da min søn var 1½ år, den næste da min søn var 6 år, og denne her gang skete det jo da min søn var 10 år.

Så det er jo ikke sådan at det er sket indenfor 1 år eller 2. Jeg tror bare jeg har været rigtig uheldig, og så er alderen måske lidt imod mig denne her gang. jeg bliver 34 år til april, og jeg ved udemærket godt, at jo ældre man er, jo større er risikoen for at noget går galt.

jeg er stadig vildt ked af det, men er efterhånden begyndt at tænke, at der må have været noget galt med fostret. Vil hellere miste det nu, end f.eks. halvvejs i graviditeten.

Nu må den uge bare godt hurtigt gå, så jeg kan blive scannet. Ved godt at den selvfølgelig ikke har vokset mere, men vil bare gerne have den graviditet ud af min krop så hurtigt som muligt. Så længe jeg stadig har graviditets-symptomerne, bliver jeg jo konstant mindet om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Carina1977

mathildemb skriver:

Øv hvor træls, hvis du skal igennem det, og det lyder det jo desværre som om du skal. Jeg har selv haft en MA hvor det først blev opdaget til nakkefoldsscanning, så jeg ved, at ingen ord kan trøste og at man bare føler sig så ulykkelig og tom indeni.

Jeg kan kun sige, at jeg virkelig føler med dig, og at jeg håber du ikke giver op mht at prøve igen. Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for dig at få et barn til, hvis det er det, du ønsker.

Kæmpe kram

Mathilde

Fik du at vide, hvornår fostret havde stoppet sin udvikling? for det var godt nok længe du gik med det  fik du så en medicinsk abort eller en udskrabning?

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for nogle uger siden, så nej jeg kan ikke forsøge at blive gravid igen. selvom jeg stod til at skulle være alene med barnet, så er det stadig hårdt at miste det på den her måde

Men jeg tror ikke jeg nogensinde bliver gravid igen, for jeg orker ærligt talt ikke et nyt forhold. jeg skal ikke kunne sige om det sker engang, men til den tid er jeg sikkert blevet for gammel til at få børn. jeg ved ikke....jeg tror ikke jeg vil have en mand igen....så jeg får ikke flere børn, og det må jeg jo så bare acceptere.

Anmeld

3. februar 2011

Sof

Har været præcis det samme igennem i dag. Var til scanning for knap 2 uger siden hvor der var hjerteblink og det hele og i dag var der intet og fostret var 9+, så jeg skal til udskrabning i morgen 

Sender dig et stort

Anmeld

3. februar 2011

Lisbeth1985

Carina1977 skriver:

Jeg var til scanning idag og fostret var alt for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Udviklingen er højst sandsynlig gået i stå omkring uge 5-6 stykker.

Jeg skal scannes igen på næste torsdag, fordi de gerne vil være helt sikker, men jeg ved godt hvad klokken har slået.

Jeg synes det er dybt uretfærdigt....2 spontane aborter har jeg haft og nu en MA. Jeg holder bare ikke til det her mere.

Så jeg skal ikke have flere børn, og vælger at nyde det barn jeg var så heldig at få.

Så nu har jeg en dreng jeg skal have forklaret nogle ting....at han ikke bliver storebror alligevel, og samtidig skal jeg lige have det her ud af systemet. Jeg er møg ked af det lige nu

Det gør mig ondt Jeg sender dig en masse  og varme tanker..

Lisbeth

Anmeld

3. februar 2011

mathildemb

Carina1977 skriver:

Fik du at vide, hvornår fostret havde stoppet sin udvikling? for det var godt nok længe du gik med det  fik du så en medicinsk abort eller en udskrabning?

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for nogle uger siden, så nej jeg kan ikke forsøge at blive gravid igen. selvom jeg stod til at skulle være alene med barnet, så er det stadig hårdt at miste det på den her måde

Men jeg tror ikke jeg nogensinde bliver gravid igen, for jeg orker ærligt talt ikke et nyt forhold. jeg skal ikke kunne sige om det sker engang, men til den tid er jeg sikkert blevet for gammel til at få børn. jeg ved ikke....jeg tror ikke jeg vil have en mand igen....så jeg får ikke flere børn, og det må jeg jo så bare acceptere.

Ja det mente de det havde omkring uge 9, og jeg var i 12+5 til nakkefoldsscanningen. Jeg fik selv lov at vælge hvordan jeg ville have det fjernet og valgte udskrabning samme dag. Synes det ville være psykisk terror at gå og vente på at det blev blødt ud ved medicinsk abort. Så jeg kan godt forstå, du gerne bare vil have det overstået, hvis det nu skal være. Og ja, kroppen tror jo stadig den er gravid, hvilket bare gør det endnu mere uvirkeligt at der ikke er liv.

Kan godt forstå, at du er opgivende overfor det hele lige nu, når dit forhold også er gået i stykker. Det er jo to alt for hårde ting lige oven i hinanden. Jeg håber du har nogen, du kan snakke med om alt det her.

Stort knus

Mathilde

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

mathildemb skriver:

Ja det mente de det havde omkring uge 9, og jeg var i 12+5 til nakkefoldsscanningen. Jeg fik selv lov at vælge hvordan jeg ville have det fjernet og valgte udskrabning samme dag. Synes det ville være psykisk terror at gå og vente på at det blev blødt ud ved medicinsk abort. Så jeg kan godt forstå, du gerne bare vil have det overstået, hvis det nu skal være. Og ja, kroppen tror jo stadig den er gravid, hvilket bare gør det endnu mere uvirkeligt at der ikke er liv.

Kan godt forstå, at du er opgivende overfor det hele lige nu, når dit forhold også er gået i stykker. Det er jo to alt for hårde ting lige oven i hinanden. Jeg håber du har nogen, du kan snakke med om alt det her.

Stort knus

Mathilde

Jeg har heldigvis en alletiders mor, og hende regner jeg også med at snakke med, hvis det hele brænder alt for meget på. Lige nu har jeg det bare sådan, at jeg helst vil være alene, og tænke mine tanker, inden jeg snakker med nogen om det.

Ja jeg vil også helst have en udskrabning....vil have det overstået så hurtigt som muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.