Jeg har højst sandsynlig en MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Carina1977

Jeg var til scanning idag og fostret var alt for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Udviklingen er højst sandsynlig gået i stå omkring uge 5-6 stykker.

Jeg skal scannes igen på næste torsdag, fordi de gerne vil være helt sikker, men jeg ved godt hvad klokken har slået.

Jeg synes det er dybt uretfærdigt....2 spontane aborter har jeg haft og nu en MA. Jeg holder bare ikke til det her mere.

Så jeg skal ikke have flere børn, og vælger at nyde det barn jeg var så heldig at få.

Så nu har jeg en dreng jeg skal have forklaret nogle ting....at han ikke bliver storebror alligevel, og samtidig skal jeg lige have det her ud af systemet. Jeg er møg ked af det lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Hansen97

Øv da.. ikke den besked man regnede med!!

Stort til dig!!

Anmeld

3. februar 2011

*Sofie*

Åh, det gør mig ondt

Anmeld

3. februar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Det gør mig virkelig ondt at hører  Kæmpe  til dig

Anmeld

3. februar 2011

Tropez

for pokker da sikke dog en trist nyhed håber alt blir godt snart 

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg var til scanning idag og fostret var alt for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Udviklingen er højst sandsynlig gået i stå omkring uge 5-6 stykker.

Jeg skal scannes igen på næste torsdag, fordi de gerne vil være helt sikker, men jeg ved godt hvad klokken har slået.

Jeg synes det er dybt uretfærdigt....2 spontane aborter har jeg haft og nu en MA. Jeg holder bare ikke til det her mere.

Så jeg skal ikke have flere børn, og vælger at nyde det barn jeg var så heldig at få.

Så nu har jeg en dreng jeg skal have forklaret nogle ting....at han ikke bliver storebror alligevel, og samtidig skal jeg lige have det her ud af systemet. Jeg er møg ked af det lige nu

Åhhh..ord er så fattige..så...du får bare et stort trøsteknus fra mig..jeg ville ønske jeg kunne give dig det rigtigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

<3

Sikke noget!

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

Tak skal i have allesammen.

Jeg holder nok en pause herinde fra et stykke tid. Jeg kan ikke rigtig klare at læse om graviditet og små babyer lige nu.

Jeg er glad på alle jer andres vegne, bare lige så det er på plads. Men lige nu skaln jeg bare have pause fra alt sådan noget.

Men jeg vender tilbage igen. Skal bare lige over på den anden side igen.

Anmeld

3. februar 2011

N&J

Hvor er jeg ked af at læse det.. 

du får også lige et kram med herfra

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Det gør mig ondt at læse!

Jeg kan godt forstå du trænger til en pause. Men jeg håber du vender tilbage igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.