Jeg har højst sandsynlig en MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Jeg var til scanning idag og fostret var alt for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Udviklingen er højst sandsynlig gået i stå omkring uge 5-6 stykker.

Jeg skal scannes igen på næste torsdag, fordi de gerne vil være helt sikker, men jeg ved godt hvad klokken har slået.

Jeg synes det er dybt uretfærdigt....2 spontane aborter har jeg haft og nu en MA. Jeg holder bare ikke til det her mere.

Så jeg skal ikke have flere børn, og vælger at nyde det barn jeg var så heldig at få.

Så nu har jeg en dreng jeg skal have forklaret nogle ting....at han ikke bliver storebror alligevel, og samtidig skal jeg lige have det her ud af systemet. Jeg er møg ked af det lige nu

Åh nej, jeg havde virkelig regnet med, at den var der for dig denne gang! Jeg sender dig et kæmpe kram og de varmeste tanker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Maalene

Åhh, det er jeg virkelig virkelig ked af at høre

Har selv haft en MA, og hvor må det være ubeskrivelig hårdt efter 2 SA

Håber på det bedste for dig og sender en stor knus og masser af varme tanker

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

- øv bøv og sur røv..

det er jeg viirkelig ked af at høre, det er bare så træls en nyhed at få..

sender en kæmpe krammer

Anmeld

3. februar 2011

sandramor

ååårrrrrrh neeeeej ikke dig også  hvor jeg dog føler med dig... som du kan huske har jeg lige været igennem det... min lille spire valgte bare først at stoppe med at leve i uge 12+0... og jeg ved lige præcis hvordan du har det............

jeg har været igennem det 2 gange nu..... denne gang var det bare endnu hårdere fordi jeg virkelig slet ikke havde set det komme..........

jeg ved hvor hårdt det er og hvor mange mange tanker der farer igennem hovedet på en...... men du må endelig skrive hvis du har brug for det....

stoooooort knus!!!!!!

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Carina1977 skriver:

Jeg var til scanning idag og fostret var alt for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Udviklingen er højst sandsynlig gået i stå omkring uge 5-6 stykker.

Jeg skal scannes igen på næste torsdag, fordi de gerne vil være helt sikker, men jeg ved godt hvad klokken har slået.

Jeg synes det er dybt uretfærdigt....2 spontane aborter har jeg haft og nu en MA. Jeg holder bare ikke til det her mere.

Så jeg skal ikke have flere børn, og vælger at nyde det barn jeg var så heldig at få.

Så nu har jeg en dreng jeg skal have forklaret nogle ting....at han ikke bliver storebror alligevel, og samtidig skal jeg lige have det her ud af systemet. Jeg er møg ked af det lige nu

Åh nej, du må have været langt henne hvis din søn viste noget.. Åh hvor er jeg ked af det på dine vejne. Synes da også det er lang tid du skal vente. En hel uge inden du bliver scannet igen. når man er et stykke henne, ser man jo meget tydeligt et hjerte slå, så tænker om de i det mindste ikke kunne gøre det mandag. Det er da umenskeligt at du skal gå i en hel uge og vente.

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

sandramor skriver:

ååårrrrrrh neeeeej ikke dig også  hvor jeg dog føler med dig... som du kan huske har jeg lige været igennem det... min lille spire valgte bare først at stoppe med at leve i uge 12+0... og jeg ved lige præcis hvordan du har det............

jeg har været igennem det 2 gange nu..... denne gang var det bare endnu hårdere fordi jeg virkelig slet ikke havde set det komme..........

jeg ved hvor hårdt det er og hvor mange mange tanker der farer igennem hovedet på en...... men du må endelig skrive hvis du har brug for det....

stoooooort knus!!!!!!

Ja det er bare så umenneskeligt hårdt. Jeg har ikke på noget tidspunkt blødt. Lige nu har jeg det sådan, at jeg egentlig hellere ville have haft en spontan abort i 5-6. uge, end det her. Jeg har jo gået i 4 uger og troet at der var en lille spire der voksede, og imens har den bare lagt død i min mave.

Jeg synes efterhånden jeg har grædt så meget, at jeg ikke kan græde mere.

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

tinasmor skriver:

Åh nej, du må have været langt henne hvis din søn viste noget.. Åh hvor er jeg ked af det på dine vejne. Synes da også det er lang tid du skal vente. En hel uge inden du bliver scannet igen. når man er et stykke henne, ser man jo meget tydeligt et hjerte slå, så tænker om de i det mindste ikke kunne gøre det mandag. Det er da umenskeligt at du skal gå i en hel uge og vente.

Jeg var kun 9+5, men ved et uheld fandt min søn ud af at jeg var gravid, fordi jeg havde glemt nogle papirer jeg havde lagt på bordet. Han er 10 år, så det er jo lidt svært at bortforklare det overfor en 10-årig.

Grunden til at de først ville scanne mig om 1 uge, var fordi de var sikker på at jeg bare ikke var så langt henne. men jeg ved at det er 9+5 jeg er, fordi jeg altså havde en positiv test d. 25. december. Så det kan altså ikke lade sig gøre at jeg er 3-4 uger kortere henne. Det sagde jeg også til den, men de holdt ved den dato de havde fundet til mig. Så håber jeg bare at jeg kan få fjernet den der, for min krop kan åbenbart ikke selv finde ud af det.

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Carina1977 skriver:

Jeg var kun 9+5, men ved et uheld fandt min søn ud af at jeg var gravid, fordi jeg havde glemt nogle papirer jeg havde lagt på bordet. Han er 10 år, så det er jo lidt svært at bortforklare det overfor en 10-årig.

Grunden til at de først ville scanne mig om 1 uge, var fordi de var sikker på at jeg bare ikke var så langt henne. men jeg ved at det er 9+5 jeg er, fordi jeg altså havde en positiv test d. 25. december. Så det kan altså ikke lade sig gøre at jeg er 3-4 uger kortere henne. Det sagde jeg også til den, men de holdt ved den dato de havde fundet til mig. Så håber jeg bare at jeg kan få fjernet den der, for min krop kan åbenbart ikke selv finde ud af det.

Føler med dig, har selv haft en SA og en MA.

Anmeld

3. februar 2011

mathildemb

Carina1977 skriver:

Øv hvor træls, hvis du skal igennem det, og det lyder det jo desværre som om du skal. Jeg har selv haft en MA hvor det først blev opdaget til nakkefoldsscanning, så jeg ved, at ingen ord kan trøste og at man bare føler sig så ulykkelig og tom indeni.

Jeg kan kun sige, at jeg virkelig føler med dig, og at jeg håber du ikke giver op mht at prøve igen. Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for dig at få et barn til, hvis det er det, du ønsker.

Kæmpe kram

Mathilde

Anmeld

3. februar 2011

Mumto3

Åh, nej dog! Det lyder hårdt!

Har du mulighed for at blive uredt? Jeg kender en som også har mistet et par gange (dog var hun over ½ vejs begge gange) og hende ville de ikke udrede, for det var lige blevet sparet væk

Men med to SA og en MA så burde du kunne blive  udredt! Håber alt går godt for jer i sidste ende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.