Så fik vi flyttet, og i skal da se.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Hehe, han er rigtig dyr.....

Pokkers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Hvor dejligt for jer...og sikek hurtige I var...var hele huset lige som I ønskede det eller har I sat i stand inden..

Jeg er jo selv næsten lige flyttet og er ved at kunne se en ende påmit køkken... men jeg havde også lige en masse (det hele ) som skulle laves om...

Tillykke med hytten...

Ja her er bare så skønt.... Og bedst af alt, her er have.... Og en dreng lige to huse herfra på 4 år, som Nicklas allerede bruger tid sammen med... Det er bare GULD!

Vi har malet over det hele, og lagt nyt gulv i alle rum, bortset fra køkken og badeværelserne...... Også har vi malet alle lofter!

Tak for det.....

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

SussieThyssen skriver:

Tillykke med indflytningen.
Man må da sige I har været effektive...sådan et arbejdshold kan jeg godt bruge, når jeg engang skal flytte igen.
Ham den søde fyr i overalls'ne...hvad tager han i timen..han ligner lige den rigtige handymand, at få på opgaven

Kærligst
Sussie

Hihi, jeg læste det som arbejdsKNold og ikke hold Det gav lige en helt anden betydning...

Anmeld

3. februar 2011

Mormilla

Ej hvor ser det lækkert ud

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

kitty skriver:

Hihi, jeg læste det som arbejdsKNold og ikke hold Det gav lige en helt anden betydning...

LOOOL 

Anmeld

3. februar 2011

Albert/Alberthe1

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger!

Juhuuu så er vi endelig i weekenden flyttet ind i huset. Vi startede lørdag morgen kl 08.00 og lørdag aften kl 21.00 ca havde jeg tømt den sidste flytte kasse, de sidste lamper og det sidste billede var hængt op.... Og hvor er her blevet skønt!

Huset nåede at stå tomt i 2 mdr, så dvs. at alt skidt i vandrørene i badeværelset har sat sig fast, så da jeg den første dag skulle vaske piskede det ud med vand, det sejlede i hele badeværelset, samt gangen..... ØV! Idag er min far her for at så ordnet rør, så håber han får held af det... Med to børn kan jeg altså bare ikke undvære at kunne vaske...

I skal lige have lidt billeder af vores nye hus, som jeg selv syntes er blevet heeeelt vild skøn! De første 3 billeder er lige af vores lille arbejdsmand, som var super god til at hjælpe til de dage vi gik og gjorde i stand....

Hold da op en lille aktiv mand...

Er helt vild med sådan set hele dit hjem, men hold da op nogle dejlige børneværelser!!

Flot, flot, flot!

Camilla

Anmeld

3. februar 2011

Fru Nielsen

Albert/Alberthe1 skriver:

Hold da op en lille aktiv mand...

Er helt vild med sådan set hele dit hjem, men hold da op nogle dejlige børneværelser!!

Flot, flot, flot!

Camilla

Ja han er ret så sej....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.