Så fik vi flyttet, og i skal da se.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

SussieThyssen

Tillykke med indflytningen.
Man må da sige I har været effektive...sådan et arbejdshold kan jeg godt bruge, når jeg engang skal flytte igen.
Ham den søde fyr i overalls'ne...hvad tager han i timen..han ligner lige den rigtige handymand, at få på opgaven

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Sofia

Hvor ser det bare godt ud! Og HOLD DA FAST I har været TURBO hurtige. Vi flyttede første december og synes stadig der mangler en del småting, såsom at ordne diverse ledninger og hænge billeder op. I er seje! Det tager jeg hatten af for.

Anmeld

3. februar 2011

Sara_S

WOW... sikke et flot hus!! Og sådan et lækker badeværelse kan jeg kunne drømme om!! 

Tillykke med dit flotte hus! 

Anmeld

3. februar 2011

Aves.

Hvor dejligt for jer...og sikek hurtige I var...var hele huset lige som I ønskede det eller har I sat i stand inden..

Jeg er jo selv næsten lige flyttet og er ved at kunne se en ende påmit køkken... men jeg havde også lige en masse (det hele ) som skulle laves om...

Tillykke med hytten...

Anmeld

3. februar 2011

birthee

Hvor ser det bare lækkert ud!!!!

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

sikke da et lækkert huuus

Anmeld

3. februar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hold da helt kæft hvor ser det lækkert ud..

Anmeld

3. februar 2011

Fru Nielsen

kitty skriver:

Gud ja, du er gravid! Gi den gas, I har været seje! Men ja, nogle gange sætter man sig noget for, og så skal det bare gøres. Vi skal flytte om 14 dage, og jeg håber på at alt er ordnet i løbet af en weekend!

Uh, musik i mine ører, at det er fra IKEA og til den pris. Er du glad for det? Holder det?

Det er jeg nemlig ja... SKØØØØNT! Og har det bare så skide godt... Det sker lige engang i mellem jeg må ud og snakke i den store tlf, men er gået ind i uge 13 idag og har gjort det 4-5 gange, så klager ikke.....

Den holder rigtig godt, er ikke til at se/mærke at den er så billig...

Anmeld

3. februar 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Tillykke med indflytningen.
Man må da sige I har været effektive...sådan et arbejdshold kan jeg godt bruge, når jeg engang skal flytte igen.
Ham den søde fyr i overalls'ne...hvad tager han i timen..han ligner lige den rigtige handymand, at få på opgaven

Kærligst
Sussie

Hehe, han er rigtig dyr.....

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Fru Nielsen skriver:

Dejligt det går så godt! Og forhåbentlig letter det lidt, nu du er gået ind i uge 13.. Selvom man ikke kaster op så tit er det jo staadig ikke sjovt!

Jeg tror det bliver det puslebord vi skal have så. Vi flytter, og sår plads på badeværelset i sådan en "lomme". Jeg tror lige det passer ind i mellem. Der er jo, hvad der skal være. En pusleplads og en hylde. Det behøver ikke koste en bondegård!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.