Så fik vi flyttet, og i skal da se.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger!

Juhuuu så er vi endelig i weekenden flyttet ind i huset. Vi startede lørdag morgen kl 08.00 og lørdag aften kl 21.00 ca havde jeg tømt den sidste flytte kasse, de sidste lamper og det sidste billede var hængt op.... Og hvor er her blevet skønt!

Huset nåede at stå tomt i 2 mdr, så dvs. at alt skidt i vandrørene i badeværelset har sat sig fast, så da jeg den første dag skulle vaske piskede det ud med vand, det sejlede i hele badeværelset, samt gangen..... ØV! Idag er min far her for at så ordnet rør, så håber han får held af det... Med to børn kan jeg altså bare ikke undvære at kunne vaske...

I skal lige have lidt billeder af vores nye hus, som jeg selv syntes er blevet heeeelt vild skøn! De første 3 billeder er lige af vores lille arbejdsmand, som var super god til at hjælpe til de dage vi gik og gjorde i stand....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

NoName

Hvor er det fint, lækkert køkken...

Anmeld

3. februar 2011

lisesp83

Wow søde, hvor ser det lækkert ud..

I har haft travlt hva?

Anmeld

3. februar 2011

Anitta J

nøj et lækkert hus det ser hyggeligt ud

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Hold da op, I er kommet hurtigt på plads. Det er nok den lille arbejdsmand, der har gjort udslaget

Det ser ud til at være et dejligt lyst hus!

Og den kommende mor spørger, hvor pulsebordet er fra?

Anmeld

3. februar 2011

9510

Hvor ser det bare lækkert ud...

Er nødt til at spørge om i selv har lavet FALCK SENGEN??

Det er overfeed

Anmeld

3. februar 2011

Fru Nielsen

kitty skriver:

Hold da op, I er kommet hurtigt på plads. Det er nok den lille arbejdsmand, der har gjort udslaget

Det ser ud til at være et dejligt lyst hus!

Og den kommende mor spørger, hvor pulsebordet er fra?

Ungerne var hos deres bedste forældre mens vi flyttede og jeg havde bare sat mig i hovedet at det hele skulle være på plads til når de kom hjem om søndagen.. Nu havde de boet i flytterod i den gamle lejlighed i så længe, så de skulle ikke også starte med at bo i rod her.... Og jeg nåede mit mål! Men som ny gravid, kan jeg love jeg også var træt da vi nåede til aften....

Pudslebordet er fra Ikea og koster 200 kr....

Anmeld

3. februar 2011

Fru Nielsen

9510 skriver:

Hvor ser det bare lækkert ud...

Er nødt til at spørge om i selv har lavet FALCK SENGEN??

Det er overfeed

Jepper, den er hjemmelavet.... Morfar er brandmand, og Nicklas syntes det er SÅ sejt... Så han skulle selvfølgelig eje en brandbil seng! Inden i er der warkie tarkie og knapper så man kan tænde både blå blink og 3 forskellige sirene lyde....

Anmeld

3. februar 2011

9510

Fru Nielsen skriver:

Jepper, den er hjemmelavet.... Morfar er brandmand, og Nicklas syntes det er SÅ sejt... Så han skulle selvfølgelig eje en brandbil seng! Inden i er der warkie tarkie og knapper så man kan tænde både blå blink og 3 forskellige sirene lyde....

Den er simpelhen bare så fed,,, må jeg "låne" billedet???

Så vil jeg nemlig få min far til at lave en til Oliver,,

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Fru Nielsen skriver:

Ungerne var hos deres bedste forældre mens vi flyttede og jeg havde bare sat mig i hovedet at det hele skulle være på plads til når de kom hjem om søndagen.. Nu havde de boet i flytterod i den gamle lejlighed i så længe, så de skulle ikke også starte med at bo i rod her.... Og jeg nåede mit mål! Men som ny gravid, kan jeg love jeg også var træt da vi nåede til aften....

Pudslebordet er fra Ikea og koster 200 kr....

Gud ja, du er gravid! Gi den gas, I har været seje! Men ja, nogle gange sætter man sig noget for, og så skal det bare gøres. Vi skal flytte om 14 dage, og jeg håber på at alt er ordnet i løbet af en weekend!

Uh, musik i mine ører, at det er fra IKEA og til den pris. Er du glad for det? Holder det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.