fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Pige2009

linselouise skriver:

Jer med børn på omkring 1 år, holder i fastelavn for jeres børn? Altså klæder dem ud og tager til fastelavnsfest og slår katten af tønden? Hvordan i vuggestuen/dagplejen? Holder de fastelavn for de helt små?

Er i tvivl om de gør i min drengs vuggestue, og om han så skal komme udklædt, men hvad er normalt??

Altså de er jo så små endnu så de alligevel ikke forstår en dyt af det, og tror da ikke liiige jeg får lov at proppe Lauritz i et fjollet kostume

I Lauras DP skal de i legestuen holde fastelavn. Nu er hun kun 15½ md., så jeg vil ikke bruge det vilde på kostume, men jeg har købt et sæt englevinger, en hårbøjle og en fepind til hende og så syr min moster et tylskørt, så hun bliver en lille fe - Udgifter for ialt 45 kr., så det er lige til at overkomme

Prøv at spørge i VS om de holder fastelavn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

L.J.L

JustAnotherName skriver:

Ja, vores yngste datters vuggestue holder fastelavn.

Hun skal være en lille "prinsesse-fe" bare med strut-skørt og vinger.
Det samme outfit som hendes storesøster havde på, da hun var 1 og 2 år.

Ellers har vi også haft overvejet, at hun måske skulle udklædes som Mariehøne eller som en lille buttet BRUMBASSE   
.... kostumerne på billederne her koster nemlig kun 129 kr. i Fætter BR.

det er også bare nogle søde dragter. Synes bare at dragterne til piger er så meget sødere, end dem man kan få til drenge

Men tror jeg har besluttet at Lauritz skal være cowboy, så skal jeg kun ud og investere i en cowboyhat, sådan en må vel kunne fåes i br

Anmeld

8. februar 2011

L.J.L

Baagøe skriver:

I Lauras DP skal de i legestuen holde fastelavn. Nu er hun kun 15½ md., så jeg vil ikke bruge det vilde på kostume, men jeg har købt et sæt englevinger, en hårbøjle og en fepind til hende og så syr min moster et tylskørt, så hun bliver en lille fe - Udgifter for ialt 45 kr., så det er lige til at overkomme

Prøv at spørge i VS om de holder fastelavn.

det lyder som om hun bliver så kær at se på

Ja jeg har spurgt men fik bare afvide at vi fik en seddel om det, hmm.. tror jeg vil høre dem igen idag..

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

linselouise skriver:

det lyder som om hun bliver så kær at se på

Ja jeg har spurgt men fik bare afvide at vi fik en seddel om det, hmm.. tror jeg vil høre dem igen idag..

Det tror jeg også, hun bliver Bliver spændende at høre med jeres fastelavn. De holder det først i Lauras Legestue den 3. marts

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

Baagøe skriver:

Det tror jeg også, hun bliver Bliver spændende at høre med jeres fastelavn. De holder det først i Lauras Legestue den 3. marts

nå her bliver det så d. 7 marts, så der er jo lidt tid endnu har besluttet mig for at han skal være cowboy, det er nemt og kræver ikke det store udklædning

Anmeld

9. februar 2011

LinLin

Vi holder da fastelavn i den vuggestue jeg arbejder i - der kommer børnene udklædt De gjorde det også i min søns dagpleje (der gjorde de det en dag de var i legestuen )

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

DAs mor skriver:

Vi holder da fastelavn i den vuggestue jeg arbejder i - der kommer børnene udklædt De gjorde det også i min søns dagpleje (der gjorde de det en dag de var i legestuen )

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

linselouise skriver:

nå her bliver det så d. 7 marts, så der er jo lidt tid endnu har besluttet mig for at han skal være cowboy, det er nemt og kræver ikke det store udklædning

Det er da også en god idé Du må endelig huske at tage billeder

Anmeld

17. februar 2011

LulaBy

I min søns vuggestue holder de også fastelavn. Nu fylder han snart tre år og det er først i år, at han kommer til at forstå det med udklædningen. Min mor har syet en tigerdragt til ham så han bliver rigtig fin. Jeg har lavet et bloginlæg om fastelavstøj som er nemt og billigt at lave, hvis nogen er interesserede :-)

http://zuizui.dk/blog/2011/2/15/fastelavnstoej-nemt-og-billigt.html

Anmeld

17. februar 2011

L.J.L

LulaBy skriver:

I min søns vuggestue holder de også fastelavn. Nu fylder han snart tre år og det er først i år, at han kommer til at forstå det med udklædningen. Min mor har syet en tigerdragt til ham så han bliver rigtig fin. Jeg har lavet et bloginlæg om fastelavstøj som er nemt og billigt at lave, hvis nogen er interesserede :-)

http://zuizui.dk/blog/2011/2/15/fastelavnstoej-nemt-og-billigt.html

neeej nogle fine kostumer, især fåret og dragen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.