fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.163 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

L.J.L

Jer med børn på omkring 1 år, holder i fastelavn for jeres børn? Altså klæder dem ud og tager til fastelavnsfest og slår katten af tønden? Hvordan i vuggestuen/dagplejen? Holder de fastelavn for de helt små?

Er i tvivl om de gør i min drengs vuggestue, og om han så skal komme udklædt, men hvad er normalt??

Altså de er jo så små endnu så de alligevel ikke forstår en dyt af det, og tror da ikke liiige jeg får lov at proppe Lauritz i et fjollet kostume

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, der bliver holdt fastalavn for vs i vores institution og vi har altid klædt børnene ud, hvis de ellers ville. (Luka ville ikke sidste år da han var 2 år)

Anmeld

3. februar 2011

L.J.L

MoarHvidovre skriver:

Ja, der bliver holdt fastalavn for vs i vores institution og vi har altid klædt børnene ud, hvis de ellers ville. (Luka ville ikke sidste år da han var 2 år)

ok klæder du så din yngste ud i år også?

Anmeld

3. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
linselouise skriver:

ok klæder du så din yngste ud i år også?

Ja, Lina bliver også klædt ud. Vi har lige arvet elefanten fra hendes kusine. Hun ville ikke have den på til, at starte med, men da hun så Luka så ville hun også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2011

Brams

Jer med børn på omkring 1 år, holder i fastelavn for jeres børn? Altså klæder dem ud og tager til fastelavnsfest og slår katten af tønden? Hvordan i vuggestuen/dagplejen? Holder de fastelavn for de helt små?

Er i tvivl om de gør i min drengs vuggestue, og om han så skal komme udklædt, men hvad er normalt??

Altså de er jo så små endnu så de alligevel ikke forstår en dyt af det, og tror da ikke liiige jeg får lov at proppe Lauritz i et fjollet kostume

I vores DP holder de fastelavnsfest med udklædning og det hele. Vi skal også selv til fastelavnsfest den 6.3. og der skal Lærke også være klædt ud. Hun er 15 mdr.

Det er efter min mening aldrig for tidligt til fest og udklædning

Anmeld

3. februar 2011

JulieE

Min den store, som nu er næsten 7år, startede som 11 mdr i vuggestue, hvor de ca 3 uger efter skulle holde fastelavn. Jacob blve klædt ud som cowboy; cowboy bukser, ternet skjorte seler og charme klud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2011

Pikku Myy

I min søns vuggestue holder de fastelavn for de store børn, mens de små børn hygger med sanglege på en stue. Han går i en ret stor vuggestue, så jeg synes det er en rigtig god måde at gøre det på, så det stadig kan være overskueligt for de små børn.

Mht udklædning valgte vi at lade være sidste år, hvor vores søn var 1 år. Han virkede overhovedet ikke interesseret i udklædning (tylskørter og lignende) på det tidspunkt, så vi så ingen grund til at han skulle klædes ud.

Anmeld

3. februar 2011

<3

HM har sådanne nogle (nat)heldragter, Tjalfe var Batman første år i vs og sidste år var han ingolf (BR) med rød/hvid stribet bluse, cowboybuks, museører, muse hale og tegnet knurhår og tænder.

Anmeld

3. februar 2011

L.J.L

MoarHvidovre skriver:

Ja, Lina bliver også klædt ud. Vi har lige arvet elefanten fra hendes kusine. Hun ville ikke have den på til, at starte med, men da hun så Luka så ville hun også

Nååårrrhhh hvor er de bare søde at se på, og sikke nogle fine dragter

Tror bare hvis jeg prøvede at putte Lauritz i sådan et kostume så ville han helt sikkert rive og flå i det for at få det af!

Anmeld

3. februar 2011

L.J.L

JulieE skriver:

Min den store, som nu er næsten 7år, startede som 11 mdr i vuggestue, hvor de ca 3 uger efter skulle holde fastelavn. Jacob blve klædt ud som cowboy; cowboy bukser, ternet skjorte seler og charme klud

Nårh hvor er han fin Det var egentlig også en ret nem udklædning! God ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.