fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

L.J.L

Kirle skriver:

HM har sådanne nogle (nat)heldragter, Tjalfe var Batman første år i vs og sidste år var han ingolf (BR) med rød/hvid stribet bluse, cowboybuks, museører, muse hale og tegnet knurhår og tænder.

Han er kra.. ed...... så kær Kirsten! (I sådan et tilfælde må man gerne bande lidt )

Især Ingolf kostumet det er jeg helt vild med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

L.J.L

pokulati skriver:

I min søns vuggestue holder de fastelavn for de store børn, mens de små børn hygger med sanglege på en stue. Han går i en ret stor vuggestue, så jeg synes det er en rigtig god måde at gøre det på, så det stadig kan være overskueligt for de små børn.

Mht udklædning valgte vi at lade være sidste år, hvor vores søn var 1 år. Han virkede overhovedet ikke interesseret i udklædning (tylskørter og lignende) på det tidspunkt, så vi så ingen grund til at han skulle klædes ud.

nej jeg tænker netop det samme. Han virker overhovedet ikke interesseret i udklædning, så tænker lidt at det måske bare ville blive for forældrenes skyld, og det er jo egentlig også lidt tåbeligt,hmm...

Anmeld

3. februar 2011

<3

linselouise skriver:

Han er kra.. ed...... så kær Kirsten! (I sådan et tilfælde må man gerne bande lidt )

Især Ingolf kostumet det er jeg helt vild med

Ja det synes vi jo også i al beskedenhed

Håber du fik ideer til kostymer som børnene også kan holde ud at have på en hel dag!

Anmeld

3. februar 2011

JulieE

linselouise skriver:

Nårh hvor er han fin Det var egentlig også en ret nem udklædning! God ide

Tak Ja, dte er en ret nem udklædning og rart for barnet at have på

Anmeld

3. februar 2011

Lone Jakobsen

her skal mine dp. børn også "slå katten af tønden" det er legestuen der arrangere.

jeg har fortalt forældrene at de bare kan give børnene tøjet med, så skal jeg nok give dem det på inden vi tager afsted.

Anmeld

3. februar 2011

Pikku Myy

linselouise skriver:

nej jeg tænker netop det samme. Han virker overhovedet ikke interesseret i udklædning, så tænker lidt at det måske bare ville blive for forældrenes skyld, og det er jo egentlig også lidt tåbeligt,hmm...

Du skal gøre det du tror du og din søn får det bedst med. Hvis du tror han vil reagerer negativt på et fuld-kropskostume, så lad være. Måske noget ala cowboyen eller ingolf er løsningen, men under alle omstændigheder synes jeg ikke du skal lægge alt for meget energi i det. Det ville være ærgeligt at have kreeret og kreeret en hel masse, hvis din søn så nægter på dagen

Held og lykke

Anmeld

7. februar 2011

muzen

jep det kan du tro men jeg nægter og give 200 for et kostume så jeg har været i mødrehjælpen og fundet en kattedrag

sidste år så han sådan her ud og der er han 14 mdr ca

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

muzen skriver:

jep det kan du tro men jeg nægter og give 200 for et kostume så jeg har været i mødrehjælpen og fundet en kattedrag

sidste år så han sådan her ud og der er han 14 mdr ca

Nååårrrhh hvor er han bare sød

Anmeld

7. februar 2011

muzen

linselouise skriver:

Nååårrrhh hvor er han bare sød

mange tusinde tak, ja han kan godt charme foran et kamera ;-)

Anmeld

7. februar 2011

JustAnotherName

Ja, vores yngste datters vuggestue holder fastelavn.

Hun skal være en lille "prinsesse-fe" bare med strut-skørt og vinger.
Det samme outfit som hendes storesøster havde på, da hun var 1 og 2 år.

Ellers har vi også haft overvejet, at hun måske skulle udklædes som Mariehøne eller som en lille buttet BRUMBASSE   
.... kostumerne på billederne her koster nemlig kun 129 kr. i Fætter BR.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.