Valentinsgave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Moar2011

Kruse90 skriver:

Manden har inviteret ud og spise
Så det står den på her

Når vi kommer hjem, skal han forkæles med massage, og ellers bare ren hygge, jeg har jo ferie i uge 7 men desværre har manden ikke Men så er der også lidt alene tid og det er jo altid dejligt

lyder rigtig hyggeligt - jeg har også ferie i uge 7 men manden har kun fri mandag og tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Kruse90

Babyklar skriver:

lyder rigtig hyggeligt - jeg har også ferie i uge 7 men manden har kun fri mandag og tirsdag

Tror slet ikke at Jan har fri desværre Måske kunne han få en enkelt dag:d

Anmeld

8. februar 2011

Vidunderligeunger

her hjemme er hver dag valentines dag, så han / jeg bliver forkælet hver dag

Anmeld

8. februar 2011

Moar2011

Kruse90 skriver:

Tror slet ikke at Jan har fri desværre Måske kunne han få en enkelt dag:d

Min har så fri hele uge 8 .. hihi

Anmeld

8. februar 2011

Pullemulle

Babyklar skriver:

Til jer som fejre denne dag

- Hvad giver i jeres kæreste/mand den 14Febuar altså valentinsdag   ? - og hvordan har i ellers tænkt jer at fejre den dag .. ..

Jeg er så heldig, at jeg med min kæreste skal fejre valentines dag i lysenes by - Paris Vi regner med at tage ud og spise og så ved jeg ikke helt hvad vi ellers kunne lave. Gå en tur om aftenen? Jeg ved det ikke.. Nogen forslag?

Anmeld

8. februar 2011

Moar2011

Pullemulle skriver:

Jeg er så heldig, at jeg med min kæreste skal fejre valentines dag i lysenes by - Paris Vi regner med at tage ud og spise og så ved jeg ikke helt hvad vi ellers kunne lave. Gå en tur om aftenen? Jeg ved det ikke.. Nogen forslag?

nøøøj hvor lyder det bare skønt - hav ska i gi for at komme dertil ?

Anmeld

8. februar 2011

Pullemulle

Babyklar skriver:

nøøøj hvor lyder det bare skønt - hav ska i gi for at komme dertil ?

Altså nu dør det romantiske måske lidt.. Min kæreste skulle til Paris med sine forældre, og senere blev jeg så inviteret med. Jeg skulle selv betale min flybillet og "lommepenge", så ville de betale lejligheden dernede og mad. Deres billetter var købt for lang tid siden så de gav kun 1.200 tur/retur. Jeg måtte af med 1.700 tur/retur.

Så selve tanken med med ferien var ikke valentinsdag, det var familie-ferie. At jeg så blev inviteret med er jeg bare glad for Og så fandt vi først ud af for en uges tid siden at det er valentinsdag mens vi er dernede. Vi smider hans forældre væk og hygger og selv den dag. Det skal nok blive godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.