Valentinsgave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Disa

Babyklar skriver:

ikke for at snage i det eller noget, hvor længe har i prøvet? .. Kan viirkelig godt forstå at han glæder sig - han ville hoppe og danse, ligesom min kæreste hiih..

Hvordan ville du ellers forkæle ham? - jeg er lidt på barbund nemlig heh.. jeg havde forestillet mig noget med at tag ud og spise, for så plejer man hiannden, bruger tid sammen og oplever noget sammen , hvis du fostår

Det er "kun" 3. forsøg vi er i gang med, jeg har været gravid en gang, det var overhovedet ikke planlagt og jeg var stadig på p-piller, men jeg tabte det kort efter.

Jeg blev lidt ked af det fordi jeg var blevet opsat på at blive mor, så vi valgte at det var nu vi ville prøve at blive forældre, men har ikke været heldige endnu, siden den "upser".

Min kæreste er glad når det bare er ham og mig, vil give ham et dejligt fodbad, det kan han godt lide, lækkert mad, massage, har to billetter til biffen, så han selv kan vælge filmen.
Han er ikke så meget for at spise ude hvis vi skal forkæle hinanden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Babyklar skriver:

15 måneder er os bare laangtid. - kendner endnu ikk til den føelels af at vente, skufftelse osv, da vi tog den i første hug.. men føler at jeg nogenlunde kan sætte mig ind i jeres sted. hvor må det være hårdt, men super fedt i stadig holder modet oppe.

-

Hvis ikke det var formin fantastiske mand, og vores læge, så havde jeg heller intet mod tilbage..

Jeg synes det er opslidende, frustrende og meget hårdt, det tager mig længere og længere tid at få troen og lysten til at få lavet en baby, hver gang testen er negativ.. Men min mand holder modet oppe for os begge  Så NU vil jeg gerne være mor til vinter´igen...

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Disa skriver:

Det er "kun" 3. forsøg vi er i gang med, jeg har været gravid en gang, det var overhovedet ikke planlagt og jeg var stadig på p-piller, men jeg tabte det kort efter.

Jeg blev lidt ked af det fordi jeg var blevet opsat på at blive mor, så vi valgte at det var nu vi ville prøve at blive forældre, men har ikke været heldige endnu, siden den "upser".

Min kæreste er glad når det bare er ham og mig, vil give ham et dejligt fodbad, det kan han godt lide, lækkert mad, massage, har to billetter til biffen, så han selv kan vælge filmen.
Han er ikke så meget for at spise ude hvis vi skal forkæle hinanden. 

Ja, der må være noget med det der, når man har været gravid før, blir man klar på enhel anden måde, og især hvis man mister.. høre jeg i hvertfald tit om .

okey men  stadig for at du kan give ham den gave og selvf dig selv

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

FruAagaard skriver:

Hvis ikke det var formin fantastiske mand, og vores læge, så havde jeg heller intet mod tilbage..

Jeg synes det er opslidende, frustrende og meget hårdt, det tager mig længere og længere tid at få troen og lysten til at få lavet en baby, hver gang testen er negativ.. Men min mand holder modet oppe for os begge  Så NU vil jeg gerne være mor til vinter´igen...

- ja, ens mand er så super fantastik på det punkt ! - det får en op med hovedet, når man virkelig har brug for det .. og får en til at tro på det bare lidt endnu .

Men tror os et eller andet sted, at det er lidt mere hårdt for kvinden at se en negativ test månede efter månede, for man er jo bang for om det er en selv der gør noget forkert eller ligene.. hvis du forstår (ikke for at støde nogen)

Anmeld

3. februar 2011

Disa

Babyklar skriver:

Ja, der må være noget med det der, når man har været gravid før, blir man klar på enhel anden måde, og især hvis man mister.. høre jeg i hvertfald tit om .

okey men  stadig for at du kan give ham den gave og selvf dig selv

Mange tak, håber bare at vente tiden går hurtigt. 

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Disa skriver:

Kender jeg godt . .

Anmeld

3. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Disa skriver:

For dig Disa..

Håber vi begge står med to streger på Valentines day, ville være romantisk og den bedste gave man kan give sin mand...

Anmeld

3. februar 2011

Sommerfuglelarven

Det er så amerikansk med valentinsdag, så vi går ikke højt op i det - vi viser vores kærlighed til hinanden alle andre dage! Men fordi han mangler nyt ansigtsrens, ansigtscreme og bodybutter, så får han nok det - og så et hjemmelavet kort!

Anmeld

3. februar 2011

Disa

FruAagaard skriver:

For dig Disa..

Håber vi begge står med to streger på Valentines day, ville være romantisk og den bedste gave man kan give sin mand...

Ja jeg  også for os begge.

Det kunne være så dejligt at give dem sådan en gave.

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Manden har inviteret ud og spise
Så det står den på her

Når vi kommer hjem, skal han forkæles med massage, og ellers bare ren hygge, jeg har jo ferie i uge 7 men desværre har manden ikke Men så er der også lidt alene tid og det er jo altid dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.