Valentinsgave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Moar2011

Til jer som fejre denne dag

- Hvad giver i jeres kæreste/mand den 14Febuar altså valentinsdag   ? - og hvordan har i ellers tænkt jer at fejre den dag .. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Disa

Jeg har test dag der og håber da jeg kan give han en god nyhed, ellers skal han bare forkæles med god hygge og det hele.

Anmeld

3. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg overvejer at købe nogle billetter til et show han gerne vil se, de er bare dyre  Men, ja, hvad gør man ikke for sin mand..

Anmeld

3. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Disa skriver:

Jeg har test dag der og håber da jeg kan give han en god nyhed, ellers skal han bare forkæles med god hygge og det hele.

Jeg har også test dag, den dag - altså valentines dag

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Disa skriver:

- ihh håber du kan give ham den gave ..

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

FruAagaard skriver:

Jeg har også test dag, den dag - altså valentines dag

ihh hvor fantastisk

for jer ,..

Anmeld

3. februar 2011

Disa

Babyklar skriver:

- ihh håber du kan give ham den gave ..

Håber jeg virkelig også, ved hvor meget han glæder sig til at det bliver vores tur, så det kunne bare være den bedste gave at give ham, ud over at han bliver forkælet en hel dag.

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Disa skriver:

Håber jeg virkelig også, ved hvor meget han glæder sig til at det bliver vores tur, så det kunne bare være den bedste gave at give ham, ud over at han bliver forkælet en hel dag.

ikke for at snage i det eller noget, hvor længe har i prøvet? .. Kan viirkelig godt forstå at han glæder sig - han ville hoppe og danse, ligesom min kæreste hiih..

Hvordan ville du ellers forkæle ham? - jeg er lidt på barbund nemlig heh.. jeg havde forestillet mig noget med at tag ud og spise, for så plejer man hiannden, bruger tid sammen og oplever noget sammen , hvis du fostår

Anmeld

3. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Babyklar skriver:

ihh hvor fantastisk

for jer ,..

Tak

Det er 15 mdr, så NU må det være vores tur, og jeg ved det ville være den mest fantastiske gave jeg kunne give ham  Men, tør ikkr håbe for meget...

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

FruAagaard skriver:

Tak

Det er 15 mdr, så NU må det være vores tur, og jeg ved det ville være den mest fantastiske gave jeg kunne give ham  Men, tør ikkr håbe for meget...

15 måneder er os bare laangtid. - kendner endnu ikk til den føelels af at vente, skufftelse osv, da vi tog den i første hug.. men føler at jeg nogenlunde kan sætte mig ind i jeres sted. hvor må det være hårdt, men super fedt i stadig holder modet oppe.

-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.