Er startet på NUPO kur og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Dot D

Bubbes skriver:

Hvor køber du den? Jeg købte med Cacao, og tak NUPO nu rør jeg ALDRIG Cacao igen!!

Jeg har købt i Føtex og i vores lokale Dag´li Brugs, Jeg tager den nogle gange, hvis det er koldt, og jeg trænger til varme. Synes den smager godt, lidt stærk, men slet ikke vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Dot D

Maja_4000 skriver:

Er helt enig ! 

Sidder faktisk og overvejer den nu, har lige været til Zumba, mens resten af familien fik lasagne, så kunne jeg jo liiiige ryste mig en gang god suppe

Anmeld

2. februar 2011

quindelist

Bubbes skriver:

........ FY FOR SATAN DET ER KLAMT!!!!!!!!!Er idag begyndt på hård træning og NUPO som kost (intet andet) - vægten ligger på de 59 og vil gerne ned på 50 igen, så de mener med NUPO og hård træning går der to mdr!! JUBIIII - men det her NUPO er bare lidt for klamt..Gode tips til hvordan jeg får det nemmere ned? :s

Bland det med iskoldt vand og lad det stå og "trække" i et par minutter, og så ellers bare kyl det i halsen i et hug, ikke noget med at trække i langdrag

Den bliver mindre grynet i konsistensen hvis den lige får lov at stå et par minutter.

Personligt synes jeg at kaffe varianten er den der smager mindst syntetisk og med mindst "grim eftersmag". Jeg har gerne puttet en teskefuld instant kaffe i for at styrke kaffe smagen -men det kræver jo at man kan li kaffe.

Anmeld

2. februar 2011

Lou87

Spis normal mad i stedet!?!?

Jeg gik engang til noget vægthalløj..
Hun forhandlede med herbalife (ved jeg ikk om du kender, men de laver meget det samme)
Og det ENESTE jeg ku spise som smagte nogenlunde normalt og som hjalp mig - det var chokoladebarene.. Og det var mest for min søde tand og fordi jeg ikk er særlig meget for mørk chokolade med højt kakao indhold.
Alt det andet pulvershit det smagte simpelthen så ringe at det bare ikke var det værd og sku tabe sig sådan!

Jeg tabte mig 10 kg ved at spise normal mad.
Spiste endda stadig min "fede" franske leverpostej og mayonaise på mit pålæg hehe.

Så synes li du skal overveje igen hvor elendigt du gider leve

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

quindelist skriver:

Bland det med iskoldt vand og lad det stå og "trække" i et par minutter, og så ellers bare kyl det i halsen i et hug, ikke noget med at trække i langdrag

Den bliver mindre grynet i konsistensen hvis den lige får lov at stå et par minutter.

Personligt synes jeg at kaffe varianten er den der smager mindst syntetisk og med mindst "grim eftersmag". Jeg har gerne puttet en teskefuld instant kaffe i for at styrke kaffe smagen -men det kræver jo at man kan li kaffe.

Haha. Må jeg overveje - når jeg slår en bøvs smager den af plastik og ekstrem dårlig kur Hahahaha

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

Har bare såååååå meget lyst til et stk bondebrød med rejeost.. Ååååååh

Anmeld

2. februar 2011

mth1987

Bubbes skriver:

........ FY FOR SATAN DET ER KLAMT!!!!!!!!!Er idag begyndt på hård træning og NUPO som kost (intet andet) - vægten ligger på de 59 og vil gerne ned på 50 igen, så de mener med NUPO og hård træning går der to mdr!! JUBIIII - men det her NUPO er bare lidt for klamt..Gode tips til hvordan jeg får det nemmere ned? :s

Nutrilett fra Sverige er bedre. Prøv at Google der

Anmeld

2. februar 2011

quindelist

Bubbes skriver:

Haha. Må jeg overveje - når jeg slår en bøvs smager den af plastik og ekstrem dårlig kur Hahahaha

Haha jeg ved præcis hvad du mener......

Ved der er nogle der blender frosne jordbær i jordbær varianten -men den synes jeg bare er syntetisk ADR BADR....

Men har faktisk tabt temmelig mange kilo med mit "kaffe trick" så det kan anbefales i en kortere periode.

Så dog at du ville kombinere med hård træning, -lidt afhængig af hvor mange måltider du erstatter så skal du være obs på at du vil have mindre energi når du er på en lav kalorie diæt og derfor ikke kan det samme træningsmæssigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.