Er startet på NUPO kur og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.619 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Sabsy

........ FY FOR SATAN DET ER KLAMT!!!!!!!!!Er idag begyndt på hård træning og NUPO som kost (intet andet) - vægten ligger på de 59 og vil gerne ned på 50 igen, så de mener med NUPO og hård træning går der to mdr!! JUBIIII - men det her NUPO er bare lidt for klamt..Gode tips til hvordan jeg får det nemmere ned? :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Vingummien

Er det ikke lidt hurtigt, kan kroppen følge med?

Har prøvet det der pulver engang, andet mærke, og føj. Gjorde det 2 dage. Ad hehe

Anmeld

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Bubbes skriver:

........ FY FOR SATAN DET ER KLAMT!!!!!!!!!Er idag begyndt på hård træning og NUPO som kost (intet andet) - vægten ligger på de 59 og vil gerne ned på 50 igen, så de mener med NUPO og hård træning går der to mdr!! JUBIIII - men det her NUPO er bare lidt for klamt..Gode tips til hvordan jeg får det nemmere ned? :s

Søde, jeg har en anden rigtig god kur.. .. Som er meget mere lækker..Den kommer fra en bog der hedder lyn kuren ( mener jeg ).. og jeg har haft rigtig god erfaring med den! Kan lige undersøge hvad den hedder. For det der NUPO ting lyder da SÅ ulækkert..;(

Anmeld

2. februar 2011

Frøken J.

Bubbes skriver:

Well, nogen siger det er godt at blende det med isterninger. Jeg forsøgte at bruge det som mellemmåltid en gang, men det smagte af helvedes til på trods af isterninger, så jeg spiste rigtig mad i stedet

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

Tulipan skriver:

Er det ikke lidt hurtigt, kan kroppen følge med?

Har prøvet det der pulver engang, andet mærke, og føj. Gjorde det 2 dage. Ad hehe

Nede i Fitness World i Furesø arbejder en træner som træner de kendte skuespillere - og bad ham se på et program til mig - og det fik jeg

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Så spis da noget sundt lækkert nærende indbydende mad i stedet...det er vel også det di skal resten af dit liv, ikke..

Du kan sagtens med sund kost tabe det samme..

Anmeld

2. februar 2011

Vingummien

CamillaSoefelt skriver:

Søde, jeg har en anden rigtig god kur.. .. Som er meget mere lækker..Den kommer fra en bog der hedder lyn kuren ( mener jeg ).. og jeg har haft rigtig god erfaring med den! Kan lige undersøge hvad den hedder. For det der NUPO ting lyder da SÅ ulækkert..;(

Uh, det må være noget for mig

Anmeld

2. februar 2011

Vingummien

Bubbes skriver:

Nede i Fitness World i Furesø arbejder en træner som træner de kendte skuespillere - og bad ham se på et program til mig - og det fik jeg

Oki

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

Secrets skriver:

Well, nogen siger det er godt at blende det med isterninger. Jeg forsøgte at bruge det som mellemmåltid en gang, men det smagte af helvedes til på trods af isterninger, så jeg spiste rigtig mad i stedet

Det vokser jo i munden!! Har været 45 min om at drikke 200ml.. Puha.. Haha

Anmeld

2. februar 2011

Dot D

Bubbes skriver:

Er det alle de dér drikketing, for de er lidt badder Men har du prøvet deres spicy thai chicken soup, den smager bare godt, synes jeg... Kan derimod IKKE anbefale aspargessuppen, den smager så forfærdeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.