Er startet på NUPO kur og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Frøken J.

Bubbes skriver:

Det vokser jo i munden!! Har været 45 min om at drikke 200ml.. Puha.. Haha

Haha I know, jeg var ved at kaste op over det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Sabsy

Eva. skriver:

Så spis da noget sundt lækkert nærende indbydende mad i stedet...det er vel også det di skal resten af dit liv, ikke..

Du kan sagtens med sund kost tabe det samme..

Har overvejet at tømme min fryser for grøntsager istedet - fordi det her sidder fast i halsen.. :/ haha

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

Bubbes skriver:

........ FY FOR SATAN DET ER KLAMT!!!!!!!!!Er idag begyndt på hård træning og NUPO som kost (intet andet) - vægten ligger på de 59 og vil gerne ned på 50 igen, så de mener med NUPO og hård træning går der to mdr!! JUBIIII - men det her NUPO er bare lidt for klamt..Gode tips til hvordan jeg får det nemmere ned? :s

Nupo jordbær el. chokolade i apelsin juice...

Anmeld

2. februar 2011

morethanperfect

Syns ikke det er så slemt , men du må ikke erstatte alle dine måltider med NUPO ... 

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

Dot D skriver:

Er det alle de dér drikketing, for de er lidt badder Men har du prøvet deres spicy thai chicken soup, den smager bare godt, synes jeg... Kan derimod IKKE anbefale aspargessuppen, den smager så forfærdeligt

Er helt enig ! 

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

Dot D skriver:

Er det alle de dér drikketing, for de er lidt badder Men har du prøvet deres spicy thai chicken soup, den smager bare godt, synes jeg... Kan derimod IKKE anbefale aspargessuppen, den smager så forfærdeligt

Hvor køber du den? Jeg købte med Cacao, og tak NUPO nu rør jeg ALDRIG Cacao igen!!

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

Bubbes skriver:

Det vokser jo i munden!! Har været 45 min om at drikke 200ml.. Puha.. Haha

putter 300ml væske i det hjælper på den voksen i munden... Holder vejret og ned med det i en fart... På nær når jeg laver det med juice... så går det...

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Bubbes skriver:

Har overvejet at tømme min fryser for grøntsager istedet - fordi det her sidder fast i halsen.. :/ haha

det er da dumt andet...for det er jo trods alt sådan du skal leve bagefter...men ja, jeg forstår bare ikke rigtig det der nupo noget..

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

morethanperfect skriver:

Syns ikke det er så slemt , men du må ikke erstatte alle dine måltider med NUPO ... 

Så går det hurtigere.. men har også æbler med

Anmeld

2. februar 2011

morethanperfect

Bubbes skriver:

Så går det hurtigere.. men har også æbler med

Det kan godt være det går hurtigere ... Meeeen , det er sleeeet ikke sundt for din krop 

Så må kun erstatte med et måltid om dagen  

Ville hellere spise noget sundt , og træne .. Det er meget bedre i stedet .. Det ender bare med du tager det hele på igen når nu du er kommet ned på de 50 kg igen .. Og du kan jo ikke drikke NUPO hele livet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.