Update på kønsscanning, dreng eller pige... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Moar2011

MaybeMe skriver:

Hehe... ja og vi kan bare ikke blive enige Far nedlægger veto på masser af navne.... Men indtil videre er vi enige om Malthe. Men er bare bange for det blir for populært Hedder selv camille, og vi var mange camillaer i min årgang

Vil ikke have det samme for min søn.

Hvad med jer? Hvad har i tænkt på?

Da jeg var yngere synes jeg os godt om navnet - men synes simpelthen der var for mange børn og dyr der fik det navn hihi ..

jo ældre jeg er blevet jo mere speciele navne vil jeg have hihi ..

vi har snakker om navet storm . - det har vi ku lide lige siden jeg blev gravid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

Den passer faktisk. Lidt sjovt

weeehuu dejligt for jer ..

- hvor langt var du præcis under scanningen ?

Anmeld

3. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

weeehuu dejligt for jer ..

- hvor langt var du præcis under scanningen ?

Jeg var 17+5. Manden var på ski i 10 dage før, så derfor så "sent". Men ellers havde jeg ligget på briksen meget før Skal I til kønsscanning?

Anmeld

3. februar 2011

Happiness

Babyklar skriver:

Da jeg var yngere synes jeg os godt om navnet - men synes simpelthen der var for mange børn og dyr der fik det navn hihi ..

jo ældre jeg er blevet jo mere speciele navne vil jeg have hihi ..

vi har snakker om navet storm . - det har vi ku lide lige siden jeg blev gravid ..

Det er også flot. Jeg er bare ikke til alt for specielle navne. Håber manden kan overtales til Elias. Det er der ikke voldsomt mange der hedder...

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

Jeg var 17+5. Manden var på ski i 10 dage før, så derfor så "sent". Men ellers havde jeg ligget på briksen meget før Skal I til kønsscanning?

det jo oss fair nok

nej jeg skal scannes i Esbjerg 16+5

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

den-lykkeligste skriver:

det jo oss fair nok

nej jeg skal scannes i Esbjerg 16+5

ups.. ja det skal vi

Anmeld

3. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

ups.. ja det skal vi

Ihhh det blir spændende Har du nogen fornemmelse?

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

Ihhh det blir spændende Har du nogen fornemmelse?

den Kinesiske siger dreng på dem alle! og min fornemmelse siger osse dreng.. men for at gøre det mere spændende tror jeg det blir en pige

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

MaybeMe skriver:

Det er også flot. Jeg er bare ikke til alt for specielle navne. Håber manden kan overtales til Elias. Det er der ikke voldsomt mange der hedder...

- det havde jeg også som farvorei engang Taak for det , man må os gerne have forskellige smg af navne, ellers ville alle børn jo hedde det samme hihi..

Anmeld

3. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

den Kinesiske siger dreng på dem alle! og min fornemmelse siger osse dreng.. men for at gøre det mere spændende tror jeg det blir en pige

hihi... det er god stil

Jeg havde på fornemmelsen at jeg fik en pige i de første måneder. Det var først de sidste 2-3 uger at jeg følte at det måske alligevel var en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.