Update på kønsscanning, dreng eller pige... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Happiness

Musen5 skriver:

Stort tillykke med "det tredje" ben *GGGGGG* Glæder mig til at finde ud af om det er en lille prins eller prinsesse der ligger i min mavse (28/2)

Knuz Mette 15+3

Tak

Kan jeg godt forstå. Det er noget helt fantastisk at ligge og se på

Hvad tror du selv det blir?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Musen5

MaybeMe skriver:

Tak

Kan jeg godt forstå. Det er noget helt fantastisk at ligge og se på

Hvad tror du selv det blir?

Vi er begge 2 sikre på at det bliver en lille pige... Og uanset hvad så er det for vores skyld underordnet hvad det bliver - har 1 pige og 2 drenge i forvejen og Min store pige vil meget gerne ha en lillesøster så det er nok mest for hendes skyld at jeg håber det bliver en pige. Er som sådan "ligeglad" så længe den er sund og rask

/Mette 15+3

Anmeld

2. februar 2011

Musen5

Ved i forresten hvad han skal hedde???

Vi er enige om navn... Leah eller Tristan

/mette 15+3

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

Musen5 skriver:

Vi er begge 2 sikre på at det bliver en lille pige... Og uanset hvad så er det for vores skyld underordnet hvad det bliver - har 1 pige og 2 drenge i forvejen og Min store pige vil meget gerne ha en lillesøster så det er nok mest for hendes skyld at jeg håber det bliver en pige. Er som sådan "ligeglad" så længe den er sund og rask

/Mette 15+3

Så må vi håbe for din datter at det blir en pige Det ville jo også være meget godt at "udligne"

Men ja, så længe alt er ok, så er kønnet underordnet!

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

Musen5 skriver:

Ved i forresten hvad han skal hedde???

Vi er enige om navn... Leah eller Tristan

/mette 15+3

Nej vi er ikke blevet enige om et navn Men mon ik vi kan nå det inden Der er jo 5 måneder endnu.

Anmeld

2. februar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Ja er han ikke Vi fik hele 50 billeder på en cd rom, og så 5 stk i print

Så vi nærstudere dem alle med store smil på læberne

Jo helt sikkert!!!

Det var da heller ikke så lidt hehe, er da rigtig dejligt, så har I måske også lidt I kan dele ud af til bedsteforældrene eller i hvert fald vise frem for familien... Kan godt forstå i nærstudere billederne, ville jeg helt sikkert også gøre selv hehe..

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Jo helt sikkert!!!

Det var da heller ikke så lidt hehe, er da rigtig dejligt, så har I måske også lidt I kan dele ud af til bedsteforældrene eller i hvert fald vise frem for familien... Kan godt forstå i nærstudere billederne, ville jeg helt sikkert også gøre selv hehe..

Ja både mormor/morfar og farmor/farfar får billederne på cdrom. Og så får de også et billede hver i print

Du skal ihvertfald glæde dig! Også til den tidlige scanning Selv om man ikke kan se så meget, så er det helt fantastisk!

Anmeld

2. februar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Ja både mormor/morfar og farmor/farfar får billederne på cdrom. Og så får de også et billede hver i print

Du skal ihvertfald glæde dig! Også til den tidlige scanning Selv om man ikke kan se så meget, så er det helt fantastisk!

Hehe hvor dejligt, det bliver de nok rigtig glade for!!

Det gør jeg helt sikkert også.. Sidst jeg var til en scanning var der jo ingen liv i den lille bitte spunk i maven som havde stoppet sin udvikling i uge. 8, og det var den værste oplevelse at ligge der og bare vide det var slut... Så jeg håber virkelig på at jeg denne gang kan få en rigtig god oplevelse og se min lille spunk med et blinkende hjerte på skærmen i stedet..

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Hehe hvor dejligt, det bliver de nok rigtig glade for!!

Det gør jeg helt sikkert også.. Sidst jeg var til en scanning var der jo ingen liv i den lille bitte spunk i maven som havde stoppet sin udvikling i uge. 8, og det var den værste oplevelse at ligge der og bare vide det var slut... Så jeg håber virkelig på at jeg denne gang kan få en rigtig god oplevelse og se min lille spunk med et blinkende hjerte på skærmen i stedet..

Du har jo ingen tegn haft på noget skidt. Så mon ikke du har en skøn lille blinkende spunk inde i din mavse! Det tror og håber jeg ihvertfald! Det ville kun være uretfærdigt med det modsatte!

Anmeld

2. februar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Du har jo ingen tegn haft på noget skidt. Så mon ikke du har en skøn lille blinkende spunk inde i din mavse! Det tror og håber jeg ihvertfald! Det ville kun være uretfærdigt med det modsatte!

Jeg synes også det ville være uretfærdigt hvis jeg skulle miste igen!!

Men ja det er netop derfor jeg gerne vil have den her tryghedsscanning, fordi sidste gang var der heller ingen tegn på at der var noget galt før 3 uger efter spunken rent faktisk var død, så det meget vigtigt for mig ikke bare at gå og tro alt er i orden, for så at få mit hjerte knust igen, men vide at alt er okay...

Jeg i hvert fald fingre for at det går bedre denne gang, så jeg også kan få lov at opleve at se kønnet på min lille spunk, som dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.