Update på kønsscanning, dreng eller pige... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Happiness

Babyklar skriver:

- det havde jeg også som farvorei engang Taak for det , man må os gerne have forskellige smg af navne, ellers ville alle børn jo hedde det samme hihi..

Ja, det ville være et helvede at skulle kalde på sit barn, når 50 andre reagerer hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

hihi... det er god stil

Jeg havde på fornemmelsen at jeg fik en pige i de første måneder. Det var først de sidste 2-3 uger at jeg følte at det måske alligevel var en dreng

hehe okey ja  tror egentlig ikke helt på den der med fornemmelsen .. derfor går jeg imod min egen fornemmelse for at gøre det lidt sjovere .. så kan man jo sige hvis jeg får en dreng så kan jeg bruge denne her ( min fornemmelse sagde det mig jo ) hvis en pige ( jeg tænkte nok det bev en pige ) selvom fornemmelsen sagde dreng vidste jeg det blev en pige

- så blir man ik skuffet på nogle måder eller ønsker et bestemt køn mere end det andet ..

Anmeld

3. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

hehe okey ja  tror egentlig ikke helt på den der med fornemmelsen .. derfor går jeg imod min egen fornemmelse for at gøre det lidt sjovere .. så kan man jo sige hvis jeg får en dreng så kan jeg bruge denne her ( min fornemmelse sagde det mig jo ) hvis en pige ( jeg tænkte nok det bev en pige ) selvom fornemmelsen sagde dreng vidste jeg det blev en pige

- så blir man ik skuffet på nogle måder eller ønsker et bestemt køn mere end det andet ..

Det var en smart måde

Jeg havde heldigvis ikke et ønske frem for et andet. Bare jeg kunne se at der var liv og glade dage derinde Så havde tudet lige meget hvilket køn det var blevet.

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

MaybeMe skriver:

Ja, det ville være et helvede at skulle kalde på sit barn, når 50 andre reagerer hehe...

- Jaah lige præcis

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

Det var en smart måde

Jeg havde heldigvis ikke et ønske frem for et andet. Bare jeg kunne se at der var liv og glade dage derinde Så havde tudet lige meget hvilket køn det var blevet.

sådan skal det også bare være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.