Tosede mand :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

-Sigrid-

Millah skriver:

Vi fik valget mellem og komme og aflevere en prøve eller lave den der oppe, ja og vi valgte den så der oppe

Hmmm jo det mener jeg da osse, men det kan min mand ikke, ellers er det fordi han ikke orke og skal være så aktiv på det tidspunkt  haha

Tja, hvis du kører der op, kan han sove, så er der morgen-effekten hvor du kan være behjælpelig, bagefter er han træt igen, så egentlig behøver han jo slet ikke at vågne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Ja det kan de, men derfor er det bare en rigtig hård melding og få af lige vel jo

Men der er jo ikke andet at gøre end håbe på det bedste og forvendte det værste jo

Ja, vi fik den over telefon...slam...men altså, det er jo sjældent der intet liv er uden der er en grund til det som der var i vores tilfælde..så det skal nok gå..

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

Ja, vi fik den over telefon...slam...men altså, det er jo sjældent der intet liv er uden der er en grund til det som der var i vores tilfælde..så det skal nok gå..

Ja det er rigtig nok, men pga min mands fortid tror jeg ikke der er rigtig er liv overhovedet ellers er det meget meget lidt der er  Han er har været ude i hårde stoffer i mange mange år, men da jeg mødte ham fik han valget der hed "det er mig eller stofferne " og han har været clean siden

Vores svar bliver sendt til vores læge, og jeg har sagt jeg vil ikke bare ringe der ned og får det af vide, jeg vil simpelhen ned til lægen og snakke med ham face to face og det samme vil mind, så det er da dejligt

Men jeg  for at der er noget

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Sigridogbaby skriver:

Tja, hvis du kører der op, kan han sove, så er der morgen-effekten hvor du kan være behjælpelig, bagefter er han træt igen, så egentlig behøver han jo slet ikke at vågne

Nej nemlig, så det er lidt bonus det er på den tid af døgnet, selv om jeg nu osse synes det er tidligt, nåe jeg aligevel ikke skal ude og lave noget arbejde før kl 16 om eftermiddagen

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Ja det er rigtig nok, men pga min mands fortid tror jeg ikke der er rigtig er liv overhovedet ellers er det meget meget lidt der er  Han er har været ude i hårde stoffer i mange mange år, men da jeg mødte ham fik han valget der hed "det er mig eller stofferne " og han har været clean siden

Vores svar bliver sendt til vores læge, og jeg har sagt jeg vil ikke bare ringe der ned og får det af vide, jeg vil simpelhen ned til lægen og snakke med ham face to face og det samme vil mind, så det er da dejligt

Men jeg  for at der er noget

Håber alt er fint...der bliver jo hele tiden skabt nye sædceller...men stoffer kan måske smadre den evne eller? åhh, håber ikke der er noget galt..

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

Håber alt er fint...der bliver jo hele tiden skabt nye sædceller...men stoffer kan måske smadre den evne eller? åhh, håber ikke der er noget galt..

Jeps det kan den, lige så vel som stofferne øddelægger hjertet, lungerne, hjernen og leveren, så slår den osse sæden og det der producere (staves) sæd ihjel lidt efter lidt, og min mand har jo taget soffer hverdag i en lang år række, men er som sagt clean nu... Men der er jo ikke andet and at håbe på der bare er lidt liv

Anmeld

2. februar 2011

Zeus

Det behøver ikke at slå dem helt ihjel.. Min kæreste har også taget stoffer i mange år og helst hele tiden, og før det, hash hver dag (han er også clean nu - utroligt hvad pigebørn kan gøre ved deres mænd), oveni er han er 39 år gammel. 

Og vi var kun 2-3 mdr om at blive gravide..... Så her havde det i hvert fald ikke påvirket kvaliteten

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Det behøver ikke at slå dem helt ihjel.. Min kæreste har også taget stoffer i mange år og helst hele tiden, og før det, hash hver dag (han er også clean nu - utroligt hvad pigebørn kan gøre ved deres mænd), oveni er han er 39 år gammel. 

Og vi var kun 2-3 mdr om at blive gravide..... Så her havde det i hvert fald ikke påvirket kvaliteten

Dejligt og høre det ikke kun er mig der har en mand der har været en værre rod

Nej det er ikke sikkert det slår dem helt ihjel men muligheden forlægger jo detsværre

Da min mand var allerværst røg han mellem 5 og 10 gram hash og sugede 2gram amf og spiste en masse piller hverdag  Han siger selv det er utroligt hn ikke er død af det og han er lige fyldt 24 år. Men det er dejligt han er clean nu

Vi køre så på 14 måned med projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.