Tosede mand :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Millah

Ja som man kan se i min tidliger tråd så skal vi ind på sygehuset og have fortaget en sædudtgelse i morgen, er både spænt og nervøs...Nå men det var ikke det jeg ville sige, ville lige del et lillle smil og måske et grin med jer

Fik lige fortalt min mand at vi havde bil i morgen så vi ikke skulle køres der op, hvor efter han svare " Tror ikk jeg kan holde mig vågen på vej til Herning, men hvad fanden er det osse for et umenneskeligt tidspunkt og skulle op og spille pik på "

Var flad af grin da han sagde det

Det skal lige siges vi skal være i Herning kl 07.30, så vi skal køre hjemme fra senest kl 06.15 pga morgen trafikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Ja som man kan se i min tidliger tråd så skal vi ind på sygehuset og have fortaget en sædudtgelse i morgen, er både spænt og nervøs...Nå men det var ikke det jeg ville sige, ville lige del et lillle smil og måske et grin med jer

Fik lige fortalt min mand at vi havde bil i morgen så vi ikke skulle køres der op, hvor efter han svare " Tror ikk jeg kan holde mig vågen på vej til Herning, men hvad fanden er det osse for et umenneskeligt tidspunkt og skulle op og spille pik på "

Var flad af grin da han sagde det

Det skal lige siges vi skal være i Herning kl 07.30, så vi skal køre hjemme fra senest kl 06.15 pga morgen trafikken.

Det er vel aldrig for tidligt for en spiller...

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

Det er vel aldrig for tidligt for en spiller...

Det tror jeg nu min mand mener  haha.

Smiler stadig når jeg tænker på den måde som han sagde det på. Han lød bar totalt opgivende over at skulle tage en spiller på den tid af døgnet

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Det tror jeg nu min mand mener  haha.

Smiler stadig når jeg tænker på den måde som han sagde det på. Han lød bar totalt opgivende over at skulle tage en spiller på den tid af døgnet

Du må hjælpe ham med et blowjob,...

Anmeld

2. februar 2011

Maja88

hvor henne af bor i.. der er ikke særlig meget trafik omkring herning på det tidspunkt.. det er først op til 8 tiden.

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

Du må hjælpe ham med et blowjob,...

Tror jeg osse det ender med hvis det da ikke ødelægger testen  haha

Ellers må jeg jo bare udføre jobbet for ham. Mit håndled er i hvertfald i fin form  haha

Anmeld

2. februar 2011

-Sigrid-

Vi skulle komme med en "hjemmelavet" prøve til lægen oO Min kæreste skulle ikke engang spille den af, han skulle have min assistance *host host -  * 

Eller er det unormalt ?

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Tror jeg osse det ender med hvis det da ikke ødelægger testen  haha

Ellers må jeg jo bare udføre jobbet for ham. Mit håndled er i hvertfald i fin form  haha

Tror jeg ikke det gør...det skal nok bare ikke ind og vende i din mund, med direkte i glasset..godt der er store hospitaler sådanne steder..

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Maja88 skriver:

hvor henne af bor i.. der er ikke særlig meget trafik omkring herning på det tidspunkt.. det er først op til 8 tiden.

Vi bor mellem Ringøbing og Holstebro, Synes altid der er så fandens meget trafik på det tidspunkt

Anmeld

2. februar 2011

Tanja84

Ha, ha... skreg af grin da jeg læste dit indlæg. Kan lige se for mig, hvordan han må have set ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.