Tosede mand :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Millah

Sigridogbaby skriver:

Vi skulle komme med en "hjemmelavet" prøve til lægen oO Min kæreste skulle ikke engang spille den af, han skulle have min assistance *host host -  * 

Eller er det unormalt ?

Vi kunne osse lave her hjemme, men pga køre turen, vil det være nemmer at gøre det der oppe så man var sikker på den kan bruges til noget jo

Nej tror ikke det er unormalt, da jeg tror drenge føler en kæmpe pres på deres skuldere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

Tror jeg ikke det gør...det skal nok bare ikke ind og vende i din mund, med direkte i glasset..godt der er store hospitaler sådanne steder..

Ja ellers må man vel spørge en sygeplejeske om der sker ngoet ved det

Anmeld

2. februar 2011

Maja88

Millah skriver:

Vi bor mellem Ringøbing og Holstebro, Synes altid der er så fandens meget trafik på det tidspunkt

trafikken begynder først omkring halv 8.. men det er jo op til her.. har både boet i Herning og bor nu i aulum og der skal man bare være i herning ca kvart i for at undgå for mange køer.. men ville sige når i skal være der halv, skulle det ikke være et problem

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Maja88 skriver:

trafikken begynder først omkring halv 8.. men det er jo op til her.. har både boet i Herning og bor nu i aulum og der skal man bare være i herning ca kvart i for at undgå for mange køer.. men ville sige når i skal være der halv, skulle det ikke være et problem

Det var da dejligt og høre ang trafikken

Men heller komme for tidligt en forsent jo

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Ja ellers må man vel spørge en sygeplejeske om der sker ngoet ved det

Det mener jeg ikke det må da spyttet jo kan ødelægge det...det mener jeg at vi fik af vide...ikke at det havde gjort noget, prøven var helt død, men det var jo ikke til at vide inden..

Anmeld

2. februar 2011

-Sigrid-

Millah skriver:

Vi kunne osse lave her hjemme, men pga køre turen, vil det være nemmer at gøre det der oppe så man var sikker på den kan bruges til noget jo

Nej tror ikke det er unormalt, da jeg tror drenge føler en kæmpe pres på deres skuldere

Tror du har ret, syntes bare det er mærkeligt at alle skal ind på sygehuset og have det lavet  

BTW, burde alle fyre ikke kunne alle tider på døgnet

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

Det mener jeg ikke det må da spyttet jo kan ødelægge det...det mener jeg at vi fik af vide...ikke at det havde gjort noget, prøven var helt død, men det var jo ikke til at vide inden..

Tror osse det bare må blive til og hjælpe ham med hånden hvis det er

Puha er da ked af og høre den er helt død Det er det vi frygter min mands er

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Sigridogbaby skriver:

Tror du har ret, syntes bare det er mærkeligt at alle skal ind på sygehuset og have det lavet  

BTW, burde alle fyre ikke kunne alle tider på døgnet

Vi fik valget mellem og komme og aflevere en prøve eller lave den der oppe, ja og vi valgte den så der oppe

Hmmm jo det mener jeg da osse, men det kan min mand ikke, ellers er det fordi han ikke orke og skal være så aktiv på det tidspunkt  haha

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Millah skriver:

Tror osse det bare må blive til og hjælpe ham med hånden hvis det er

Puha er da ked af og høre den er helt død Det er det vi frygter min mands er

De kan jo gøre så meget nu, tage fra bitestikler osv, og så er det jo et fåtal hvor det er helt dødt som det var her. Han javde så heller ikke haft dem nede i pungen før han var 8 år og fik den ene operereret ned, den anden var han voksen før kom ned...så jeg tror det er det der har ødelagt hans evne...men det var da et slag i ansigtet, men som sagt kan de jo eget mere nu end for 15 år siden..

Anmeld

2. februar 2011

Millah

Eva. skriver:

De kan jo gøre så meget nu, tage fra bitestikler osv, og så er det jo et fåtal hvor det er helt dødt som det var her. Han javde så heller ikke haft dem nede i pungen før han var 8 år og fik den ene operereret ned, den anden var han voksen før kom ned...så jeg tror det er det der har ødelagt hans evne...men det var da et slag i ansigtet, men som sagt kan de jo eget mere nu end for 15 år siden..

Ja det kan de, men derfor er det bare en rigtig hård melding og få af lige vel jo

Men der er jo ikke andet at gøre end håbe på det bedste og forvendte det værste jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.