Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så håber jeg du har ret i at det er den som er værst. Jaaa nu skal der GULDÆG til. Lykkes det ikke vil jeg tro vi stopper behandling. Nu er det nok.
Så håber jeg du har ret i at det er den som er værst.
Jaaa nu skal der GULDÆG til. Lykkes det ikke vil jeg tro vi stopper behandling. Nu er det nok.
Det er ikke slemt og det er det hele værd, når du kommer og ser dine æg to dage efter... Selv efter denne hårde tur vi var igennem med at miste og at jeg var overstimoleret... Glæder jeg mig nu til næste forsøg... Hold op det er stort at se sit lille frø på skærmen...
for at alt klapper for jer!!!!
Giv mig et kald el. send en sms hvis du har brug for støtte el. svar på noget... Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Det er ikke slemt og det er det hele værd, når du kommer og ser dine æg to dage efter... Selv efter denne hårde tur vi var igennem med at miste og at jeg var overstimoleret... Glæder jeg mig nu til næste forsøg... Hold op det er stort at se sit lille frø på skærmen... for at alt klapper for jer!!!! Giv mig et kald el. send en sms hvis du har brug for støtte el. svar på noget... Lene
Det beroligere mig lidt. Kan være jeg lige skriver. Tusind tak for den store varme jeg kan mærke fra dig.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det beroligere mig lidt. Kan være jeg lige skriver. Tusind tak for den store varme jeg kan mærke fra dig.
Du er altid velkommen også hvis du bare trænger til en sludder for en sladder... .. Og lige over, var så taknemmelig for dit indlæg da vi mistede... Ved det var hårdt for dig at blive mindet om det og alligevel var der plads til en udstrakt hånd til mig og det vertsætter jeg meget...!!!
Jeg glæder mig til din update!!!!......
Knus Lene
Vil gerne sige tak for alle jeres pøj pøjér og krydsede fingre. Nu er det lige om lidt. Update kommer når jeg engang senere i dag, ikke er alt for påvirket af medicinen.
Nu håber jeg bare det går nemt og smertefrit
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Puhhhh hvor er jeg god nervøs for i morgen. Kan slet ikke klare tanken om alle de stik og den tid det tager. Ville ønske jeg bare var i fuld narkose og laaangt væk. Vil bede dem om at smertedække mig rigtig godt, for ellers bliver det sgu ulideligt. Someone please sig til mig at det nok skal gå rigtig godt og ikke alt for smertefuldt...
Puhhhh hvor er jeg god nervøs for i morgen. Kan slet ikke klare tanken om alle de stik og den tid det tager.
Ville ønske jeg bare var i fuld narkose og laaangt væk. Vil bede dem om at smertedække mig rigtig godt, for ellers bliver det sgu ulideligt.
Someone please sig til mig at det nok skal gå rigtig godt og ikke alt for smertefuldt...
Det skal nok gå rigtigt godt og du bliver smertedækket rigtig godt.
Der vil hele tiden være en sygeplejerske, til at tjekke om du er ok og har smerter, det var der i hvert fald da jeg var inde.
for at alt går som det skal og der kommer en lille bebs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128