Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puhhhh hvor er jeg god nervøs for i morgen. Kan slet ikke klare tanken om alle de stik og den tid det tager.
Ville ønske jeg bare var i fuld narkose og laaangt væk. Vil bede dem om at smertedække mig rigtig godt, for ellers bliver det sgu ulideligt.
Someone please sig til mig at det nok skal gå rigtig godt og ikke alt for smertefuldt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Puhhhh hvor er jeg god nervøs for i morgen. Kan slet ikke klare tanken om alle de stik og den tid det tager. Ville ønske jeg bare var i fuld narkose og laaangt væk. Vil bede dem om at smertedække mig rigtig godt, for ellers bliver det sgu ulideligt. Someone please sig til mig at det nok skal gå rigtig godt og ikke alt for smertefuldt...
hej søøde skatEr sikker på at det nok skal gå, kan desværre ikke sige noget om smerten, men er sikker på at det ikke er så slemt som vi frygterSkriv til mig imorgen. Vil krydse og tænke på dig indtil jeg hører fra dig.Og husk, denne gang SKAL der bare blive en bebs ud af det.Kram
Ønsker dig held og lykke imorgen. Sender dig en masse tanker. Og så håber jeg altså snart at der skal være baby til dig ..
Rigtig meget pøj pøj, og tænk på at du gør det fordi der kommer noget godt ud af det.
hej
vil starte med at ønske held og lykke
du skal ikke være bange det er ikke slemt
du for også smertestillende i drop
når det er overstået siger du var det bare det
ingen grund til at være nervøs
sender en kæmpe
for dig i morgen og tænker på dig. Nu skal den bebs dælme i hus
Du er i mine tanker imorgen.
og håber det hele kommer til og gå rigtig godt
Ved ikke om du har prøvet det før med ÆU. Hvis ikke kan jeg kun sige at jeg var positivt overrasket efter min ÆU. Det gjorde ikke på noget tidspunkt ondt. Det er aldrig skønt at de roder rundt deroppe, men jeg havde frygtet uudholdelig smerte eller bare rigtig megen ubehag når de hentede ægget. Jeg var faktisk lidt fjollet efter morfinen og var bare så lettet da han pludselig mod min forventning sagde "så nu er vi færdige". Kunne slet ikke mærke at de stak nålen ind hvilket jeg havde frygtet mest.
Krydser fingre og tær for at du får en god oplevelse i morgen og at du får nogle rigitg fine æg.
Jeg har ikke prøvet det, men jeg ville lige sende dig en masse og en masse varme tanker. Jeg håber, at alt går godt!
Det skal nok gå, er jeg sikker på
Er du blevet tilbudt akupunktur som smertedækning?
Første gang jeg fik taget æg ud fik jeg slet ingen smertestillende (efter eget valg), men de andre 3 gange fik jeg akupunktur. Med stor effekt!
for en om 9 måneder!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128