Dræbende nervøs for IVF i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

smillaluna skriver:

Er du blevet tilbudt akupunktur som smertedækning?

Første gang jeg fik taget æg ud fik jeg slet ingen smertestillende (efter eget valg), men de andre 3 gange fik jeg akupunktur. Med stor effekt!

for en om 9 måneder!

nej det er jeg ikke, men havde tænkt på det. men kunne i sagens natur ikke nå at planlægge det 1 1/2 døgn inden. Jeg håber de smertedækker mig rigeligt med det de har ved hånden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

M.O.A.R.

Det skal nok gå søde

Anmeld

1. februar 2011

JulieE

og masser af gode tanker herfra!!! Er sikker på det nok skal gå!!

Anmeld

1. februar 2011

Faith

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

nej det er jeg ikke, men havde tænkt på det. men kunne i sagens natur ikke nå at planlægge det 1 1/2 døgn inden. Jeg håber de smertedækker mig rigeligt med det de har ved hånden. 

Det skal du bare bede dem om at gøre! De lægger et drop på dig hvori de kan give dig det smertestillende du har brug for. Det skulle jo gerne være en god oplevelse for dig.

Anmeld

1. februar 2011

Chalala85

Puhhhh hvor er jeg god nervøs for i morgen. Kan slet ikke klare tanken om alle de stik og den tid det tager.

Ville ønske jeg bare var i fuld narkose og laaangt væk. Vil bede dem om at smertedække mig rigtig godt, for ellers bliver det sgu ulideligt. 

Someone please sig til mig at det nok skal gå rigtig godt og ikke alt for smertefuldt... 

Hej smuksak.. jeg kan jo desværre intet sige om det gør ondt eller ej.. MEN jeg kan sende alle de kram og fingre du har behov for Jeg håber virkelig det lykkes og alt går godt

Anmeld

1. februar 2011

smillaluna skriver:

Det skal du bare bede dem om at gøre! De lægger et drop på dig hvori de kan give dig det smertestillende du har brug for. Det skulle jo gerne være en god oplevelse for dig.

Jeg skal tage nogle pinex inden, og så får jeg et drop og 4 lokalbedøvelser i skeden. Håber det virker det stads!!

Anmeld

1. februar 2011

Chalala85 skriver:

Hej smuksak.. jeg kan jo desværre intet sige om det gør ondt eller ej.. MEN jeg kan sende alle de kram og fingre du har behov for Jeg håber virkelig det lykkes og alt går godt

Tusind tak 

Anmeld

1. februar 2011

ønskebørn74

Puhhhh hvor er jeg god nervøs for i morgen. Kan slet ikke klare tanken om alle de stik og den tid det tager.

Ville ønske jeg bare var i fuld narkose og laaangt væk. Vil bede dem om at smertedække mig rigtig godt, for ellers bliver det sgu ulideligt. 

Someone please sig til mig at det nok skal gå rigtig godt og ikke alt for smertefuldt... 

for at der er godt antal og især gode æg!!!!

Og jeg kan berolige dig for selve det der skal ske...!!! For mig var det værste ved udtagningen at få lagt drop... Så hvis du har prøvet det før... Ved du at du kan tage det roligt...

KOM SÅ GULD ÆGKOM SÅ GULDÆG

Lene

Anmeld

1. februar 2011

Mullefisen2011

Krydser fingre for dig søde..  og sender mine tanker til dig i morgen og håber det kommer til at gå godt..

Anmeld

2. februar 2011

ønskebarn74 skriver:

for at der er godt antal og især gode æg!!!!

Og jeg kan berolige dig for selve det der skal ske...!!! For mig var det værste ved udtagningen at få lagt drop... Så hvis du har prøvet det før... Ved du at du kan tage det roligt...

KOM SÅ GULD ÆGKOM SÅ GULDÆG

Lene

Så håber jeg du har ret i at det er den som er værst. 

Jaaa nu skal der GULDÆG til. Lykkes det ikke vil jeg tro vi stopper behandling. Nu er det nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.