Tattoos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

MetteMTH

Millah skriver:

Kan detsvære ikke finde ud af og sætte billeder ind af mine, men det er så osse en tus med mit efternavn og en hvor der står noget på spansk

Men skriv din datters navn og hvad du evt kunne tænke dig og få med ved navnet så kan jeg se om jeg kan tegne noget du kan lide

Har tegnet mine egen tusser selv og har tagnet flere tusser til mine kammerater, og er ved og se om jeg kan starte op som tattoovør Så hjælper gerne hvis det er

Der skal stå Malou, måske der skal være nogle små sommerfugle og stjerner.. elsker sommerfugle.. Navnet skal helst være med skrå skrift... Du kan få min mail så kan du sende nogle billeder, hvis det er? Mette_Tinglef@hotmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Bare mig..

Tilmeldt skriver:

Jo, den kommer her!

Jeg synes først at fingerende lignede nogle små balloner, men sådan ser nogle små buttet baby fingere jo ud...hehe...

Stine og Lisa.

Ihh, jeg vil også have lavet min datters håndaftryk som en tattoo Det er bare sååå sødt!!! Så det skal jeg når jeg lige har penge til det

Men jeg har en på underarmen med min datters navn i og et citat til hende "From you i've learned to truely love"...

Den får du her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2011

Millah

Mette88 skriver:

Der skal stå Malou, måske der skal være nogle små sommerfugle og stjerner.. elsker sommerfugle.. Navnet skal helst være med skrå skrift... Du kan få min mail så kan du sende nogle billeder, hvis det er? Mette_Tinglef@hotmail.com

Det er bare iorden, så ser jeg lige hvad jeg kan lave med det

Der går nok 2-3 dage inden den er færdig

Anmeld

1. februar 2011

Millah

Mette88 skriver:

Det er bare iorden, så ser jeg lige hvad jeg kan lave med det

Der går nok 2-3 dage inden den er færdig

Anmeld

19. februar 2011

K.Rehder

Når vores datter er født vil min kæreste have lavet en med hendes navn, fødselsdato og hendes håndaftryk eller stjernetegn nederst, enten på overarmen eller på ryggen. Så jeg har jeg har selv været ved at tegne en, det er dog kun en hurtig skitse indtil videre, men det bliver noget i den stil

Er stolt af at han vil have mig til at lave den...han har i forvejen fået lavet en som jeg har tegnet (Modig mand) hehe..

Anmeld

19. februar 2011

Maja88

Tilmeldt skriver:

Jo, den kommer her!

Jeg synes først at fingerende lignede nogle små balloner, men sådan ser nogle små buttet baby fingere jo ud...hehe...

Stine og Lisa.

hvordan har de lavet den... i fri hånd eller billede.??.

min mand skal nemlig have med håndaftryk også... og der snakkede tatovøren om et billede men er jo svært at få af en par ugers bebs

Anmeld

19. februar 2011

Lou87

susan_bagger skriver:

Jeg har fået lavet mere siden billede men har ingen nyere billeder hvor man kan se det hele, og er igang med brystkassen nu. min datter´s navn står på håndledet der blevet lavet flere sommerfugle dernede i sort og lilla, som ike kan ses på billede

Ejj hvor er du lækker!
Du er virkelig en af dem der ka bære det.. flot!

Men gad godt vide hvor du arbejder ?
Min chef ville gå helt kold tror jeg hvis min arm så sådan ud ..
Smiler

Anmeld

19. februar 2011

Lou87

Nicolinesmor170510 skriver:

Ihh, jeg vil også have lavet min datters håndaftryk som en tattoo Det er bare sååå sødt!!! Så det skal jeg når jeg lige har penge til det

Men jeg har en på underarmen med min datters navn i og et citat til hende "From you i've learned to truely love"...

Den får du her:

Så sødt !
Det citat har jeg også flere gange overvejet..

Og ja håndaftrykket er også så kært

Anmeld

19. februar 2011

Lou87

Tilmeldt skriver:

Jo, den kommer her!

Stine og Lisa.

Hvor sødt !
Men hvordan er det "aftryk" lavet ??
Det ligner jo mere tattovøren har kigget på et billede og tegnet af derfra.. for det der er jo ikk helt normalt aftryk

Anmeld

19. februar 2011

Musen5

Har min datters navn (Liv) på ryggen... ned langs rygsøjlen. Skal oxo ha de andre 3 børns navne der, men har ikk lige haft tid (læs råd) til det endnu.

har derudover de 3 stores forbogstaver på mit håndled L(iv),        B(enjamin), G(abriel) skal ha flettet et L(eah) eller et T(ristan) ind i den når den næste bliver født.

/mette 17+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.