Tattoos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Mette 28

Her er min på venstre side af lænden, venter en pige nu så skal have en på højre side af lænden med en lyserød eller lilla sommerfugl.. sådan så de er ens hvis du forstår, sommerfuglene skal flyve væk fra hinanden..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Tystys14

Mette88 skriver:

hehe.. det har jeg en kæmpe stor en omme.. som jeg virkelig er sååååå ked af jeg har.. men tror du ikke jeg kunne få lavet noget ind i den jeg har på foden.. den ser sådan her ud..

Jo da sagtens det ville se kanon godt ud  hihi eventuelt kunne du få det skrevet så det følger den du har nu.  Så det ligner de høre sammen

Anmeld

1. februar 2011

Tystys14

Mette 27 skriver:

Her er min på venstre side af lænden, venter en pige nu så skal have en på højre side af lænden med en lyserød eller lilla sommerfugl.. sådan så de er ens hvis du forstår, sommerfuglene skal flyve væk fra hinanden..

genial ide  kunne være jeg også skulle finde på noget smart som det, venter en pige nu, og vi vil gerne have en toer en dag  Min mave ligner en fuldmåne så jeg går og kalder lille-pigen for måne barnet, så havde tænkt mig selv at få en tattoo med en måne.

Anmeld

1. februar 2011

Mette 28

Tak er også bare meget glad for den, og specielt fordi jeg fik den lavet på den måde, synes mange har hvor navnene står i samme tatovering og min bliver med et mellemrum i midten af min ryg, så glæder mig da til jeg skal have lavet den med lillepigens navn, og vi ved vi ikke vil have flere børn en de to, fordi min ryg og bækken slet ikke kan mere, så der skal ikke være plads til flere tatoveringer..

Men god ide med en måne når i nu kalder den det, et super minde at have, valgte min der fordi jeg fik en diskusprolaps da jeg ventede min søn, så den sidder oven på den hvis man kan sige det sådan, har den tanke at han er det bedste der er sket, så han får det onde til at gå væk...

Anmeld

1. februar 2011

Barbamama

susan_bagger skriver:

Jeg har fået lavet mere siden billede men har ingen nyere billeder hvor man kan se det hele, og er igang med brystkassen nu. min datter´s navn står på håndledet der blevet lavet flere sommerfugle dernede i sort og lilla, som ike kan ses på billede

Wauw det ser godt ud, men av det har taget mange timer!!!! Og pain!!! He he. Jeg har kun en enkelt på lænden og en på ballen og den på lænden syntes jeg gjorde mega ondt. He he...

Anmeld

1. februar 2011

Tystys14

Mette 27 skriver:

Tak er også bare meget glad for den, og specielt fordi jeg fik den lavet på den måde, synes mange har hvor navnene står i samme tatovering og min bliver med et mellemrum i midten af min ryg, så glæder mig da til jeg skal have lavet den med lillepigens navn, og vi ved vi ikke vil have flere børn en de to, fordi min ryg og bækken slet ikke kan mere, så der skal ikke være plads til flere tatoveringer..

Men god ide med en måne når i nu kalder den det, et super minde at have, valgte min der fordi jeg fik en diskusprolaps da jeg ventede min søn, så den sidder oven på den hvis man kan sige det sådan, har den tanke at han er det bedste der er sket, så han får det onde til at gå væk...

Hihi ja utroligt at man kan glemme alt det dårlige, når man tænker på hvad man har/får ud af det

Anmeld

1. februar 2011

sarahb

susan_bagger skriver:

Jeg har fået lavet mere siden billede men har ingen nyere billeder hvor man kan se det hele, og er igang med brystkassen nu. min datter´s navn står på håndledet der blevet lavet flere sommerfugle dernede i sort og lilla, som ike kan ses på billede

Fuck hvor det bare klæder dig helt Vildt..
Må vi ikke se hvordan det ser ud nu..

Anmeld

1. februar 2011

frk Jensen

Jeg har fået lavet min søns navn og fødselsdato på håndleddet og er super glad for den..

Anmeld

1. februar 2011

Millah

Mette88 skriver:

Hej piger.

Jeg har tænkt på at få lavet en tush, hvor der står min datter's navn.. Har været inde og kigge på nettet, for at se om jeg kan få nogle gode idéer til hvordan det skal se ud, men kan ikke finde noget.. Må jeg se hvordan jeres ser ud

Knus Mette

Kan detsvære ikke finde ud af og sætte billeder ind af mine, men det er så osse en tus med mit efternavn og en hvor der står noget på spansk

Men skriv din datters navn og hvad du evt kunne tænke dig og få med ved navnet så kan jeg se om jeg kan tegne noget du kan lide

Har tegnet mine egen tusser selv og har tagnet flere tusser til mine kammerater, og er ved og se om jeg kan starte op som tattoovør Så hjælper gerne hvis det er

Anmeld

1. februar 2011

Mette88 skriver:

Ville heller ikke have haft hendes dato.. Ajjjj må jeg ikke se den??

Jo, den kommer her!

Jeg synes først at fingerende lignede nogle små balloner, men sådan ser nogle små buttet baby fingere jo ud...hehe...

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.