Tattoos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.536 visninger
45 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

MetteMTH

Hej piger.

Jeg har tænkt på at få lavet en tush, hvor der står min datter's navn.. Har været inde og kigge på nettet, for at se om jeg kan få nogle gode idéer til hvordan det skal se ud, men kan ikke finde noget.. Må jeg se hvordan jeres ser ud

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Tystys14

Mette88 skriver:

Hej piger.

Jeg har tænkt på at få lavet en tush, hvor der står min datter's navn.. Har været inde og kigge på nettet, for at se om jeg kan få nogle gode idéer til hvordan det skal se ud, men kan ikke finde noget.. Må jeg se hvordan jeres ser ud

Knus Mette

Min moster har alle sine fire børns navne på foden, stående med skråskrift.  Synes det er utroligt sødt.

Anmeld

1. februar 2011

MetteMTH

Cho skriver:

Min moster har alle sine fire børns navne på foden, stående med skråskrift.  Synes det er utroligt sødt.

Ja det er bare så flot.. jeg ved bare heller ikke hvor det skal stå henne, for jeg har nemlig på foden..

Anmeld

1. februar 2011

Tystys14

Mette88 skriver:

Ja det er bare så flot.. jeg ved bare heller ikke hvor det skal stå henne, for jeg har nemlig på foden..

hvad med på skulderen? eller vil du gerne kunne se den selv?

Anmeld

1. februar 2011

MetteMTH

Cho skriver:

hvad med på skulderen? eller vil du gerne kunne se den selv?

det har jeg også tænkt på, men vil også bare gerne man kan skjule det, hvis jeg skal have brudekjole på en gang.. jeg har også en på håndledet, den er bare grim, det er mit stjernetegn og der kan jge jo ikke rigtig have det til at stå..

Anmeld

1. februar 2011

sismofutten

Det er ikk så lang tid siden denne tråd blev lavet - måske du kan finde inspiration her :-)

https://www.baby.dk/debat/63699pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-jeres.aspx

Anmeld

1. februar 2011

Tystys14

Mette88 skriver:

det har jeg også tænkt på, men vil også bare gerne man kan skjule det, hvis jeg skal have brudekjole på en gang.. jeg har også en på håndledet, den er bare grim, det er mit stjernetegn og der kan jge jo ikke rigtig have det til at stå..

lænden ville jeg gerne selv have min datters fødselsdag og navn stående  så måske det var noget?

Anmeld

1. februar 2011

Lusi

Har min datters navn og fødselsdag, ved skulderbladet. Ka ik ligge billeder ind fra min iPhone, men ka gøre det senere, når jeg kommer på pc'en

Anmeld

1. februar 2011

MetteMTH

Lykke86 skriver:

Har min datters navn og fødselsdag, ved skulderbladet. Ka ik ligge billeder ind fra min iPhone, men ka gøre det senere, når jeg kommer på pc'en

Ja gør det..

Anmeld

1. februar 2011

MetteMTH

Cho skriver:

lænden ville jeg gerne selv have min datters fødselsdag og navn stående  så måske det var noget?

hehe.. det har jeg en kæmpe stor en omme.. som jeg virkelig er sååååå ked af jeg har.. men tror du ikke jeg kunne få lavet noget ind i den jeg har på foden.. den ser sådan her ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.