Svangerskbsforgiftning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

sandratobias

Så lige det er et par dage siden... 

Hva sagde lægen..??? Det er da ikk ret betrykkende når du ikk er længere henne... 

Jeg har nu været indlagt i 10 dage pga svangerskabsforgiftning...

Jeg har ingenting mærket til det.. Jeg regner med at min fødsel blir sat igang næste uge... Så vidt jeg forstod på lægen, men ved mere mandag... 

Sandra- uge 36+6... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

*A*

Jeg var i uge 35 da jeg fik svangerskabsforgiftning. Jeg havde ikke selv "opdaget" det, men en blodtryksmåling på sygehuset til en rutinemæssig scanning (blev scannet en gang månedligt pga. tvillingegraviditet) var alarmerende høj og jeg blev indlagt på sygehuset med det samme!

Jeg kunne jo ikke mærke noget - jeg havde ikke trykken for brystet, flimren for øjnene eller andre symptomer..

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

Der var ikke nogle blodprøver eller lign som decideret viste for mig at jeg rent faktisk havde svangerskabsforgiftning..
Så vil blot sige du ska være opmærksom selvom de måske siger dine prøver er ok.
For de endte med og sætte mig igang 36+2 da de frygtede jeg havde det alligevel.

Mine symptomer var rigtig meget vand i kroppen (tog ca 16 kg på de sidste 2-3 måneder og havde næsten intet taget på indtil da)
og mine fødder lignede jeg ved ikke hvad!! Kunne kun ha klipklappere på.. ! Og så havde jeg hele tiden proteiner i min urin men ingen blærebetændelse eller noget. Ligeledes fik jeg pludseligt der til sidst meget for højet blodtryk.
Og min livmoder (mener de det var) var meget nem og "irrietere".. var indlagt to gange inden jeg blev sat igang hvor jeg simpelthen havde smerter i den side af maven hvor hun også lå en del skævt. Og når de rørte mig ku de påvirke mig så jeg nærmest fik plukveer/veer.

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik at vide det ikke var svangerskabsforgiftning, men en blærebetændelse jeg havde fået og gået med et stykke tid, og den havde derved så givet mig hovedepine... Jeg har være i pincilinkur siden lægebesøget, og stopper idag og så skal lægen så have en urinprøve midt i ugen igen, for og se om den er væk eller hvad den er....

Fik målt mit blodtryk 3 gange sidste gang, og det var rigtig fint der var intet og komme efter.. Og efter jeg har været i pincilinkur, er hovedpinen også forsvundet, så det er bare FANTASTISK Hehe... Men ja, man går jo stadig og er nervøs for der måske gemmer sig noget i det skjulte....

Men skal til 2. graviditetsundersøgelse her om 1½ uge, så må vi se hvad de siger der, når de tjekker det hele!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.