Svangerskbsforgiftning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Tak skal du ha Er bare så nesvøs....

Har haft hovedpine siden aftensmaden igår, og den er bare slem(som om mit hoved eksplodere), får nogle gange lidt sure opstød/kvalme, og så har jeg for nogle dage siden haft en "trykken" i den øverste del af maven.. Og alle de ting, er ting der kan opstå når man er ved og udvikle svangerskabsforgiftning, så er bare så nervøs for det er det jeg har fået... Og er altså kun lige akurat nået de 24+1.....!

jeg ved ikke om det kan berolige dig lidt... men sure opstød og kvalme er ret normalt i en graviditet...

trykken for brystet og voldsom hovedpine er dog alarmerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Ja jeg synes også det lød ret så mærkeligt... Men tænkte så bare ikke mere over det, føren det kom igen igår!!!
Skal tjekkes her lidt over 12... Håber bare ikke jeg har fået det!!!

Nej kan jeg godt forstå!! Jeg krydser fingre..

Anmeld

1. februar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Hej..

De af jer der har jaft svangerskabsforgiftning eller har, hvordan startede jeres symptomer, hvor langt henne var I da i fik det og hvad skete der i det videre forløb??

Lige lidt mange spørgsmål på en gang, men håber nogle kan hjælpe mig lidt med svar....

Ved ikke endnu om jeg selv har det, får det tjekket senere idag....

Hej .. 

Jeg har lige fået konstateret svangerskabsforgiftning ..

Jeg skal nu gå til kontrol på hospitalet 1 gang om ugen og måle mit blodtryk hver dag fik det da jeg var 34+0..

Det eneste jeg har mærket til det er faktisk for højt blodtryk .. 

Det er jo bare om at få det tjekket  

Hvor langt er du henne ? 

Fik af vide at hvis de er nødt til at sætte mig igang nu, så skal han nok overleve

Anmeld

1. februar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Hej..

De af jer der har jaft svangerskabsforgiftning eller har, hvordan startede jeres symptomer, hvor langt henne var I da i fik det og hvad skete der i det videre forløb??

Lige lidt mange spørgsmål på en gang, men håber nogle kan hjælpe mig lidt med svar....

Nå'e jaa. 

Jeg har ekstrem meget vand i kroppen og har taget rigtig meget på over en kortere periode .. 

Det er også symptomer

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Hej .. 

Jeg har lige fået konstateret svangerskabsforgiftning ..

Jeg skal nu gå til kontrol på hospitalet 1 gang om ugen og måle mit blodtryk hver dag fik det da jeg var 34+0..

Det eneste jeg har mærket til det er faktisk for højt blodtryk .. 

Det er jo bare om at få det tjekket  

Hvor langt er du henne ? 

Fik af vide at hvis de er nødt til at sætte mig igang nu, så skal han nok overleve

Jeg er kun 24+1 henne, så er jo ikke ret langt!!

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Nej kan jeg godt forstå!! Jeg krydser fingre..

Tak skal du ha..

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ved ikke om det kan berolige dig lidt... men sure opstød og kvalme er ret normalt i en graviditet...

trykken for brystet og voldsom hovedpine er dog alarmerende

Hehe, ved godt det med sure opstød/kvalme kan forekomme gennem hele graviditeten, så er heller ikke det jeg er nervøs for... det er de andre to ting jeg er nervøs for, som du jo også selv skriver er alarmerende...

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hehe, ved godt det med sure opstød/kvalme kan forekomme gennem hele graviditeten, så er heller ikke det jeg er nervøs for... det er de andre to ting jeg er nervøs for, som du jo også selv skriver er alarmerende...

jeg krydser fingre for dig

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg krydser fingre for dig

Tak...

Hader bare og gå i den der uvished, indtil der er kommet svar på det....

Anmeld

1. februar 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hej..

hejsa..

jeg har haft svangeskabsforgiften. jeg ville gerne skrive privat med dig om skriv hvordan det er og bekrymning osv. det endte med jeg fik taget mit barn ud i 29+0 jeg havde opdagte det tide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.