Svangerskbsforgiftning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej..

De af jer der har jaft svangerskabsforgiftning eller har, hvordan startede jeres symptomer, hvor langt henne var I da i fik det og hvad skete der i det videre forløb??

Lige lidt mange spørgsmål på en gang, men håber nogle kan hjælpe mig lidt med svar....

Ved ikke endnu om jeg selv har det, får det tjekket senere idag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Hej..

De af jer der har jaft svangerskabsforgiftning eller har, hvordan startede jeres symptomer, hvor langt henne var I da i fik det og hvad skete der i det videre forløb??

Lige lidt mange spørgsmål på en gang, men håber nogle kan hjælpe mig lidt med svar....

Ved ikke endnu om jeg selv har det, får det tjekket senere idag....

Krydser fingre for at det er falsk alarm. Jeg har ingen erfaring på det område selv. Men sender dig en tanke 

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Jeg skal til tjek omkring det imorgen da jeg har mange af symptomene på det.. Som er forhøjet blodtryk, hovedpine og sindsyg meget væske i kroppen.. Så det er vist nogle af tingene..

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Krydser fingre for at det er falsk alarm. Jeg har ingen erfaring på det område selv. Men sender dig en tanke 

Tak skal du ha Er bare så nesvøs....

Har haft hovedpine siden aftensmaden igår, og den er bare slem(som om mit hoved eksplodere), får nogle gange lidt sure opstød/kvalme, og så har jeg for nogle dage siden haft en "trykken" i den øverste del af maven.. Og alle de ting, er ting der kan opstå når man er ved og udvikle svangerskabsforgiftning, så er bare så nervøs for det er det jeg har fået... Og er altså kun lige akurat nået de 24+1.....!

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Hov og jeg er forresten 36+1.. Men min mor blev sygemeldt fra uge 16 dengang hun var gravid md min bror, fordi de mente hun havde begyndende svangerskabsforgiftning.. Så det kan vist komme når som helst..

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Jeg skal til tjek omkring det imorgen da jeg har mange af symptomene på det.. Som er forhøjet blodtryk, hovedpine og sindsyg meget væske i kroppen.. Så det er vist nogle af tingene..

Jeg har nogle andre tegn på det...

Hvor langt er du henne?

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Jeg har nogle andre tegn på det...

Hvor langt er du henne?

Ja det så jeg lige du skrev.. men på fødegangen sagde de at hvis jeg fik trykken for brystet eller flimmer for øjnene så skulle jeg ringe med det samme.. Så det er nok fordi der er rigtig mange symptomer på det..

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Ja det så jeg lige du skrev.. men på fødegangen sagde de at hvis jeg fik trykken for brystet eller flimmer for øjnene så skulle jeg ringe med det samme.. Så det er nok fordi der er rigtig mange symptomer på det..

Har ikke haft flimmer for øjnene.. Men havde en trykken i øverste del af maven/brystet for nogle dage siden og så igen igår... Da jeg ringede til lægen og snakkede med dem om det, da jeg havde det der for nogle dage siden, fik jeg at vide det bare var plukveer.....

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Har ikke haft flimmer for øjnene.. Men havde en trykken i øverste del af maven/brystet for nogle dage siden og så igen igår... Da jeg ringede til lægen og snakkede med dem om det, da jeg havde det der for nogle dage siden, fik jeg at vide det bare var plukveer.....

Plukveer i brystet?? Arh lyder da lidt mærkeligt..
På fødegangen i holbæk sagde de at trykken for brystet skulle tages alvorligt pga det netop er et symptom på svangerskabsforgiftning.. Hvad tid skal du tjekkes?? 

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Plukveer i brystet?? Arh lyder da lidt mærkeligt..
På fødegangen i holbæk sagde de at trykken for brystet skulle tages alvorligt pga det netop er et symptom på svangerskabsforgiftning.. Hvad tid skal du tjekkes?? 

Ja jeg synes også det lød ret så mærkeligt... Men tænkte så bare ikke mere over det, føren det kom igen igår!!!
Skal tjekkes her lidt over 12... Håber bare ikke jeg har fået det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.