Hvad gør i mod træthed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Frøken J.

... Synes godt nok den er blevet ekstrem siden jeg er blevet gravid, og det er lidt forstyrrende.. i aftes gik jeg i seng kl. 23 og stod op kl. 9.30, dvs i hvert fald 10 timers søvn. Så var jeg på uni et par timer til forelæsning, ude i byen og købe nyt tv med kæresten en times tid og så hjem igen. Var bare træt hele tiden, og da vi kom hjem fra byen kunne jeg bare ikke mere, så jeg sov et par timer i eftermiddag. Nu er jeg bare HELT død igen. Havde håbet på at kunne være oppe et par timer mere og læse lidt i min grundbog til forelæsningen på mandag, men jeg er bare ved at gå fuldstændig død..

Kan man gøre noget mod trætheden? Koffein går jo ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Mira0911

Secrets skriver:

... Synes godt nok den er blevet ekstrem siden jeg er blevet gravid, og det er lidt forstyrrende.. i aftes gik jeg i seng kl. 23 og stod op kl. 9.30, dvs i hvert fald 10 timers søvn. Så var jeg på uni et par timer til forelæsning, ude i byen og købe nyt tv med kæresten en times tid og så hjem igen. Var bare træt hele tiden, og da vi kom hjem fra byen kunne jeg bare ikke mere, så jeg sov et par timer i eftermiddag. Nu er jeg bare HELT død igen. Havde håbet på at kunne være oppe et par timer mere og læse lidt i min grundbog til forelæsningen på mandag, men jeg er bare ved at gå fuldstændig død..

Kan man gøre noget mod trætheden? Koffein går jo ikke..

Kigger med... 

Anmeld

31. januar 2011

twinny

SPEED....  Ej, det ved jeg faktisk ikk, søde...  

Hva med frugt, der er jo masser af sundt sukker i?

Anmeld

31. januar 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

SPEED....  Ej, det ved jeg faktisk ikk, søde...  

Hva med frugt, der er jo masser af sundt sukker i?

Synes ikke rigtig sukker i nogen form virker :/ Desuden går jeg og døjer med manglende appetit, så det bliver det jo ikke nemmere af

Anmeld

31. januar 2011

TinaPina

Jamen altså når jeg er træt fordi jeg er ved at bygge et menneske indeni så sover jeg altså

Anmeld

31. januar 2011

twinny

Secrets skriver:

Synes ikke rigtig sukker i nogen form virker :/ Desuden går jeg og døjer med manglende appetit, så det bliver det jo ikke nemmere af

Ihhh, hvor er du da bare besværlig....  

du må jo godt drikke lidt cola eller kaffe... har jeg læst bare det ikk overstiger 2-3 kopper om dagen...  alt med måde....

Anmeld

31. januar 2011

Frøken J.

TinaPina skriver:

Jamen altså når jeg er træt fordi jeg er ved at bygge et menneske indeni så sover jeg altså

Haha, det er heller ikke en ringe idé, det er bare lidt forstyrrende. Gudskelov jeg kun har 8 undervisningstimer om ugen

Anmeld

31. januar 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Ihhh, hvor er du da bare besværlig....  

du må jo godt drikke lidt cola eller kaffe... har jeg læst bare det ikk overstiger 2-3 kopper om dagen...  alt med måde....

Det bliver værre endnu: Jeg kan ikke lide kaffe! Haha Men det kan da være jeg skal mænge mig i cola.. MEN! For mange light-produkter frarådes jo også, og colaen batter i kalorier :O

Ja, jeg har virkelig sat jer på en opgave her

Anmeld

31. januar 2011

Sof

Ikke rigtig, andet end at sove og vente på at det går over desværre.

Mit er ikke så slemt mere, men manden og jeg stod op 6.30 i dag, da vi skulle et smut på hospitalet. Silje blev afleveret og hospitalsturen overstået og kl. 9 ville vi lige tage os en lur, den varede til kl. 12.15 hvor vi så stod op og spiste morgenmad og nu er jeg mere end klar til at gå i seng igen og har været det i over en times tid, så nu er jeg på vej i seng

Anmeld

31. januar 2011

MamaLook

TinaPina skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.