Denne tråd har sikkert været her før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Mille83

Dot D skriver:

Jamen Sophie er leveringsdygtig i flere gode Da hun var omkring tre år, sang hun mester Jacob, det lød sådan her:

Mester Jacob, mester Jacob

sover du, sover du

hører ARTISKOKKER, hører ARTISKOKKER

bim bam bum, bim bam bum

Også tænker jeg, hvor kom den fra, ikke lige et ord der bliver brugt hver dag

Haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Ciss

Min datter på tre år har opdaget det engelske sprog.

Hun forsøger at gentage alt hvad hun hører.

Men det bliver jo ofte hendes egne versioner, for det er jo ikke så let, når man egentlig ikke forstår det...

Min favorit så langt er hendes version af Happy Birthday:

"Hopsi-daisy, tu-hu" Hun var SÅÅ stolt af sig selv og havde Hopsi-daisy-dukken (Hvordan skal det egentlig staves, mon tro...) under armen og det hele...

Anmeld

1. februar 2011

TineA

Ih, hvor er de gode Er der flere gode imellem?

Endnu en herfra : Da jeg var barn (6-7år), skulle vi en dag have fiskefilet til aftensmad og min mor giver mig en fisk og siger "Pas på den ikke svømmer fra dig, Tine" Hvorefter jeg kigger på hende, ryster på hovedet og siger "Ih, hvor er du dum mor. Der er da ikke noget vand på tallerkenen"

Anmeld

4. februar 2011

Josesmor

Tulle Mus skriver:

Hørt af min veninde, vis veninde den handler om (yeps langt ude), men den er så sød.. R = moderens navn

R var på vej hjem fra dagpleje med hendes datter på cykel, med datter bagpå i "babystol", datter siger til R "mor kør", hvor efter R siger "jamen lille skat, mor kør jo", det gik op af bakke og R var ikke en af de mindste, datteren bliver ved "mor kør, mor kør".. Til sidst kigger R om på hendes datter, hvor hun så opdager at datteren pejer ud på en mark fyldt med KØER... MUUUEEEEHHHH..   

HOV den har du vidst fra mig hva

Anmeld

4. februar 2011

Bom

Josesmor skriver:

HOV den har du vidst fra mig hva

Hehe yeps, sys den er så sød..

Anmeld

9. februar 2011

Ciss

treåringer kan virkelig være underholdende nogen gange....

I weekenden havde vi besøg af børnenes farmor og farfar. Vores pige på 3 år finder sine solbriller fra i sommer (Nogen blomstrede nogen fra H&M). Glædestrålende viser hun sig frem for forsamlingen. "Så fin du er", siger jeg til hende. Da vender hun sig mod mig med en meget forarget mine og udbryder "Nej, Mor, jeg er helt sej!!!" At jeg kunne tage så meget fejl!

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Jeg var til legedag med min lillebror på 3-4 år dengang. Bamse og Kylling er der men han er drønbange for kylling og vil bare ikke derhen.
På vej hjem i bilen snakker vi så om dagen og selvfølgelig om bamse og kylling... så lyder det fra ham "kylling havde spist en mand".... så tror da pokker han var så bange for kylling

Engang han sad og så tegnefilm havde han tisset i bukserne, min mor spørger hvorfor pokker han ikke er gået på wc når han skulle tisse "jamen mor min hjerne så tegnefilm, og så kunne den altså ikke mærke at jeg skulle tisse"....

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Den anden dag kastede min 3-årige datter en bamse i hovedet på sin far som lod som om han begyndte at græde. jeg siger "se Liva far græder, skal du ikke trøste ham?".... hvortil Liva svarer "nej!... han spiller skuespil!"

Anmeld

9. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg var til legedag med min lillebror på 3-4 år dengang. Bamse og Kylling er der men han er drønbange for kylling og vil bare ikke derhen.
På vej hjem i bilen snakker vi så om dagen og selvfølgelig om bamse og kylling... så lyder det fra ham "kylling havde spist en mand".... så tror da pokker han var så bange for kylling

Engang han sad og så tegnefilm havde han tisset i bukserne, min mor spørger hvorfor pokker han ikke er gået på wc når han skulle tisse "jamen mor min hjerne så tegnefilm, og så kunne den altså ikke mærke at jeg skulle tisse"....

Det beskriver meget godt mænds hjernevirksomhed igennem hele livet. Ha ha ha....

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Det beskriver meget godt mænds hjernevirksomhed igennem hele livet. Ha ha ha....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.