Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Freja på 2 er rigtigt langt fremme sprogligt, men her for et par uger siden tog hun godt nok fusen på mig.
Hun har en stor og VIRKELIGT tung bog med dyr som også kan sige lyde og hun er helt vild med at vi læser i den. Problemet er at hendes ide af at læse i den er at jeg sidder i skrædderstilling på gulvet, hun sidder på mine ben og jeg holder så denne her bog i hænderne.
Fordi den er så tung får man pænt ondt i håndleddene og 7 gang hun kom slæbende med den samme dag sukkede jeg og spurgte hende rent retorisk: "Skat, kan du sige seneskedehindebetændelse?", hvorefter tøsen kigger på mig og siger: Seneskedehindebetændelse! i nøjagtigt samme tonefald...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: Freja på 2 er rigtigt langt fremme sprogligt, men her for et par uger siden tog hun godt nok fusen på mig. Hun har en stor og VIRKELIGT tung bog med dyr som også kan sige lyde og hun er helt vild med at vi læser i den. Problemet er at hendes ide af at læse i den er at jeg sidder i skrædderstilling på gulvet, hun sidder på mine ben og jeg holder så denne her bog i hænderne. Fordi den er så tung får man pænt ondt i håndleddene og 7 gang hun kom slæbende med den samme dag sukkede jeg og spurgte hende rent retorisk: "Skat, kan du sige seneskedehindebetændelse?", hvorefter tøsen kigger på mig og siger: Seneskedehindebetændelse! i nøjagtigt samme tonefald...
What? Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg kender voksne mennesker der ikke en gang kan sige ordet
Min nevø (som idag er 18 år) overnattede engang sammen med os og mormor, han var 2-3 år tror jeg. Om aftenen så vi en film hvor min mor så sagde "er det ikke Demi moore hende der" og hun gentog så navnet et par gange og pludselig råber min nevø så, nærmest med tårer i øjnene "NEJ!! det er MIN MOAR!!"
Det var simpelthen bare så kært, for han forstod det jo slet ikke, og han var nærmest grædefærdig og lidt rasende hihi
linselouise skriver: Min nevø (som idag er 18 år) overnattede engang sammen med os og mormor, han var 2-3 år tror jeg. Om aftenen så vi en film hvor min mor så sagde "er det ikke Demi moore hende der" og hun gentog så navnet et par gange og pludselig råber min nevø så, nærmest med tårer i øjnene "NEJ!! det er MIN MOAR!!" Det var simpelthen bare så kært, for han forstod det jo slet ikke, og han var nærmest grædefærdig og lidt rasende hihi
Eeeej, årh hvor kært Og det er sådan en, han har måtte høre fra hele livet, sikkert ?
W010910 skriver: Eeeej, årh hvor kært Og det er sådan en, han har måtte høre fra hele livet, sikkert ?
Ork ja
linselouise skriver: Ork ja
Jeg har et par stykker fre min egen dreng på 3 år
Min far hedder peter, og en dag kommer min dreng hjem fra børnehave og siger " mor kan du ikke synge den der store morfar edderkop sang " (lille peter edderkop ) den syns jeg var lidt sjov
Hvis jeg beder ham om nogetf.eks at sidde ordentligt når vi spiser så siger han til mig "mor du er jo sådanne en sød og smuk prinsesse"
Jeg ved ikke hvor han har det fra men syns nu det er meget hyggeligt alle de guldkorn der kommer fra de små
Min datter på 4 år sidder bag i bilen og sidder og synger... PLudselig begynder hun at synge Barbie girl, med Aqua det går også ok fint, det er jo engelsk som hun ikke fatter en dyt af og alle ord er ikke til at forstå... men så kommer det så...
Hej Barbie...... hej JENS.... I´m a Barbie gil in a barbie World... osv... Vi skreg af grin og tøsen fortsætter med sin skønne sang og vi sidder med tårer i øjnene og har svært ved at fortsætte med at køre bilen.... HVOR kom ham JENS lige ind i billedet ??
Skønne små ting i alle bidrager med.. Skøn tråd...
W010910 skriver: What? Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg kender voksne mennesker der ikke en gang kan sige ordet
Da Martins nevø Oliver havde fødselsdag, var de herinde forbi for han kunne få sin gave.
Han åbner gaven og ser der ligger en drikkedunk i, han bliver super glad og råber til Martin mens han løber over til ham og flagre med drikkedunken " MARTIIIIIIIN , SE JEG HAR FÅET EN DRIKKEDUNK!!!!".. Martin kigger ned på Oliver "Det ved jeg da godt din llle tosse det da mig du har fået den af" Oliver "Nå ja... " løber så derefter over til sin mor med flagrende arme" MOAAR, SE JEG HAR FÅET EN DRIKKEDUNK!!"
Efter begjestringen har lagt sig over Spiderman drikkedunken fortæller Martin ham der så er mere i pakken, og Oliver står helt overrasket "Er der det?" og løber over for at få papiret af resten af pakken
Lille tossede dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128