Denne tråd har sikkert været her før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Bom

Hørt af min veninde, vis veninde den handler om (yeps langt ude), men den er så sød.. R = moderens navn

R var på vej hjem fra dagpleje med hendes datter på cykel, med datter bagpå i "babystol", datter siger til R "mor kør", hvor efter R siger "jamen lille skat, mor kør jo", det gik op af bakke og R var ikke en af de mindste, datteren bliver ved "mor kør, mor kør".. Til sidst kigger R om på hendes datter, hvor hun så opdager at datteren pejer ud på en mark fyldt med KØER... MUUUEEEEHHHH..   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Dot D

Tulle Mus skriver:

Hørt af min veninde, vis veninde den handler om (yeps langt ude), men den er så sød.. R = moderens navn

R var på vej hjem fra dagpleje med hendes datter på cykel, med datter bagpå i "babystol", datter siger til R "mor kør", hvor efter R siger "jamen lille skat, mor kør jo", det gik op af bakke og R var ikke en af de mindste, datteren bliver ved "mor kør, mor kør".. Til sidst kigger R om på hendes datter, hvor hun så opdager at datteren pejer ud på en mark fyldt med KØER... MUUUEEEEHHHH..   

Hi hi hi hi hi

Anmeld

31. januar 2011

Bom

Dot D skriver:

Hi hi hi hi hi

Hvis man ikke kan blive noget, så kan man altid blive til grin..

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

Tulle Mus skriver:

Hvis man ikke kan blive noget, så kan man altid blive til grin..

Nemlig

Anmeld

31. januar 2011

TineA

Dot D skriver:

Prøv det, prøv det, det smager godt

Jeg må igang med at prøve de

Anmeld

31. januar 2011

TineA

Tulle Mus skriver:

Ahahahaha, så troede hun bare, at det gik for langsomt Hvor er det sjovt !!! Nu hvor vi taler om køer, så har jeg også en sjov en, dog ikke et barn, men min farmor .. Hun og min far kører i bil, og hun siger : "Ej, Stig.. Se hvor smukt det er med køerne der græsser.." Min far kigger ud af vinduet og kan ikke se nogle køer, men en golfbane Hahaha !!

Anmeld

31. januar 2011

Bom

W010910 skriver:

Ahahahaha, så troede hun bare, at det gik for langsomt Hvor er det sjovt !!! Nu hvor vi taler om køer, så har jeg også en sjov en, dog ikke et barn, men min farmor .. Hun og min far kører i bil, og hun siger : "Ej, Stig.. Se hvor smukt det er med køerne der græsser.." Min far kigger ud af vinduet og kan ikke se nogle køer, men en golfbane Hahaha !!

Ha ha ser hun dårligt din farmor... Tihi..

Anmeld

31. januar 2011

Sof

Silje var også rigtig god til sange, specielt Peter Edderkop. Den lød nogenlunde sådan her:

Lille Peter Læderkop

Kravled op af munen

Så kom regnen... (Halvlang pause, hvorefter det sidste blev sagt utrolig hurtigt)

Og kølet kop!

Og så var det ellers slut på den sang

Anmeld

31. januar 2011

TineA

Tulle Mus skriver:

Ha ha ser hun dårligt din farmor... Tihi..

Oh yeah

Anmeld

31. januar 2011

TineA

Sof skriver:

Silje var også rigtig god til sange, specielt Peter Edderkop. Den lød nogenlunde sådan her:

Lille Peter Læderkop

Kravled op af munen

Så kom regnen... (Halvlang pause, hvorefter det sidste blev sagt utrolig hurtigt)

Og kølet kop!

Og så var det ellers slut på den sang

Ååårh, hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.