Hjælp i skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

CarinaSB

bagger26 skriver:

Han har i hvert fald et "rigtigt" arbejde også.. hehe..

Ja det er jo det .. men det bliver nemlig ikke nævnt ret mange steder .. det er mest det med at han elsker spotlight osv .. :) Men google må være min ven idag .. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

bagger26

31. januar 2011

twinny

Maalene skriver:

Gud ja, manden må da have en mor Stakkels hende... Men væk fra fjernsynet kan det jo være han er en fantastisk søn, det kan man ihverfald kun håbe på

Men føj ja... Hehe... Forstår slet slet ikke, hvad det er kvinder finder så tiltrækkende ved ham, det må absolut være berømmelsen og pengene (hvis han har nogen) de går efter? Synes han er noget af det mest utiltalende

jaah føj føj... jeg kan heller ikk se det overhovedet....  Også den selvbruner farve...  og det lange hår i en hestehale og så skaldet i toppen...

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

jaah føj føj... jeg kan heller ikk se det overhovedet....  Også den selvbruner farve...  og det lange hår i en hestehale og så skaldet i toppen...

Haha - ja, det er ihverfald ikke ligefrem charmerende

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Maalene skriver:

Haha - var næsten nemmere at skulle skrive om hvilken som helst anden person - misunder dig ikke

Men er kommet på en ting, er han ikke meget ærlig og åben?

Altså han fortæller jo alting i tv, ved ikke om det er skuespil eller noget, men kan måske vendes til din fordel

Kan huske han engang har udtalt, at han har taget mange stoffer, og var tæt på at dø af det - kan være det kan have afskrækket nogle fra at gøre det?

Nok ikke ret mange som ser op til Sidney Lee, men din lærer kan ihvertfald ikke modsige, at det evt. kan have forhindret nogle i at gøre det

Og så deler han gerne ud af scoretricks og gode råd til at komme i kontakt med damerne... Ja ja - han hjælper også andre med hans erfaring indenfor the ladies

Anmeld

31. januar 2011

twinny

Maalene skriver:

Haha - ja, det er ihverfald ikke ligefrem charmerende

overhovedet ikk.. også den amerikanske accent han har...

også er han bare trættendei længden..

årrhhhh elsker dit profil billed og tillykke med det...

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

overhovedet ikk.. også den amerikanske accent han har...

også er han bare trættendei længden..

årrhhhh elsker dit profil billed og tillykke med det...

Ja, bare den måde han taler på, og de ting han siger... Åhh, hvor bliver man træt af ham... Man sidder og krummer helt tæer over ham på samme måde som man gør med Frank Hvam i Klovn, er det er trods alt en rolle, det er Sidney Lee ikke

Tusind mange tak - det er så skønt

Og endnu engang tillykke med, hvad alt tyder på, den lille spire i mven din

Anmeld

31. januar 2011

twinny

Maalene skriver:

Ja, bare den måde han taler på, og de ting han siger... Åhh, hvor bliver man træt af ham... Man sidder og krummer helt tæer over ham på samme måde som man gør med Frank Hvam i Klovn, er det er trods alt en rolle, det er Sidney Lee ikke

Tusind mange tak - det er så skønt

Og endnu engang tillykke med, hvad alt tyder på, den lille spire i mven din

jaah du har ret...  

Mange tak.....  jeg kan ikk rigtig forstå det endnu.. det kører på bare rundt i hovedet på mig...  

Anmeld

31. januar 2011

CarinaSB

bagger26 skriver:

http://da.wikipedia.org/wiki/Sidney_Lee

http://epn.dk/job/article1727154.ece (han vil være skuespiller hehe)

Uhhh .. taaak :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.