Hjælp i skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

CarinaSB

Kan i ikke hjælpe mig .. Er ved at lave en opgave vi har fået i dansk .. og hader faktisk min dansk lære en smule .. Da vi skal skrive om bonderøven og sidney lee .. 

og så vil jeg lige spørge jer om følgende :

Hvilke værdier har sidney lee

Og hvilke personlige og faglige kompentcer har bonderøven

Knus en meget træt carina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

twinny

CarinaSB skriver:

Kan i ikke hjælpe mig .. Er ved at lave en opgave vi har fået i dansk .. og hader faktisk min dansk lære en smule .. Da vi skal skrive om bonderøven og sidney lee .. 

og så vil jeg lige spørge jer om følgende :

Hvilke værdier har sidney lee

Og hvilke personlige og faglige kompentcer har bonderøven

Knus en meget træt carina 

Nu ser jeg ikk bonderøven... så det kan jeg ikk svare på...

Sidney Lee´s værdier: drikke cult shaker...  Ej seriøst, så synes jeg ikk han har nogle værdier. Det er svært at svare på, når man ikk kender ham privat... (heldigvis)

En jeg har matematik med, har mødt ham en del gange, siger han faktisk er en stille og rolig fyr. som er meget flink a snakke med og har humor...

Jeg synes personlig ikk manden har nogle normer eller værdier som er værd at fører videre... Da jeg synes han er en opkogt, selvhøjtidelig nar. Jeg så det der rock and roll camp. Han har ingen respekt overfor andre mennesker....

Men er det ikk svært at skrive en stil på mennesker man ikk kender personligt, når det handler om værdier?

Anmeld

31. januar 2011

CarinaSB

Baby-støv skriver:

Nu ser jeg ikk bonderøven... så det kan jeg ikk svare på...

Sidney Lee´s værdier: drikke cult shaker...  Ej seriøst, så synes jeg ikk han har nogle værdier. Det er svært at svare på, når man ikk kender ham privat... (heldigvis)

En jeg har matematik med, har mødt ham en del gange, siger han faktisk er en stille og rolig fyr. som er meget flink a snakke med og har humor...

Jeg synes personlig ikk manden har nogle normer eller værdier som er værd at fører videre... Da jeg synes han er en opkogt, selvhøjtidelig nar. Jeg så det der rock and roll camp. Han har ingen respekt overfor andre mennesker....

Men er det ikk svært at skrive en stil på mennesker man ikk kender personligt, når det handler om værdier?

Jeg tænkte os druk og stoffer .. hehe

Jo det er hammer svært at skrive om .. og jeg er os bare gået så meget i stå .. Så kom jeg jo til at tænke på jer gæve kvinder herinde .. 

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Uhh, den er svær...

Kender også kun Sidney Lee, og min første tanke var også Cult Shakere

Men en værdi kan vel være, at man ikke ser ham "dømme" andre mennesker, han virker meget åben for alle nationaliteter?

Han virker ikke til at være en type der snakker dårligt om andre folk - ikke hvad jeg har set ihvertfald, så venligst ikke hids jer op, hvis I er uenige, men ret mig gerne Hehe...

Men ellers kan jeg ikke komme på noget - han er ikke ligefrem min kop te

Anmeld

31. januar 2011

twinny

CarinaSB skriver:

Jeg tænkte os druk og stoffer .. hehe

Jo det er hammer svært at skrive om .. og jeg er os bare gået så meget i stå .. Så kom jeg jo til at tænke på jer gæve kvinder herinde .. 

hehe okay.

Jamen hans "værdier" er vel at gå i byen hver weekend, gør hvad der passer ham og udstille sig selv på tv. som noget han slet ikk er.... og scorer damer.... Han prøver jo at være en anden, som ikk holder i længende... Han er jo talentløs og vil bare kendt og er desværre blevet det... Faktisk han har en værdi og det er "hænge" i, så han bliver ved med at være kendt. Han forstår at forblive i søgelyset, selvom man troede han var en døgnflue. han kan finde ud a at lave PR for sig selv. Hvis man kan kalde det for en værdi...

Jeg var sgu også blevet sur på min lærer hvis jeg skulle lave sådan en stil.

Anmeld

31. januar 2011

twinny

Maalene skriver:

Uhh, den er svær...

Men en værdi kan vel være, at man ikke ser ham "dømme" andre mennesker, han virker meget åben for alle nationaliteter?

Han virker ikke til at være en type der snakker dårligt om andre folk - ikke hvad jeg har set ihvertfald, så venligst ikke hids jer op, hvis I er uenige, men ret mig gerne Hehe...

hahahhaha...  Har du ikk set rock and roll camp Der talte han ikk lige pænt om alle...   og jeg synes lidt at dømmer folk, for han har flere gange sagt han ikk vil være sammen med en dansker, for de er kedelige...

Anmeld

31. januar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Uhh, den er svær...

Retter dig gerne Han svinede bl.a. hende der med tatoveringerne (hvad hedder hun nu?), da han var med i 4 stjernes middag

Anmeld

31. januar 2011

twinny

Secrets skriver:

Retter dig gerne Han svinede bl.a. hende der med tatoveringerne (hvad hedder hun nu?), da han var med i 4 stjernes middag

ja også der...  Anne lindfjeld....

Anmeld

31. januar 2011

CarinaSB

Baby-støv skriver:

hehe okay.

Jamen hans "værdier" er vel at gå i byen hver weekend, gør hvad der passer ham og udstille sig selv på tv. som noget han slet ikk er.... og scorer damer.... Han prøver jo at være en anden, som ikk holder i længende... Han er jo talentløs og vil bare kendt og er desværre blevet det... Faktisk han har en værdi og det er "hænge" i, så han bliver ved med at være kendt. Han forstår at forblive i søgelyset, selvom man troede han var en døgnflue. han kan finde ud a at lave PR for sig selv. Hvis man kan kalde det for en værdi...

Jeg var sgu også blevet sur på min lærer hvis jeg skulle lave sådan en stil.

ja hun er sq lidt strid syntes jeg .. ville sq egentlig hellere skrive en opgave om kronprinsen end sidney lee .. :(

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

hahahhaha...  Har du ikk set rock and roll camp Der talte han ikk lige pænt om alle...   og jeg synes lidt at dømmer folk, for han har flere gange sagt han ikk vil være sammen med en dansker, for de er kedelige...

Det har jeg ikke set nej

Haha - tænkte Sidney Lee og camping? Kunne kun blive forfærdeligt

Der røg det eneste positive så lige til jorden... Haha

Men han betaler vel skat? Så bidrager han jo til det danske samfund - det må da være en god ting, ikke?

Og så holder han godt gang i salget af Cult og holder både Cult-fabrikkerne og forretningerne igang med salget af Cult

OG hans forbrug af kondomer giver sikkert også et stor omsætning for diverse sex-shopper...

Han begynder jo og blive en ganske rar mand Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.