Hjælp i skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Retter dig gerne Han svinede bl.a. hende der med tatoveringerne (hvad hedder hun nu?), da han var med i 4 stjernes middag

Der kan man bare se

Hehe - så er han ligeså umulig som jeg først troede...

Håber ikke trådstarters stil skal fylde mere end... øh... hmm... 0 ord!??!??!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

twinny

Maalene skriver:

Det har jeg ikke set nej

Haha - tænkte Sidney Lee og camping? Kunne kun blive forfærdeligt

Der røg det eneste positive så lige til jorden... Haha

Men han betaler vel skat? Så bidrager han jo til det danske samfund - det må da være en god ting, ikke?

Og så holder han godt gang i salget af Cult og holder både Cult-fabrikkerne og forretningerne igang med salget af Cult

OG hans forbrug af kondomer giver sikkert også et stor omsætning for diverse sex-shopper...

Han begynder jo og blive en ganske rar mand Haha...

Hahaha.... genialt....  Hvis han overhovedet dyrker sex med kondom Kunne jeg ikk forestille mig. Men vil sgu heller ikk vide det...  Ellers giver ham lægerne meget arbejde... med kønssygdomme ....

Men jo en ting er sikkert cult har det godt pga. ham....

Anmeld

31. januar 2011

CarinaSB

Maalene skriver:

Der kan man bare se

Hehe - så er han ligeså umulig som jeg først troede...

Håber ikke trådstarters stil skal fylde mere end... øh... hmm... 0 ord!??!??!?

Haha .. den fylder næsten en hel side .. dog ikk kun med gode ting .. det er der nok ca 0.1 % af .. hehe

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

Hahaha.... genialt....  Hvis han overhovedet dyrker sex med kondom Kunne jeg ikk forestille mig. Men vil sgu heller ikk vide det...  Ellers giver ham lægerne meget arbejde... med kønssygdomme ....

Men jo en ting er sikkert cult har det godt pga. ham....

Haha - ja det er jo ikke sikkert nej - bvadrr... Tror han har været oppe i en del hytter

Men det er ikke sikkert der er så mange personlige værdier over stigende salg af Cult

Anmeld

31. januar 2011

bagger26

Havd med noget om hans "rigtige" arbejde, altså er det ikke noget med han er en der tester, skriver anmeldelser om div. videospil osv kan ikke lige huske hvad det helt præcist er han laver, men så er der da noget andet at skrive om end kun om stoffer og sprut hehe..

Anmeld

31. januar 2011

twinny

Maalene skriver:

Haha - ja det er jo ikke sikkert nej - bvadrr... Tror han har været oppe i en del hytter

Men det er ikke sikkert der er så mange personlige værdier over stigende salg af Cult

ja føj da.  Jeg tror jeg havde brækket mig, hvis han var kommet i nærheden a mig... '

Jeg tænker også: EJ, hvor må det bare være pinligt a være hans mor....

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

CarinaSB skriver:

Haha .. den fylder næsten en hel side .. dog ikk kun med gode ting .. det er der nok ca 0.1 % af .. hehe

Haha - var næsten nemmere at skulle skrive om hvilken som helst anden person - misunder dig ikke

Men er kommet på en ting, er han ikke meget ærlig og åben?

Altså han fortæller jo alting i tv, ved ikke om det er skuespil eller noget, men kan måske vendes til din fordel

Kan huske han engang har udtalt, at han har taget mange stoffer, og var tæt på at dø af det - kan være det kan have afskrækket nogle fra at gøre det?

Nok ikke ret mange som ser op til Sidney Lee, men din lærer kan ihvertfald ikke modsige, at det evt. kan have forhindret nogle i at gøre det

Anmeld

31. januar 2011

CarinaSB

bagger26 skriver:

Havd med noget om hans "rigtige" arbejde, altså er det ikke noget med han er en der tester, skriver anmeldelser om div. videospil osv kan ikke lige huske hvad det helt præcist er han laver, men så er der da noget andet at skrive om end kun om stoffer og sprut hehe..

jeg ved det faktisk ikke .. jeg syntes ikke at jeg har kunne findet noget om hans arbejde .. men jeg kunne jeg prøve en søgning mere .. :) Tak for hjælpen .. 

Anmeld

31. januar 2011

bagger26

CarinaSB skriver:

jeg ved det faktisk ikke .. jeg syntes ikke at jeg har kunne findet noget om hans arbejde .. men jeg kunne jeg prøve en søgning mere .. Tak for hjælpen .. 

Han har i hvert fald et "rigtigt" arbejde også.. hehe..

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

ja føj da.  Jeg tror jeg havde brækket mig, hvis han var kommet i nærheden a mig... '

Jeg tænker også: EJ, hvor må det bare være pinligt a være hans mor....

Gud ja, manden må da have en mor Stakkels hende... Men væk fra fjernsynet kan det jo være han er en fantastisk søn, det kan man ihverfald kun håbe på

Men føj ja... Hehe... Forstår slet slet ikke, hvad det er kvinder finder så tiltrækkende ved ham, det må absolut være berømmelsen og pengene (hvis han har nogen) de går efter? Synes han er noget af det mest utiltalende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.