Nokia N8 - nogen der har den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Nogle kan godt tage en joke på den frække side...

Nå men jeg har lige downloaded prutte ringe toner... Bla. a. Britney spears sangen du ved med skole pige uniformen... Hun synger bare at hun pruttede igen... Og rigtig nok, så kom der en kæmpe skid...

Du skulle havde set dem i kryderen... ... LOL...

Hold op, når jeg fremover er ked af det... Skal jeg bare mindes... Så er det grine tårer der sprøjter i stedet...

Ja, prutter er altid sjove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

lauras*mor*

Louisiana28 skriver:

Jeg synes også det lød som lidt 'luksus-problemer' i den anmeldelse.

Hvordan med sms? Er det med 'samtale'-funktion eller?

Og hvordan fungere kalender og alarm? Det er måske dumme spørgsmål, men jeg bruger kalender og alarm rigtig RIGTIG meget, for jeg har en frygtelig dårlig hukommelse, og skal mindes om alting  Har en xperia lige nu, og der er kalenderen ikke så god  Den bipper kun en enkelt gang, så hvis jeg ikke lige hører det, så misser jeg det jeg skulle huske. Og har jeg for mange alarmer sat til, så blir den langsom, og kan nogen gange ikke åbne  Og så er det vildt irriterende, at jeg ikke kan indstille hvor lang snooze-tiden skal være. Derudover har den tendens til slet ikke at ringe om morgenen - er kommet forsent op mange gange

der er samtaer funktion i den.. Og de er rigtig god.. det er også den man går ind i når man trykker på beskeden på forsiden. rigtig smart..

Jeg bruger kalenderen okay meget.. men ikke med alarmer, for det står også på forsiden, så det er også ret smart.. Så bliver man jo mindet om det flere gange i ugen op til.. :-) den ligger klar på forsiden og kan hurtigt åbnes..

Alarmen har aldrig svigtet mig.. Bestemmer selv snooze tiden.. Den snozzer max 5 gange dog..

Men  processeren er ikke frygtelig stor, så den kan nok godt blive langsom, men jeg har endnu ikke oplevet det og har rigtig meget på.. Faktisk så meget at den engag bad om at slette noget før jeg kunne afspille den film jeg lige havde lavet.. hehe..

min mand har også haft expiria. og hader den.. specielt efter de 2 sidste opdateringer... Den laver alt muligt i hans lomme... flytilstand, ringer op, skriver beskeder, alt muligt.. han kunne ikke høre noget i den, og nogle gange kunne den  hverken modtage eller foretage opkald..

Jo en ting jeeg synes er træls ved N8'ern, er at tastaturet ikke låser når man snakker i tlf, den bliver ikke ved med at lyse men bevæger man sig (hvilket man ofte gør) så kan man trykke på noget.. men det er bare at vænne sig til at holde på en anden måde, eller låse tastaturet når man har fået fat på personen.. det er nemt nok, men min satio låste nemlig..

Anmeld

1. februar 2011

Louisiana

lauras*mor* skriver:

der er samtaer funktion i den.. Og de er rigtig god.. det er også den man går ind i når man trykker på beskeden på forsiden. rigtig smart..

Jeg bruger kalenderen okay meget.. men ikke med alarmer, for det står også på forsiden, så det er også ret smart.. Så bliver man jo mindet om det flere gange i ugen op til.. :-) den ligger klar på forsiden og kan hurtigt åbnes..

Alarmen har aldrig svigtet mig.. Bestemmer selv snooze tiden.. Den snozzer max 5 gange dog..

Men  processeren er ikke frygtelig stor, så den kan nok godt blive langsom, men jeg har endnu ikke oplevet det og har rigtig meget på.. Faktisk så meget at den engag bad om at slette noget før jeg kunne afspille den film jeg lige havde lavet.. hehe..

min mand har også haft expiria. og hader den.. specielt efter de 2 sidste opdateringer... Den laver alt muligt i hans lomme... flytilstand, ringer op, skriver beskeder, alt muligt.. han kunne ikke høre noget i den, og nogle gange kunne den  hverken modtage eller foretage opkald..

Jo en ting jeeg synes er træls ved N8'ern, er at tastaturet ikke låser når man snakker i tlf, den bliver ikke ved med at lyse men bevæger man sig (hvilket man ofte gør) så kan man trykke på noget.. men det er bare at vænne sig til at holde på en anden måde, eller låse tastaturet når man har fået fat på personen.. det er nemt nok, men min satio låste nemlig..

Uha da, jeg har heldigvis ikke oplevet noget lige så slemt som din mand, med min Xperia  Men jeg har prøvet at ville ringe min kæreste op, finder ham på telefonen og så ringede den til min søns skole!!?? Dét var noget underligt noget. Og så bytter den til tider rundt på beskederne, så når man trykker sig ind på én, så går den ind på en helt anden. Skærmen er også for nem at låse op, den låser sig også ofte op i min lomme, og får lavet noget biks.

Nu mangler jeg bare at finde Nokia N8 billigt med et billigt abonnement

Anmeld

1. februar 2011

Louisiana

Flere med erfaring med Nokia N8?

Anmeld

1. februar 2011

lauras*mor*

Louisiana28 skriver:

Uha da, jeg har heldigvis ikke oplevet noget lige så slemt som din mand, med min Xperia  Men jeg har prøvet at ville ringe min kæreste op, finder ham på telefonen og så ringede den til min søns skole!!?? Dét var noget underligt noget. Og så bytter den til tider rundt på beskederne, så når man trykker sig ind på én, så går den ind på en helt anden. Skærmen er også for nem at låse op, den låser sig også ofte op i min lomme, og får lavet noget biks.

Nu mangler jeg bare at finde Nokia N8 billigt med et billigt abonnement

kan anbefale telia i hvertfald... synes det er meget smart med det flex abb. og aå at man kan købe tlf over en tid.. uden ekstra omkostninger..

Anmeld

1. februar 2011

Louisiana

lauras*mor* skriver:

kan anbefale telia i hvertfald... synes det er meget smart med det flex abb. og aå at man kan købe tlf over en tid.. uden ekstra omkostninger..

Men blir det så ikke noget med 700 kr i måneden? Kan ikke rigtig finde ud af deres side...

Anmeld

1. februar 2011

Fenris

Louisiana28 skriver:

Men blir det så ikke noget med 700 kr i måneden? Kan ikke rigtig finde ud af deres side...

Min n8 kostede mig 1500 hos Telenor med et abb. På 500 om måneden!

Anmeld

2. februar 2011

Louisiana

Apples skriver:

Min n8 kostede mig 1500 hos Telenor med et abb. På 500 om måneden!

Uff, 1500 er alt for dyrt for mig  Overvejer stærkt Telia, det ser mest fornuftigt ud - og en del billigere

Anmeld

10. februar 2011

Louisiana

lauras*mor* skriver:

Nu har jeg fået den  Og jeg vil lige sige, at der må være noget galt med din, for lyset slukker, når jeg taler i telefon, og den er aldrig gået ind på noget andet, som du beskriver. Ville jeg bare gøre dig opmærksom på

Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad for den

Anmeld

11. februar 2011

lauras*mor*

Louisiana28 skriver:

Nu har jeg fået den  Og jeg vil lige sige, at der må være noget galt med din, for lyset slukker, når jeg taler i telefon, og den er aldrig gået ind på noget andet, som du beskriver. Ville jeg bare gøre dig opmærksom på

Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad for den

Okay... fedt nok!!!

Nu er det ikke fordi du bare ikke bevøger dig vel? hehe.. For min går  også i sort når det er, men hvis jeg så sætter den på skulderen hvis jeg lige skal noget, så er det det går galt.. Men vil da lige prøve at nævne det for telia.. det kan være de vil se på den så.. godt du er glad for den.. går ud fra du lavede en mobil aftale? så skal du bare huske at der er 2 års forsikring på noget.. det kan du læse om på deres hjemmeside, men det er noget med at man kan få den byttet 2 gange uden betaling hvis den skulle  gå i stykker, tabe den i toilettet eller sådan.. :-) Og man behøver ikke at fiske den op hvis man har tabt den i kummen.. haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.