Jeg har den, og den er super...!! Jeg har lige set den anmeldelse, og jeg synes slet ikke det er så slemt som han siger... Det kommer jo meget an på hvad man skal bruge.. Nu gider jeg ikke at købe ting på ovi fx.. Jeg kan huske hvad folk skriver til mig i langt de fleste tilfælde og synes det er smadder smart at kunne komme til en brugervejledning uanset hvor man er i tlf, så man netop ikke skal ud af det hele osv..
Kameraet er rigtig godt.. virkelig godt.. Film i HD, som også bare er super lækkert.. Det eneste minus her er at ift. min tidligere SE satio er kameraet langsomt til at åbne, men satio var også vildt hurtigt til det..
Den er rigtig lækker at bruge, at trykke på, at se på og at snakke i..
Jeg har telia flex... Man sammensætter selv hvad man skal bruge.. Og så længe man har en eller anden form for datapakke så koster det ikke mere end det pakken gør.. hvis man bruger mere end det man har valgt bliver hastigheden bare langsommere, det kommer ikke til at koste noget.. Telia er desuden søde til at informere om hvor meget man har brugt hvis man bare lige ringer.. :-) jeg bruger ca 80 mb data om mdr.. Og jeg har facebook til at køre hele tiden.. og bruger faktisk nettet ret meget.. tænker ikke over det..
desuden kan man købe tlf hos telia på afbetaling uden renter osv.. det som telenor også lige har fået.. Og der er selvfølgelig INGEN opkaldsafgifter mm.
Jeg har dog en smule software problemer, men det er ikke noget med tlf at gøre som sådan og det er klart til at fixe.. Jeg skal bare lige huske at gøre det.. hehe
Anmeld