Nokia N8 - nogen der har den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

lauras*mor*

Jeg har den, og den er super...!! Jeg har lige set den anmeldelse, og jeg synes slet ikke det er så slemt som han siger... Det kommer jo meget an på hvad man skal bruge.. Nu gider jeg ikke at købe ting på ovi fx.. Jeg kan huske hvad folk skriver til mig i langt de fleste  tilfælde og synes det er smadder smart at kunne komme til en brugervejledning uanset hvor man er i tlf, så man netop ikke skal ud af det hele osv..

Kameraet er rigtig godt.. virkelig godt.. Film i HD, som også bare er super lækkert.. Det eneste minus her er at ift. min tidligere SE satio er kameraet langsomt til at åbne, men satio var også vildt hurtigt til det..

Den er rigtig lækker at bruge, at trykke på, at se på og at snakke i..

Jeg har telia flex... Man sammensætter selv hvad man skal bruge.. Og så længe man har en eller anden form for datapakke så koster det ikke mere end det pakken gør.. hvis man bruger mere end det man har valgt bliver hastigheden bare langsommere, det kommer ikke til at koste noget.. Telia er desuden søde til at informere om hvor meget man har brugt hvis man bare lige ringer.. :-) jeg bruger ca 80 mb data om mdr.. Og jeg har facebook til at køre hele tiden.. og bruger faktisk nettet ret meget.. tænker ikke over det..

desuden kan man købe tlf hos telia på afbetaling uden renter osv.. det som telenor også lige har fået.. Og der er selvfølgelig INGEN opkaldsafgifter mm.

Jeg har dog en smule software problemer, men det er ikke noget med tlf at gøre som sådan og det er klart til at fixe.. Jeg skal bare lige huske at gøre det.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Louisiana

lauras*mor* skriver:

Jeg har den, og den er super...!! Jeg har lige set den anmeldelse, og jeg synes slet ikke det er så slemt som han siger... Det kommer jo meget an på hvad man skal bruge.. Nu gider jeg ikke at købe ting på ovi fx.. Jeg kan huske hvad folk skriver til mig i langt de fleste  tilfælde og synes det er smadder smart at kunne komme til en brugervejledning uanset hvor man er i tlf, så man netop ikke skal ud af det hele osv..

Kameraet er rigtig godt.. virkelig godt.. Film i HD, som også bare er super lækkert.. Det eneste minus her er at ift. min tidligere SE satio er kameraet langsomt til at åbne, men satio var også vildt hurtigt til det..

Den er rigtig lækker at bruge, at trykke på, at se på og at snakke i..

Jeg har telia flex... Man sammensætter selv hvad man skal bruge.. Og så længe man har en eller anden form for datapakke så koster det ikke mere end det pakken gør.. hvis man bruger mere end det man har valgt bliver hastigheden bare langsommere, det kommer ikke til at koste noget.. Telia er desuden søde til at informere om hvor meget man har brugt hvis man bare lige ringer.. :-) jeg bruger ca 80 mb data om mdr.. Og jeg har facebook til at køre hele tiden.. og bruger faktisk nettet ret meget.. tænker ikke over det..

desuden kan man købe tlf hos telia på afbetaling uden renter osv.. det som telenor også lige har fået.. Og der er selvfølgelig INGEN opkaldsafgifter mm.

Jeg har dog en smule software problemer, men det er ikke noget med tlf at gøre som sådan og det er klart til at fixe.. Jeg skal bare lige huske at gøre det.. hehe

Jeg synes også det lød som lidt 'luksus-problemer' i den anmeldelse.

Hvordan med sms? Er det med 'samtale'-funktion eller?

Og hvordan fungere kalender og alarm? Det er måske dumme spørgsmål, men jeg bruger kalender og alarm rigtig RIGTIG meget, for jeg har en frygtelig dårlig hukommelse, og skal mindes om alting  Har en xperia lige nu, og der er kalenderen ikke så god  Den bipper kun en enkelt gang, så hvis jeg ikke lige hører det, så misser jeg det jeg skulle huske. Og har jeg for mange alarmer sat til, så blir den langsom, og kan nogen gange ikke åbne  Og så er det vildt irriterende, at jeg ikke kan indstille hvor lang snooze-tiden skal være. Derudover har den tendens til slet ikke at ringe om morgenen - er kommet forsent op mange gange

Anmeld

31. januar 2011

aarhusmor

Jeg har en N8 og den er jeg virkelig glad for. Den har et kanon godt kamera. Al ting virker perfekt på den, så der er ikke noget at komme efter. Måske er tastaturet en anelse for følsomt. Men man vænner sig til det

Negativt kan siges at der laves ikke så mange appz til den som til android systemet. Den kører jo Symbian 3.

Jeg tror nok at hvis jeg var ung i dag og ikke gik rigtigt meget op i kameraet ville jeg vælge en htc istedet. Men til en kameraglad person som mig, så er det kun N8 der dur
Iøvrigt vil jeg lige sige at kameraet har rigtig mange opsætninger (ligesom N82 havde) med macro osv.)

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

aarhusmor skriver:

Jeg har en N8 og den er jeg virkelig glad for. Den har et kanon godt kamera. Al ting virker perfekt på den, så der er ikke noget at komme efter. Måske er tastaturet en anelse for følsomt. Men man vænner sig til det

Negativt kan siges at der laves ikke så mange appz til den som til android systemet. Den kører jo Symbian 3.

Jeg tror nok at hvis jeg var ung i dag og ikke gik rigtigt meget op i kameraet ville jeg vælge en htc istedet. Men til en kameraglad person som mig, så er det kun N8 der dur
Iøvrigt vil jeg lige sige at kameraet har rigtig mange opsætninger (ligesom N82 havde) med macro osv.)

Fedt  Jeg er kun "lidt" ung - 32  Men 'gammel nok' til at få en Nokia N8, haha

Kameraet er helt klart også noget der tiltrækker min interesse MEGET!

Anmeld

31. januar 2011

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Jeg overvejer at købe ny tlf - nogen der kender til Nokia N8? Ups and downs. Evt det bedste abonnement?

Jeg har lige købt en HTC Wildfire... Weeee, bedste tlf. ever.. Ved Call me har de et godt billigt abonement og den kostede kun 200kr...

Så er det en android du er ude efter så er denne god...

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Jeg har lige købt en HTC Wildfire... Weeee, bedste tlf. ever.. Ved Call me har de et godt billigt abonement og den kostede kun 200kr...

Så er det en android du er ude efter så er denne god...

Den vil jeg da lige tjekke  Tak for rådet

Anmeld

31. januar 2011

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Den vil jeg da lige tjekke  Tak for rådet

Jeg har lige downloaded nye aps...

Har jeg fortalt dig om at mine forældre er jehovas vidner?? GG

Og at nogle af dem, ikke alle er lidt sippede??? GG... LOL...

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Jeg har lige downloaded nye aps...

Har jeg fortalt dig om at mine forældre er jehovas vidner?? GG

Og at nogle af dem, ikke alle er lidt sippede??? GG... LOL...

Nej, det har du ikke fortalt. Hvad mener du med, at de ikke alle er lige sippede?

Anmeld

31. januar 2011

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Nej, det har du ikke fortalt. Hvad mener du med, at de ikke alle er lige sippede?

Nogle kan godt tage en joke på den frække side...

Nå men jeg har lige downloaded prutte ringe toner... Bla. a. Britney spears sangen du ved med skole pige uniformen... Hun synger bare at hun pruttede igen... Og rigtig nok, så kom der en kæmpe skid...

Du skulle havde set dem i kryderen... ... LOL...

Hold op, når jeg fremover er ked af det... Skal jeg bare mindes... Så er det grine tårer der sprøjter i stedet...

Anmeld

31. januar 2011

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Og, ja jeg ved godt jeg er lidt barnlig... GGG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.