Nokia N8 - nogen der har den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Louisiana

Jeg overvejer at købe ny tlf - nogen der kender til Nokia N8? Ups and downs. Evt det bedste abonnement?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

JacobsMoar

Kender ikke Nokia N8..

Men Iphone

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

Louisiana28 skriver:

Jeg overvejer at købe ny tlf - nogen der kender til Nokia N8? Ups and downs. Evt det bedste abonnement?

jeg havde den- indtil min far tabte den i toilettet Det kunne den så ikke liiiige holde til. bedste abonnement er klart telmore til den Syntes det var en god telefon lige indtil jeg fik min elskede iphone

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

Den er udsolgt ved telmore :-(

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

Louisiana28 skriver:

Den er udsolgt ved telmore :-(

hmmm hos alle telmore? ej ej ej- nu kommer jeg sku da i tanke om at det er telenor jeg mener,....LOL kan sku ikke hitte ud af alle de tele selskaber....KLART telenor ha ha

Anmeld

31. januar 2011

LIZO

jeg har den.. købte den på telemore.. der var den billigst

elsker min tlf kan kun anbefales

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

LIZO skriver:

jeg har den.. købte den på telemore.. der var den billigst

elsker min tlf kan kun anbefales

Okay, så lige det her, og nu ved jeg sgi ikke rigtig...

http://www.dr.dk/NU/player/#/so-ein-ding/5425

Har du samme oplevelse?

Anmeld

31. januar 2011

LIZO

Louisiana28 skriver:

Okay, så lige det her, og nu ved jeg sgi ikke rigtig...

http://www.dr.dk/NU/player/#/so-ein-ding/5425

Har du samme oplevelse?

altså så slemt er den tlf altså hellere ikke.. jeg har ingen problmer haft med den.. min mand har en ipfone 4. og den er altså lidt bedre.. men os meget dyrer.. og den har slet ikke lige så godt kamara..  den tar os super fede video klip.. og man kan lege med billieder på tlf..  hos telemore kunne jeg så købe den med et halv års gratis internet..  den er nem at finde ud af.. og sms på..  og elsker min favortit liste med dem jeg snakker meget med..  jeg ville ikke skifte den ud med en ipfone.. jo kun for at kunne lige så mange baner af angry birds som min kærste kan hente til hans 

Anmeld

31. januar 2011

Jeg overvejer også MEGET at købe den.. Så jeg følger lige med her!!

Jeg vil bare ha den i orange, eller blå og de er åbenbart ik lige kommet endnu,  siger de i butikkerne!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

LIZO skriver:

altså så slemt er den tlf altså hellere ikke.. jeg har ingen problmer haft med den.. min mand har en ipfone 4. og den er altså lidt bedre.. men os meget dyrer.. og den har slet ikke lige så godt kamara..  den tar os super fede video klip.. og man kan lege med billieder på tlf..  hos telemore kunne jeg så købe den med et halv års gratis internet..  den er nem at finde ud af.. og sms på..  og elsker min favortit liste med dem jeg snakker meget med..  jeg ville ikke skifte den ud med en ipfone.. jo kun for at kunne lige så mange baner af angry birds som min kærste kan hente til hans 

Jeg synes også det lød lidt overdrevet. Så stort et problem kan det da heller ikke være, at man kan finde brugervejledningen flere steder

Og det med email gør mig ikke så meget, for det bruger jeg meget sjælendt på tlf.

Jeg er også meget forelsket i den tanke, at den har så godt et kamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.