Krøller hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Kloster

Hej.

Jeg kan også godt lide krøller, men ikke til alle... Også skal man kunne sætte håret også. Svært at forklare... Sætte lige lidt billeder ind, som jeg synes, ser flot ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

sbs78

Har svaret HOT. Elsker krøller

Anmeld

31. januar 2011

Mka

Krøller er HOT HOT HOT

Anmeld

31. januar 2011

Carina1977

Når mit hår bliver langt....altså til under skuldrene, så har jeg faktisk noget fald i håret....altså lidt let krøl. Så jeg håber da det er hot hehe

men jeg har faktisk altid været træt af det  sådan er det vist tit med os der på naturligt vis, har et fald i vores hår

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

...

??

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Mussi30 skriver:

Uha, nu er jeg jo en af de "heldige", der er født med krøller - og MANGE af dem.

Jeg klager ikke (ikke hele tiden i hvert fald ) Men NØJ, hvor kan det være et stort arbejde.

Jeg tror ikke der er ret mange "krøllede" som kan undgå at skulle bruge en eller anden form for stylingprodukt.

Og hvis du har haft krøllerne i en hestehale en hel dag eller lignende, kan man ikke bare tage håret ned og forvente at det sidder pænt, det vil altid krølle den forkerte vej Så det kræver en ofte en hårvask for at genstarte krøllerne, så at sige

Sidst, men ikke mindst. Så kan man ikke frisere krøller De skal igen genstartes for at få håret redt igennem

Men misforstå mig ikke, jeg er glad for mine krøller. Det kræver bare en del arbejde for at de er pæne hele tiden

Jeg har haft krøller før, og mit hår kræver ikke specielt meget når der er krøller i

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kan også godt lide krøller, men ikke til alle... Også skal man kunne sætte håret også. Svært at forklare... Sætte lige lidt billeder ind, som jeg synes, ser flot ud..

Det der i midsten hvor har du fundet det billed henne??

Anmeld

31. januar 2011

Kloster

Anonym skriver:

Det der i midsten hvor har du fundet det billed henne??

Det har jeg fundet på nettet. Tror bare jeg googlede krøller ell langt hår krøller ell sådan noget..

Anmeld

31. januar 2011

Molly8

Anonym skriver:

Skriver da jeg fik den fantastisk ide igår at jeg ville have lidt let krøl i mit hår, som er langt og meget glat, men kan ikke helt finde ud af om krøller er hot eller not

Jeg har hår til under skulderbladende og synes det er kedeligt og falder sammen som det er nu, samt at jeg desværre ikke kan tåle vildt mange stylingsprodukter

Du kan jo også overveje en anden klipning. Jeg havde langt glat hår i mange år, men fik på et tidspunkt klippet etager i af en dygtig frisør. Pludselig havde jeg fald og buk i håret, som jeg aldrig havde oplevet før - og jeg ELSKER det  Jeg måtte på et tidspunkt undvære "min" frisør og fandt ingen, der kunne klippe som hende - Så det er vigtigt, det er én, der kan sit kram. Nu er "min" frisør tilbage, og jeg GLÆDER mig til at få mit hår igen.

Held og lykke med det fra Molly

Anmeld

31. januar 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Plus at hendes er naturkrøller

ok, hvor heldig kan man være???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.