Krøller hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Krøller (fald i langt hår) hot eller not

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.278 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Skriver da jeg fik den fantastisk ide igår at jeg ville have lidt let krøl i mit hår, som er langt og meget glat, men kan ikke helt finde ud af om krøller er hot eller not

Jeg har hår til under skulderbladende og synes det er kedeligt og falder sammen som det er nu, samt at jeg desværre ikke kan tåle vildt mange stylingsprodukter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Skriver da jeg fik den fantastisk ide igår at jeg vilel have lidt let krøl i mit hår, som er langt og meget glat, men kan ikke helt finde ud af om krøller er hot eller not

Jeg har hår til under skulderbladende og synes det er kedeligt og falder sammen som det er nu, samt at jeg desværre ikek kan tåle vildt mange stylingsprodukter

vil sige HOT !
er helt vild med krøller, dog er mit hår som dit.. bliver meget kedeligt at se på i lænden

Anmeld

31. januar 2011

twinny

sådan nogle lange slangekrøller er fantastiske flotte og ikk svære at lave. det er bare lige med et fladejern...

Man kan også tage nogle enkelte hårtotter og så lave det... Det er også rigtig fint...

Anmeld

31. januar 2011

Aves.

Naturligt krøl eller fald er smukt, men det der permanent synes jeg slet ikke om, det er for mig noget der hører 80'erne til...udover det sån ser det bare så skidt ud når det vokser ud..

Anmeld

31. januar 2011

JustinsMoar

Jeg har stemt blankt!

- Krøller er flot, til nogle.

Men der er også folk som ikke kan bærer krøller!

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

sådan nogle lange slangekrøller er fantastiske flotte og ikk svære at lave. det er bare lige med et fladejern...

Man kan også tage nogle enkelte hårtotter og så lave det... Det er også rigtig fint...

Jeg har desværre ikke tålmodigheden til at stå med fladjern hver morgen da jeg har ret meget hår, derfor skal det være noget permanent af en art

Anmeld

31. januar 2011

SiLiMiMa

ved ikke om du ser "lykke" om søndagen, men hende der spiller Maja har vildt flot krøllet hår - også skulderlangt

ser lige om jeg kan finde et foto.....

heise

Anmeld

31. januar 2011

Muffinmus

krøller er pænt til noge og fald er pænere til andr, men med så kort hår som dit (selv om du selv kalder det langt??)

Så skal du passe på tror jeg. I hvert fadl kun gå efter meget lidt bølge eller en helt anden frisure:-)

Men jo, hmm, elsker krøller til mange piger, til drenge, tja, det synes jeg de minder min om bonzo...

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

har stemt NOT- totalt 90 er og vil så også lige sige at det er VILDT dårligt for håret det permanent der- og hvis du i forvejen ikke kan tåle så meget andet i håret skal du jo passe på Syntes i stedet du skal overveje en klip med noget fald i (som du kan kramme op med hænderne) hvis du forstår

Anmeld

31. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Skriver da jeg fik den fantastisk ide igår at jeg ville have lidt let krøl i mit hår, som er langt og meget glat, men kan ikke helt finde ud af om krøller er hot eller not

Jeg har hår til under skulderbladende og synes det er kedeligt og falder sammen som det er nu, samt at jeg desværre ikke kan tåle vildt mange stylingsprodukter

Har stemt blankt..
Kan jeg slet ikk tage stilling til når man ikk kan se dit hår osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.