Krøller hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Skriver da jeg fik den fantastisk ide igår at jeg ville have lidt let krøl i mit hår, som er langt og meget glat, men kan ikke helt finde ud af om krøller er hot eller not

Jeg har hår til under skulderbladende og synes det er kedeligt og falder sammen som det er nu, samt at jeg desværre ikke kan tåle vildt mange stylingsprodukter

Krøller er da flot!

Men tror måske at du bare skal have lavet lidt fald i håret - når man får permanent så bliver håret jo en del kortere og du vil jo nok ikke ende op med proptrækkekrøller som er meget kortere end det du har nu

Min frisør (får selv lavet krøller engang imellem) bruger en meget mild form for permanent, som ikke er så hårdt for håret - mange frisører bruger permanent som er rigtig "krads" og som slider og ødelægger håret. Jeg har mistet lidt pandehår og nakkehår ved anden frisør - ikke særlig fedt når det vokser ud  

Du skal høre frisøren hvilken form for permanent de vil bruge i dit hår  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

esrt

jeg synes nettop at 80'r krøllerne er totalt hotte!!

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

krøller er pænt til noge og fald er pænere til andr, men med så kort hår som dit (selv om du selv kalder det langt??)

Så skal du passe på tror jeg. I hvert fadl kun gå efter meget lidt bølge eller en helt anden frisure:-)

Men jo, hmm, elsker krøller til mange piger, til drenge, tja, det synes jeg de minder min om bonzo...

det er lige så langt som dit på dit profilbilled

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

esrt skriver:

jeg synes nettop at 80'r krøllerne er totalt hotte!!

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Krøller er da flot!

Men tror måske at du bare skal have lavet lidt fald i håret - når man får permanent så bliver håret jo en del kortere og du vil jo nok ikke ende op med proptrækkekrøller som er meget kortere end det du har nu

Min frisør (får selv lavet krøller engang imellem) bruger en meget mild form for permanent, som ikke er så hårdt for håret - mange frisører bruger permanent som er rigtig "krads" og som slider og ødelægger håret. Jeg har mistet lidt pandehår og nakkehår ved anden frisør - ikke særlig fedt når det vokser ud  

Du skal høre frisøren hvilken form for permanent de vil bruge i dit hår  

Min veninde er frisør og det skal laves i hendes salon, hvor de har alt det nyeste, så på den front er jeg helt rolig  

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

ved ikke om du ser "lykke" om søndagen, men hende der spiller Maja har vildt flot krøllet hår - også skulderlangt

ser lige om jeg kan finde et foto.....

heise

Vildt flot, men knap så krøllet ville jeg tænke hmm

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

ved ikke om du ser "lykke" om søndagen, men hende der spiller Maja har vildt flot krøllet hår - også skulderlangt

ser lige om jeg kan finde et foto.....

heise

Plus at hendes er naturkrøller

Anmeld

31. januar 2011

Zafir

Min mor, min far, min faster, min farfar... Stort set alle, har krøller i min familie... og mit hår er GLAT...

Jeg har altid gerne ville have krøller. Så siger folk: Hvorfor bliver du ikke permeanentet? fordi jeg syns permanent er øv. Jeg vil have RIGTIGE krøller, ligesom resten af verden. Men nix. Sådan er det jo ikke.

Så jeg siger: Krøller: HOT.

Anmeld

31. januar 2011

LilyMarleen

...

Anmeld

31. januar 2011

Mussi30

Uha, nu er jeg jo en af de "heldige", der er født med krøller - og MANGE af dem.

Jeg klager ikke (ikke hele tiden i hvert fald ) Men NØJ, hvor kan det være et stort arbejde.

Jeg tror ikke der er ret mange "krøllede" som kan undgå at skulle bruge en eller anden form for stylingprodukt.

Og hvis du har haft krøllerne i en hestehale en hel dag eller lignende, kan man ikke bare tage håret ned og forvente at det sidder pænt, det vil altid krølle den forkerte vej Så det kræver en ofte en hårvask for at genstarte krøllerne, så at sige

Sidst, men ikke mindst. Så kan man ikke frisere krøller De skal igen genstartes for at få håret redt igennem

Men misforstå mig ikke, jeg er glad for mine krøller. Det kræver bare en del arbejde for at de er pæne hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.