Solarium ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Sabina

Babyklar skriver:

tænkte på noget.. som vi skriver om i en anden debat, som at du os får det dårlig ved varme.. tror du ik os du gør det ved at tag sol? eller tager du kun de der 6-7min? .. bare lige en tanke.. hii ..

Aom jeg skrev var det når der var varme og mange mennesker i et rum Og nu tager jeg ikke en masse mennesker med ind, når jeg tager sol. Jeg tager ti minutter i aften. Og hvis jeg for det dårligt, ved jeg at jeg ikke kan klare det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Sabina

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg tog sol en gang om ugen... og farvede hår en 3 gange... min læge sagde der ikke skete noget ved at tage sol en gang om ugen....

mine børn fejler intet så bliv du bare lidt brun, det squ træls at være bleg i denne kulde hehe

Dejligt. Tak for dit svar :-)

Anmeld

31. januar 2011

o0sus0o

Jeg tog sol da jeg var gravid, spurgte min læge + min jordmor og de sagde det var en skrøne, og der ikke skete noget med barnet.

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Sabina skriver:

Aom jeg skrev var det når der var varme og mange mennesker i et rum Og nu tager jeg ikke en masse mennesker med ind, når jeg tager sol. Jeg tager ti minutter i aften. Og hvis jeg for det dårligt, ved jeg at jeg ikke kan klare det.

det var os kun hvis du ikk havde tænkt over det . da jeg får det dårligt med for meget varme..

Anmeld

31. januar 2011

thilde-tusindfryd

Jeg har også spekuleret en del over det med sol. Om jeg skal gøre det eller ej. Har hørt, at det ikke sku skade fra flere debatter om emnet herinde, men......de siger jo også, at mobil telefoni ikke skader. Og DET tror jeg simpelthen ikke på, for der er lavet en del undersøgelser, som viser det modsatte. Så der er vel altid en risiko. Alene fordi man ikke ved, hvad man ikke ved. Forskningen har en begrænsning og den er tit styret af markedsinteresserer og generelle forskningsregler, som tit ignorerer indlysende resultater, fordi de ikke lige opfylder kravene til dit og dat.

Så er sgu godt nok temmelig usikker på, om jeg vil tage chancen....selvom jeg også syns, det er træls med denne vinterbleghed. Når man samtidig er overvægtig og snart i 6. md, så føler man sig jo i forvejen ikke specielt lækker

Tænker også, at det måske ikke er værre end at være gravid om sommeren. Der får man jo også solstråler og det er varmt....

Men vil selvfølgelig ikke skade mit barn. Det er der nok ingen mor, der vil gøre bevidst.

Farve hår har jeg besluttet mig til ikke at gøre, for jeg syns de kemikalier er giftige nok i sig selv, når jeg har farvet hår før jeg blev gravid. Synes ikke liiiige at jeg vil stå og indånde det, velvidende at det går i mit blod og indåndningsluft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.