Jeg har også spekuleret en del over det med sol. Om jeg skal gøre det eller ej. Har hørt, at det ikke sku skade fra flere debatter om emnet herinde, men......de siger jo også, at mobil telefoni ikke skader. Og DET tror jeg simpelthen ikke på, for der er lavet en del undersøgelser, som viser det modsatte. Så der er vel altid en risiko. Alene fordi man ikke ved, hvad man ikke ved. Forskningen har en begrænsning og den er tit styret af markedsinteresserer og generelle forskningsregler, som tit ignorerer indlysende resultater, fordi de ikke lige opfylder kravene til dit og dat.
Så er sgu godt nok temmelig usikker på, om jeg vil tage chancen....selvom jeg også syns, det er træls med denne vinterbleghed. Når man samtidig er overvægtig og snart i 6. md, så føler man sig jo i forvejen ikke specielt lækker 
Tænker også, at det måske ikke er værre end at være gravid om sommeren. Der får man jo også solstråler og det er varmt....
Men vil selvfølgelig ikke skade mit barn. Det er der nok ingen mor, der vil gøre bevidst.
Farve hår har jeg besluttet mig til ikke at gøre, for jeg syns de kemikalier er giftige nok i sig selv, når jeg har farvet hår før jeg blev gravid. Synes ikke liiiige at jeg vil stå og indånde det, velvidende at det går i mit blod og indåndningsluft.
Anmeld