Øv hvor er det trist;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Update: Odin er blevet aflivet i dag.

Vi fik en god, lang snak med dyrlægen som var rigtig rar og forstående. Bruno sad med Odin mens han faldt i søvn pga sovemedicinen, og da han skulle have sprøjten, gik vi ud.

Jeg har det faktisk okay for det var det rigtige at gøre. Han har simpelthen været for meget igennem og nu har han fred!

Det har bestemt ikke været en nem beslutning! Men jeg tager hatten af for, at I har kunne se så meget på Odins behov, og ikke blot på Jeres egne! Jeg synes I har gjort det rigtige!

I gjorde hvad I kunne - og mere til! I gav ham en chance!

Stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Mullefisen2011

Laulund87 skriver:

Det står skidt til med Odin

Nogle af jer kan måske huske at vi tog ham til os fordi han skulle aflives..

Det ser ud til at han har været udsat for nogle slemme ting som er svære at rette op på.

Han splitter de mest underlige ting ad. Han tisser hvis man kommer mod ham for at snakke med ham, og det er ikke en truende måde vi kommer til ham på. Han er bange for mørke og andre hunde. (Undtagen vores anden hund)

Jeg har lige snakket med dyrelæge og en hundepsykolog. Hundepsykologen sagde at han har nogle voldsomme adfærdsproblemer som kræver meget arbejde og lang tid, hvis det overhovedet kan løses! Vi aner jo ikke hvad han har været udsat for Jeg skulle kontakte hende igen når vi vidste om vi ville forsøge at ændre på det.

Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre for det var ikke lige det man regnede med, og når hun siger at hun ikke ved om det kan løses Jeg er absolut ikke en af dem der bare afliver en hund eller skiller sig af med den, hvis man ikke lige gider..Men jeg synes det her er en stor mundfuld.

Puhh det gør mig ondt at læse.. Kender ikke historien men faldt over din tråd på forsiden, og måtte svare..

Ved ikke hvor du er fra i landet.. men kender en rigtig god hundekender ved Slagelse.. måske hun kan hjælpe jer hvis du har mod på det.. Hvertfald til at få hendes side af sagen..

Ellers vil jeg bare sige held og lykke med det hele.. og følg dit  det er det bedste man kan gøre..

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Mullepigen86 skriver:

Puhh det gør mig ondt at læse.. Kender ikke historien men faldt over din tråd på forsiden, og måtte svare..

Ved ikke hvor du er fra i landet.. men kender en rigtig god hundekender ved Slagelse.. måske hun kan hjælpe jer hvis du har mod på det.. Hvertfald til at få hendes side af sagen..

Ellers vil jeg bare sige held og lykke med det hele.. og følg dit  det er det bedste man kan gøre..

Der er skrevet en update på side 4.....

Anmeld

1. februar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Det har bestemt ikke været en nem beslutning! Men jeg tager hatten af for, at I har kunne se så meget på Odins behov, og ikke blot på Jeres egne! Jeg synes I har gjort det rigtige!

I gjorde hvad I kunne - og mere til! I gav ham en chance!

Stort kram

1000 tak søde Kitty

Det hjælper at læse sådan noget for man går lidt og tænker, om ikke der var et eller andet man kunne gøre. Men gjort er gjort og det VAR det rigtige. Skal bare lige overbevise mig selv helt..

Anmeld

1. februar 2011

Laulund87

Mullepigen86 skriver:

Han er aflivet, men ellers tak

Anmeld

1. februar 2011

Mullefisen2011

Puhhh nu har jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke læste tråden op inden jeg svarede.. Sorry  

Tager hatten af for din beslutning..

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

1000 tak søde Kitty

Det hjælper at læse sådan noget for man går lidt og tænker, om ikke der var et eller andet man kunne gøre. Men gjort er gjort og det VAR det rigtige. Skal bare lige overbevise mig selv helt..

Jeg kan godt forstå det er svært. Man holder hurtigt af de små dyr! Vi har kat, hun er 1½ år, og jeg kan blive helt dårlig ved tanken om at skulle tage den beslutning, som I har skullet tage idag!

Du må ikke være sur på dig selv! I tog over, der hvor andre allerede havde svigtet! I har gjort hvad I kunne! Men derfor er det alligevel svært!

Anmeld

1. februar 2011

Laulund87

Mullepigen86 skriver:

Puhhh nu har jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke læste tråden op inden jeg svarede.. Sorry  

Tager hatten af for din beslutning..

Det skal du slet ikke tænke på

Anmeld

1. februar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Jeg kan godt forstå det er svært. Man holder hurtigt af de små dyr! Vi har kat, hun er 1½ år, og jeg kan blive helt dårlig ved tanken om at skulle tage den beslutning, som I har skullet tage idag!

Du må ikke være sur på dig selv! I tog over, der hvor andre allerede havde svigtet! I har gjort hvad I kunne! Men derfor er det alligevel svært!

Man holder lynhurtigt af dem! Han har det godt nu og det er det positive.

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Man holder lynhurtigt af dem! Han har det godt nu og det er det positive.

Præcis! Hold fast i den tanke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.