Øv hvor er det trist;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.620 visninger
49 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Laulund87

Det står skidt til med Odin

Nogle af jer kan måske huske at vi tog ham til os fordi han skulle aflives..

Det ser ud til at han har været udsat for nogle slemme ting som er svære at rette op på.

Han splitter de mest underlige ting ad. Han tisser hvis man kommer mod ham for at snakke med ham, og det er ikke en truende måde vi kommer til ham på. Han er bange for mørke og andre hunde. (Undtagen vores anden hund)

Jeg har lige snakket med dyrelæge og en hundepsykolog. Hundepsykologen sagde at han har nogle voldsomme adfærdsproblemer som kræver meget arbejde og lang tid, hvis det overhovedet kan løses! Vi aner jo ikke hvad han har været udsat for Jeg skulle kontakte hende igen når vi vidste om vi ville forsøge at ændre på det.

Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre for det var ikke lige det man regnede med, og når hun siger at hun ikke ved om det kan løses Jeg er absolut ikke en af dem der bare afliver en hund eller skiller sig af med den, hvis man ikke lige gider..Men jeg synes det her er en stor mundfuld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Det står skidt til med Odin

Nogle af jer kan måske huske at vi tog ham til os fordi han skulle aflives..

Det ser ud til at han har været udsat for nogle slemme ting som er svære at rette op på.

Han splitter de mest underlige ting ad. Han tisser hvis man kommer mod ham for at snakke med ham, og det er ikke en truende måde vi kommer til ham på. Han er bange for mørke og andre hunde. (Undtagen vores anden hund)

Jeg har lige snakket med dyrelæge og en hundepsykolog. Hundepsykologen sagde at han har nogle voldsomme adfærdsproblemer som kræver meget arbejde og lang tid, hvis det overhovedet kan løses! Vi aner jo ikke hvad han har været udsat for Jeg skulle kontakte hende igen når vi vidste om vi ville forsøge at ændre på det.

Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre for det var ikke lige det man regnede med, og når hun siger at hun ikke ved om det kan løses Jeg er absolut ikke en af dem der bare afliver en hund eller skiller sig af med den, hvis man ikke lige gider..Men jeg synes det her er en stor mundfuld.

Måske et af internaterne i dyrenes beskyttelse har mod på at tage sig af ham, hvis du fortæller dem problematikken???
Fra en hunde elsker..

Anmeld

31. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Måske et af internaterne i dyrenes beskyttelse har mod på at tage sig af ham, hvis du fortæller dem problematikken???
Fra en hunde elsker..

Ja jeg har tænkt på det..

Jeg føler mig bare som et råddent menneske når jeg overvejer det fordi jeg synes det er et uoverskueligt problem

Anmeld

31. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Ja jeg har tænkt på det..

Jeg føler mig bare som et råddent menneske når jeg overvejer det fordi jeg synes det er et uoverskueligt problem

Nej det er jo en ærlig sag søde
Så hellere give ham væk til noget, der kan overskue at arbejde med ham..

Anmeld

31. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Nej det er jo en ærlig sag søde
Så hellere give ham væk til noget, der kan overskue at arbejde med ham..

Tak

Det er vist nogle herinde der ved meget om hunde, måske de vil skrive nogle kloge ord

Anmeld

31. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Tak

Det er vist nogle herinde der ved meget om hunde, måske de vil skrive nogle kloge ord

Ja faktisk er Dictesmor en meget klog "hundedame"

Anmeld

31. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Ja faktisk er Dictesmor en meget klog "hundedame"

Okay, håber hun ser tråden så

Anmeld

31. januar 2011

Laulund87

Ikke nogle der har noget klogt at sige??

Anmeld

31. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hvad er det for en hund ?

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

31. januar 2011

Laulund87

numsefisk skriver:

Hvad er det for en hund ?

Det er en labrador..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.