På vej til inkasso!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Stoltmor21 skriver:

Åh gud nej.!

Jeg har osse alverdens problemer med dem & jeg skylder ikke engang 6000 kr & har holdt betalings aftalen , lige bortset fra 2 betalinger.. Alligevel er jeg sendt til inkasso , & min bank rådgiver er da bare en SÆK , ja undskyld min sprog..!!!

Hvis du ikke har betalt 2 betalinger, har du jo heller ikke overholdt aftalen Medmindre det er aftalt med banken altså?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

eElak

MarianneSonne skriver:

Uanset hvor lidt man skylder, så skal det jo betales tilbage. Man kan vel i princeppet ryge i RKI for håndøre.

I bliver nødt til at lave en aftale med banken om hvordan i kan betale pengene tilbage.

Vi har selv nordea og har været super tilfredse. Alle banker er nok lidt stramme, hvis man ikke overholder sine afdrag.

Håber i kan finde en løsning sammen med banken, så i undgår at blive stemplet som dårlige betalere

Marianne

Jeg har ikke helt samme oplevelse med nordea, som i nævner.. har dog hørt ting og sager fra min bror, men han har også brug for at blive holdt i stram snor..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Er det 10.000 kr i skylder? Er det et lån? Så er det vel fordi i har misset en eller flere betalinger. Ellers kan jeg ikke forestille mig de vil sende dig i inkasso.

Jeg ville ringe ned til bankrådgiveren og få en samtale, så i kan få det redt ud og muligvis undgå inkasso. Der må jo være en grund?

det er et lån vi har på 100.000 kr. vi har misset 2 betalinger på det lån pga. der var mange uventede betalinger i de 2 måneder.

magter bare ikke at snakke med hende, nu er simpelthen sådan en kost.

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

Uanset hvor lidt man skylder, så skal det jo betales tilbage. Man kan vel i princeppet ryge i RKI for håndøre.

I bliver nødt til at lave en aftale med banken om hvordan i kan betale pengene tilbage.

Vi har selv nordea og har været super tilfredse. Alle banker er nok lidt stramme, hvis man ikke overholder sine afdrag.

Håber i kan finde en løsning sammen med banken, så i undgår at blive stemplet som dårlige betalere

Marianne

De sender til Inkasso for meget små beløb i øjeblikket, jeg tror simpelthen de er mega pressede. Det er jo en forretning der skal køre rundt, som alle andre.

Jeg håber at I kan finde en løsning med banken, for jeg tror desværre det bliver rigtig svært at finde en anden bank, som Jeres situation ser ud nu..

Held og lykke med det!

Anmeld

31. januar 2011

Bellinda89

Rikke&Liam skriver:

Hvis du ikke har betalt 2 betalinger, har du jo heller ikke overholdt aftalen Medmindre det er aftalt med banken altså?

Jeg havde en aftale med banken at jeg ikke betalte de 2 gange.! Men har så også en sag kørende med dem , fordi jeg har på skrift at aftalen var iorden

Anmeld

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

det er et lån vi har på 100.000 kr. vi har misset 2 betalinger på det lån pga. der var mange uventede betalinger i de 2 måneder.

magter bare ikke at snakke med hende, nu er simpelthen sådan en kost.

Ok. Så er det jo alligevel en sjat.

Du bliver da nødt til at snakke med hende. Det andet fører ikke til andet end sure miner. Hvis du ikke har betalt dine betalinger er hun faktisk i sin fulde ret til at sende dig i RKI. Sådan er loven.

Få da lavet en aftale med hende og forklar hende situationen. Det kan jo i sidste ende ikke være hendes eller bankens problemer at i bruger flere penge end i har.

Jeg vil ikke være flabet, håber ikke du tager det personligt. Det er bare et godt råd.

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

Rikke&Liam skriver:

Uden at spille klog på andres skade, men man kunne vel have henvendt sig og spurgt, om lånet kunne stilles i bero de to mdr., da der kom uventede regninger?
Vi har aldrig selv haft brug for det, men vi rådgiveren har sagt det som en mulighed, hvis det skulle blive "stramme" måneder..

Vi har ikke Nordea...

Anmeld

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Stoltmor21 skriver:

Jeg havde en aftale med banken at jeg ikke betalte de 2 gange.! Men har så også en sag kørende med dem , fordi jeg har på skrift at aftalen var iorden

Ok, så er det jo noget andet. Det er også for dårligt.

Anmeld

31. januar 2011

Bellinda89

Rikke&Liam skriver:

Ok, så er det jo noget andet. Det er også for dårligt.

Ja!

Og synes det er virkelig dårlig behandling.!

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

magter det ikke - sidder bare og stor tuder nu.. stakkels mit barn som skal se mig sådan. åh det er ikke til at bære.

det vil sige at vi står i inkasso til pengene er tilbage betalt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.