På vej til inkasso!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.498 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

har lige modtaget en mail om, at banken har sendt os til inkasso..

kan jeg skifte bank nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Ann.

Nope - ærgeligt, men så sidder du desværre i saksen.

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

kan jeg skifte bank nu?

Det kan du sikkert godt, men jeg tvivler på, der er nogen banker, der står med åbne arme og byder jer velkommen

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

kan jeg skifte bank nu?

Men se hvad jeg fandt ved en hurtig googlesøgning:

http://www.gaeld.com/default.asp?Action=Details&Item=248

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

min bankdame skriver at vi er på vej til inkasso - er vi der så allerede eller hvad?

vi skylder under 100.00 kr. og er dybt skuffet over den behandling vi har fået i vores bank..

vi ille anbefale NORDEA!!

Anmeld

31. januar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

min bankdame skriver at vi er på vej til inkasso - er vi der så allerede eller hvad?

vi skylder under 100.00 kr. og er dybt skuffet over den behandling vi har fået i vores bank..

Er det Nordea du har ??

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Stoltmor21 skriver:

Er det Nordea du har ??

yes desværre-...

Anmeld

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Er det 10.000 kr i skylder? Er det et lån? Så er det vel fordi i har misset en eller flere betalinger. Ellers kan jeg ikke forestille mig de vil sende dig i inkasso.

Jeg ville ringe ned til bankrådgiveren og få en samtale, så i kan få det redt ud og muligvis undgå inkasso. Der må jo være en grund?

Anmeld

31. januar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

yes desværre-...

Åh gud nej.!

Jeg har osse alverdens problemer med dem & jeg skylder ikke engang 6000 kr & har holdt betalings aftalen , lige bortset fra 2 betalinger.. Alligevel er jeg sendt til inkasso , & min bank rådgiver er da bare en SÆK , ja undskyld min sprog..!!!

Anmeld

31. januar 2011

Mi

Uanset hvor lidt man skylder, så skal det jo betales tilbage. Man kan vel i princeppet ryge i RKI for håndøre.

I bliver nødt til at lave en aftale med banken om hvordan i kan betale pengene tilbage.

Vi har selv nordea og har været super tilfredse. Alle banker er nok lidt stramme, hvis man ikke overholder sine afdrag.

Håber i kan finde en løsning sammen med banken, så i undgår at blive stemplet som dårlige betalere

Marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.