Bleer hvilke mærke nå de er nyfødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Carina1977

Denisep skriver:

Hej så er der kun få uger til hende lille pigen kommer

og er ved at finde ud af alt det med bleere, og nøj hvor er de der kendte mærker vildt dyre.

jeg ved så igennem min søster at hun var rigtig glad for de bleer fra aldi der hedder VIBELLE. som jeg også har set har vundet flere tests som politiken har lavet.

Kan man sagens bruge dem til nyfødte eller skal man hen og bruge pampers eller libero eller sådan ?

Vi kunne ikke bruge de bleer fra aldi....de var aaalt for store. Så jeg købte libero-bleer, indtil han var stor nok til de billige bleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Fru'Rugaard

Vi har prøvet de dyre mærker, altså libero og pampers, og hvis man skal sammenligne med de billige, så er de billige helt klart bedst!
jeg syntes at Libero, de er så trælse at sætte på, bleen kommer aldrig til at sidde rigtigt.
Men jeg har nu aldrig tænkt på hvilken ble der passede til numsen, vi har bare købt der hvor vi handlede, hvis vi ikke lige handlede vores sædvanlige sted, så Maja har prøvet MANGE bleer, og hun har haft rød numse 1 gang og har aldrig tisset igennem.
Vi bruger nu Ängelmark fra coop, som der er super gode.

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

31. januar 2011

maria_wlt

Skouboe skriver:

Vibelle var for store til Silja den første måneds tid, så vi brugte Libero indtil hun var ca. 1 måned og derefter har vi brugt Vibelle.

Præcis det samme her.. og vil gøre det samme når Ene kommer..

Anmeld

31. januar 2011

Pinkrose

Betteisen skriver:

Hejsa...

Hvor spændende med sådan en lille ny

Begge mine piger brugte Pampers, da de var helt små.... de fylder minimalt mellem benene og er meget bløde i det i forhold til så mange af de andre bleer. Da de blev lidt større var det Libero (især om natten ) og bleerne fra Lidl. Lidl bleerne er bare super gode og billige. Har du ikke nogle veninder du kan hamstre et par stykker af (i forskellige mærker) så kan du prøve dem på bettefisen og se hvordan pasformen er....

Hehe okay, nej jeg er desværre den første fra veninde gruppen der skal være mor, så ikke nogle jeg lige kan snuppe fra, men må bare prøve mig frem

Anmeld

31. januar 2011

Pinkrose

Mange tak for alle jeres svar, må vidst bare prøve mig lidt frem,  og se hvilke barn jeg får i forhold til tisseri osv

Anmeld

31. januar 2011

morethanperfect

Vi brugte Libero da han var 0 - 2 en halv mdr ... Nu bruger vi dem fra Rema 1000

Anmeld

31. januar 2011

Mig med maven

Skouboe skriver:

Vibelle var for store til Silja den første måneds tid, så vi brugte Libero indtil hun var ca. 1 måned og derefter har vi brugt Vibelle.

Præcis det samme her, kun med positive resultater!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.