Bleer hvilke mærke nå de er nyfødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

FruHolm <3

Brugte Hugggies de første 2 uger og derefter skiftede vi til Vibelle fra aldi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Pinkrose

sarah Foged skriver:

Brugte Hugggies de første 2 uger og derefter skiftede vi til Vibelle fra aldi

okay super

Anmeld

31. januar 2011

Darling<3

Jeg syns du skal bruge stofbleer søde, hihi..

Ej, tror du må prøve dig frem, eller kan du jo spørge oppe på sygehuset hvilken en de har givet hende på

Anmeld

31. januar 2011

Pinkrose

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg syns du skal bruge stofbleer søde, hihi..

Ej, tror du må prøve dig frem, eller kan du jo spørge oppe på sygehuset hvilken en de har givet hende på

Stofbleer kommer altså ikke til at ske

det siger min mor os altså men syntes det er lidt ja underligt hihih

Anmeld

31. januar 2011

Darling<3

Denisep skriver:

Stofbleer kommer altså ikke til at ske

det siger min mor os altså men syntes det er lidt ja underligt hihih

Er du da sart?? Hihi..

Jeg synes du skal spørge deroppe, hvis du stadig er i tvivl om et par uger Hun er jo næsten snart på vej

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Denisep skriver:

Hej så er der kun få uger til hende lille pigen kommer

og er ved at finde ud af alt det med bleere, og nøj hvor er de der kendte mærker vildt dyre.

jeg ved så igennem min søster at hun var rigtig glad for de bleer fra aldi der hedder VIBELLE. som jeg også har set har vundet flere tests som politiken har lavet.

Kan man sagens bruge dem til nyfødte eller skal man hen og bruge pampers eller libero eller sådan ?

Du skal jo bruge dem der passer til vægten på baby. Jeg vil anbefale dig at prøve lidt forskellige mærker og se, hvad der passer bedst i pasform til din baby, så de ikke generer den lille mus. Det vigtigste for mig var at de sad godt på Laura og de holdt tæt

Anmeld

31. januar 2011

Betteisen

Hejsa...

Hvor spændende med sådan en lille ny

Begge mine piger brugte Pampers, da de var helt små.... de fylder minimalt mellem benene og er meget bløde i det i forhold til så mange af de andre bleer. Da de blev lidt større var det Libero (især om natten ) og bleerne fra Lidl. Lidl bleerne er bare super gode og billige. Har du ikke nogle veninder du kan hamstre et par stykker af (i forskellige mærker) så kan du prøve dem på bettefisen og se hvordan pasformen er....

Anmeld

31. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Tænkte på om du ikke kunne bestille prøver pakker fra de enkelte mærker? Så du selv kan finde lige dem der passer til netop jeres pige's numse...

Kolding bruger libero, både på barsels afd og børne afd.

Vi har altid brugt pampers til frederic, intet der at klage.

Anmeld

31. januar 2011

2babygirls

Denisep skriver:

Hej så er der kun få uger til hende lille pigen kommer

og er ved at finde ud af alt det med bleere, og nøj hvor er de der kendte mærker vildt dyre.

jeg ved så igennem min søster at hun var rigtig glad for de bleer fra aldi der hedder VIBELLE. som jeg også har set har vundet flere tests som politiken har lavet.

Kan man sagens bruge dem til nyfødte eller skal man hen og bruge pampers eller libero eller sådan ?

Vi havde pampers og libero på hendes som nyfødt fra de der prøvepakker man får overalt, og Skejby sygehus havde pampers derude. Dog har vi så fortsat med libero, da vi har bummelum kort til kiwi, og de holder hende tør. Vi har ikke en aldi eller rema i byen

Men prøv dig frem, det er jo ikke sikkert at de dyre/billige mærke er noget for din pige

Anmeld

31. januar 2011

june1987

libero eller pampers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.